- Ikä
- 47
Millasella kierrolla kannattas tehdä: Työntävät-jalat-vetävät? Olisko 1on ja 1off järkevä..siinähän tulisi 5 päivää huilia edellisestä kerrasta per lihasryhmä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
itse teen tällä hetkellä koko kesän näin:
maanantai:selkä,haius+kyynärvarret
Keskiviikko: rinta,olat,ojentaja
Perjantai:reidet,pohkeet
tosin tuokin elää menojen mukaan,jos festarireissu edessä niin perjantai tehdään torstaina jne.
vaihtasin kyllä maanantain ja keskiviikon paikkaaa jos kiinnostaa rinta reenissä kunnolla penkata. reeni kipiällä yläselällä penkkaaminen on aika nihkeää touhua, mutta saahan sitä jokainen reenata niin kuin haluaa.
joillekin on tärkeintä olla kova penkkaamaan,joku haluaa tehdä jalkatreenitkin täysillä.
.
itse teen tällä hetkellä koko kesän näin:
maanantai:selkä,haius+kyynärvarret
Keskiviikko: rinta,olat,ojentaja
Perjantai:reidet,pohkeet
tosin tuokin elää menojen mukaan,jos festarireissu edessä niin perjantai tehdään torstaina jne.
ei sitä tarvikkaan reenata enempää ku 3kertaa. jos haluat kaikki tehä kovaa niin onnistuuhan se ihan tollasella perus jaollakin.
1 jalat. 2rinta. 3selkä.
selän jälkeen ottaa vähintään sen pari lepoa niin onnistuu se kyykkiminenki. tosin ku sulla toimii tuo oma systeemikin, niin turhaapa sitä muuttelemaankaan. tosin edellä mainittu saattas toimia vielä paremmin tai sitten ei.
olen kyllä miettinyt tuotakin ja voi olla että väännänkin jaon tuoksi.
ma,ke ja pe. on saumaa jumpata ja tuossa selkä ehtii joknkun verran palautua ennen maanantaita.