3 jakoisesta?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
47
Millasella kierrolla kannattas tehdä: Työntävät-jalat-vetävät? Olisko 1on ja 1off järkevä..siinähän tulisi 5 päivää huilia edellisestä kerrasta per lihasryhmä.

itse teen tällä hetkellä koko kesän näin:

maanantai:selkä,haius+kyynärvarret

Keskiviikko: rinta,olat,ojentaja

Perjantai:reidet,pohkeet

tosin tuokin elää menojen mukaan,jos festarireissu edessä niin perjantai tehdään torstaina jne.

Perus työntävät-jalat-vetävät (tai mtenpäin vaan) on hyvä. Voi kokeilla myös esim. rinta/selkä-jalat-olkapäät/kädet jne..vaihtoehtoja on.

1 on, 1off on ok, mutta voi olla palautumiskyvystä/systeemistä riippuen jopa 3 on, 1 off. Taas: vaihtoehtoja monesta asiasta riippuen on.

Varmaan kannattaa aloittaa tuosta ihan perusversiosta.

tosin tuokin elää menojen mukaan,jos festarireissu edessä niin perjantai tehdään torstaina jne.

vaihtasin kyllä maanantain ja keskiviikon paikkaaa jos kiinnostaa rinta reenissä kunnolla penkata. reeni kipiällä yläselällä penkkaaminen on aika nihkeää touhua, mutta saahan sitä jokainen reenata niin kuin haluaa.

Neutriksen kommentissa on asiaa. Tässä kantsii varmaan tunnustella, onko vahvempi veto- vai työntöliikkeissä, ja miettiä järjestys sitä kautta. Itse olen paskempi punnertaja ja yläselkä/latsi-osasto suhteessa paljon kovempi, joten otan yleensä punnerrukset ensin..

2on1off voisi olla hyvä keskitie. saisi sellaiset 4 treeniä viikkoon, yks osa kropasta tuplasti. itellä tuotti hyvin tulosta...

Mikäli palaudut kohtuunopeasti, tee vielä hauikset erikseen työntävien ohessa ja ojentajat vetävien ohessa. Tulee rääkkiä niille vähän enemmä, muttei välttämättä ehdi palautumaan jos treenattua tulee neljäkin kertaa viikossa.

vaihtasin kyllä maanantain ja keskiviikon paikkaaa jos kiinnostaa rinta reenissä kunnolla penkata. reeni kipiällä yläselällä penkkaaminen on aika nihkeää touhua, mutta saahan sitä jokainen reenata niin kuin haluaa.

miltäpä sinusta tuntuu selkäpäivän jälkeen (mave aina mukana) kyykätä?

ei onnistu mulla sen jälkeen jalkatreeni.
joillekin on tärkeintä olla kova penkkaamaan,joku haluaa tehdä jalkatreenitkin täysillä.
kyse on siitä missä haluaa kehittyä,ohjelmani joka tapauksessa muuttuu jatkuvasti samoin jakoakin vaihtelen,tuo on nyt vaan tämän hetkinen jako.

joillekin on tärkeintä olla kova penkkaamaan,joku haluaa tehdä jalkatreenitkin täysillä.
.

jos haluat olla kova kaikissa niin muuta jakoa:D. en ymmärrä miks pitää nuin vammasella jaolla reenata koska parempiaki on.

ei ole aikaa kesällä treenata useammin kuin tuo 3 päivää viikossa.

ei tuo vammanen ole ,toimii mulla.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Mä treenasin tuon tyylisellä jaolla oikeastaan koko viime talven.Tykkäsin kyllä ja Ihan kohtalaisesti toimi(kait:rolleyes: ).

ei sitä tarvikkaan reenata enempää ku 3kertaa. jos haluat kaikki tehä kovaa niin onnistuuhan se ihan tollasella perus jaollakin.

1 jalat. 2rinta. 3selkä.

selän jälkeen ottaa vähintään sen pari lepoa niin onnistuu se kyykkiminenki. tosin ku sulla toimii tuo oma systeemikin, niin turhaapa sitä muuttelemaankaan. tosin edellä mainittu saattas toimia vielä paremmin tai sitten ei.

ei sitä tarvikkaan reenata enempää ku 3kertaa. jos haluat kaikki tehä kovaa niin onnistuuhan se ihan tollasella perus jaollakin.

1 jalat. 2rinta. 3selkä.

selän jälkeen ottaa vähintään sen pari lepoa niin onnistuu se kyykkiminenki. tosin ku sulla toimii tuo oma systeemikin, niin turhaapa sitä muuttelemaankaan. tosin edellä mainittu saattas toimia vielä paremmin tai sitten ei.

olen kyllä miettinyt tuotakin ja voi olla että väännänkin jaon tuoksi.

ma,ke ja pe. on saumaa jumpata ja tuossa selkä ehtii joknkun verran palautua ennen maanantaita.

olen kyllä miettinyt tuotakin ja voi olla että väännänkin jaon tuoksi.

ma,ke ja pe. on saumaa jumpata ja tuossa selkä ehtii joknkun verran palautua ennen maanantaita.

meikällä taas olka väsyy tangon kannattelusta kyykätessä,
joten rintareeni ei sovi kinttupäivän jälkeen.

ja (ja tää on aika pervoa) yläselkä nuutu mulla aika lailla rintapäivänä, rutistan sitä aika lailla penkatessa ja vinopenkatessa, joten mieluummin teen selän ennen rintaa. ja kun mulla ei oikeen maastavetoon ja kyykkyyn riitä paukut samassa reenikierrossa, olen näistä valinnut kyykyn, ja menis näin:

1: kintut 2: selkä, haba 3: rinta, olka, ojentajat, massu

Itselläni oli kanssa samanlainen jako, 1. rinta, olkapäät, ojentajat, 2. selkä, takaolkapäät, epäkkään yläosa, hauikset, 3. jalat.

Nyttemmin on ollut kaksi kuukautta mahdollisuus treenata työajalla ja sitähän on tullut tehtyä joka päivä. Eli joillakin viikoilla tulee esim. rinnalle kaksi treeniä, joillakin yksi (mutta tuolloin seuraava on heti maanantaina.)

Jako on sama, mutta rinnan kanssa nykyisin otan epäkkään yläosan, selän kanssa ojentajat ja jalkojen kanssa hauikset. Syy miksi päädyin tähän, on että alkoi penkki jäädä koko ajan viimeisistä senteistä kiinni, eli ojentajista. Nyt kun en enää treenaa ojentajia punnerruksilla valmiiksi tapettuna, homma on alkanut taas kulkea. Sama souduissa, kun hauis on saanu eri treeniajan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom