3-Jako, HELP

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mikko84
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Moi, oon 19v. opiskelija, koot 187/68, oon käynyt nyt epäsäännöllisesti salilla noin 1.5v. ja haluisin nyt alkaa käymään ihan 100% fiiliksellä, joten tarvitsisin treeniohjelman, ite en sitä osaa tehdä että jos joku antaisi mulle omansa tai jonkun muun mitä voisin noudattaa.

Jako olis:

Ma: Jalat
Ke: Rinta,olkapäät,ojentaja
Pe: Selkä, hauis

Jos joku voisi mua auttaa nii olisin erittäin kiitollinen!!

Tää on nyt kolmas threadi samasta asiasta. Jatka mieluummin niitten vanhojen perään, kuin teet uuden :thumbs:

Tuota... jos tekisit itsellesi palveluksen ja alkaisit nyt treenaan aluksi vaikka sen ohjelman mukaan, jonka postasin alkuperäiseen ketjuun. Loputon pähkäily ohjelman kanssa ei ole järkevää varsinkaan kun se ei ole mikään avioliitto vaan ohjelmaa tulisi joko muuttaa tai vaihtaa kokonaan 6-8 viikon syklin tullessa täyteen. Jos ohjelman kanssa tulee ongelmia tai kysymyksia niin postaa niitä sitten.

Jos jotain tulet oppimaan treenihistorian kehittyessä niin se ettei parasta jakoa tai treeniohjelmaa ole olemassa. Kaikille löytyy käyttöä. Itse esimerkiksi pidän työntävät, vetävät, jalat -jaosta kun treenikierrossa on heikkojen osa-alueiden vahvistaminen.

XTR, joo siis sun ohjelmaas käytänkin (viimeksi tänään) mutta puhuit ohjelmasta jälkeenpäin että hauis/ojentajat on väärässä paikassa tms. enkä minä niitä korjata osaa.. eli jos tässä nyt näkyy jotain korjattavaa, voisitko/voisitteko ilmottaa :)

Maanantai:

1.A Vinopenkki 3 x / MAX
1.B Leuanveto 3 x / MAX

2.A Penkki 2 x / MAX
2.B Kulmasoutu tangolla 2 x / MAX

3.A Peck-Deck 2 x / MAX
3.B Ylätalja niskan taakse 2 x / MAX

4. Olankohautukset käsipainoilla 2 x / MAX

Keskiviikko:

Jalkakyykky 4 x / MAX
Maastaveto suorinjaloin 2 x / MAX
Jalkaprässi 2 x / MAX
Reidenkoukistus maaten 2 x / MAX
Pohkeet istuen 2 x / MAX

Perjantai:

1.A Kapea penkkipunnerrus 3 x / MAX
1.B Hauiskääntö mutkatangolla 3 x / MAX

2.A Dippi 2 x / MAX
2.B Hauiskääntö käsipainoilla, istuen 2 x / MAX

3.A Ojentajatalja 2 x / MAX
3.B Hauiskääntö taljassa suora kahva 2 x / MAX

4. Pystypunnerrus tangolla 2 x / MAX
5. Vipunostot sivulle 2 x / MAX

Tuo ohjelma on ihan oikein. Se virhe oli siellä tekstin seassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom