Kuten otsikko sanoo, minussa asuu pieni RHP.
Jalkoja treenaan lähinnä vastuudentunnosta, eikä hirveämmin asia kiinnosta.
Nyt olen 1-jakoisella tähän mennessä koko kroppaa paukutellut kohta vuoden, ja ajattelin hakea uutta treenitapaa.
Ongelmanahan on se, että treenipäiviä mahtuu viikkoon vain 3, (ma,ke,pe) joten 2-,tai 4-jakoinen ei välttämättä paras ratkaisu ole mikäli on yhtä pilkunnussija kuin minä olen.
Näinpä ajattelin tälläistä ratkaisua;
Perus yatesjako sulautettuna 3 päivälle näin:
Päivä1: Rinta, hauis, Etureidet
Päivä2: Olkapäät, ojentajat, Takareidet
Päivä3: Selkä,Pohkeet
Jalat tulee treenattua siinä sivussa, koska itsellä ei luultavasti omaan jalkapäivään motivaatio riittäisi.
Mutta. Miten tästä saisi kropan treenattua suorasti kaksi kertaa viikossa(lukuunottamatta jalkoja)?
4-jakoisella yatesilla sehän onnistuu, mutta miten näihin pitäisi liikkeet valita?
Kannattaisiko Päivä 2:den ja 3:en paikkoja vaihtaa?
Jalkoja treenaan lähinnä vastuudentunnosta, eikä hirveämmin asia kiinnosta.
Nyt olen 1-jakoisella tähän mennessä koko kroppaa paukutellut kohta vuoden, ja ajattelin hakea uutta treenitapaa.
Ongelmanahan on se, että treenipäiviä mahtuu viikkoon vain 3, (ma,ke,pe) joten 2-,tai 4-jakoinen ei välttämättä paras ratkaisu ole mikäli on yhtä pilkunnussija kuin minä olen.
Näinpä ajattelin tälläistä ratkaisua;
Perus yatesjako sulautettuna 3 päivälle näin:
Päivä1: Rinta, hauis, Etureidet
Päivä2: Olkapäät, ojentajat, Takareidet
Päivä3: Selkä,Pohkeet
Jalat tulee treenattua siinä sivussa, koska itsellä ei luultavasti omaan jalkapäivään motivaatio riittäisi.
Mutta. Miten tästä saisi kropan treenattua suorasti kaksi kertaa viikossa(lukuunottamatta jalkoja)?
4-jakoisella yatesilla sehän onnistuu, mutta miten näihin pitäisi liikkeet valita?
Kannattaisiko Päivä 2:den ja 3:en paikkoja vaihtaa?