Jees!Jonski sanoi:Juu siis penkki 2x6 siitä seuraavaa liikkeeseen ja se bodytyylillä. Eli vaikka penkki 2x6 -> ristikkäistalja 2-3x8-12..jne. tähän tapaa olettaisin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jees!Jonski sanoi:Juu siis penkki 2x6 siitä seuraavaa liikkeeseen ja se bodytyylillä. Eli vaikka penkki 2x6 -> ristikkäistalja 2-3x8-12..jne. tähän tapaa olettaisin.
Penkissä pelkästään tuo 2*6, sen jälkeen vaikkapa vinopenkkiä tangolla tai kp 2-3*8-12 (esim.) ja mahdollisesti joitain ristitaljaa yms päälle.Joukkeli sanoi:Teettekö penkissä ton 2x6 lisäksi pitkiä sarjoja?
Sami84 sanoi:joo, jos ois patinmäärästä kyse, niin ei mulla ainakaan ois mitään asiaa vippaajaks
:whip:
Ingersoll sanoi:Täytyyy tosiaan miettiä tuota vip-jäsenyyttä. Rahasta tuo jäsenyys ei luonnollisestikaan ole kiinni. En silti taida ihan vielä kehdata liittyä. Vähän lisää kiloja sarjapainoihin, niin ehkä sitten.
Jkk sanoi:2x6:een liittyen: olen painolla x saanut 6 ja 5 (ja tässä junnasin pari viikkoa). Sairastin flunssan ja takas salille. Pitäiskö "hakea vauhtia" kun flunssan jälkeen olen painolla x saanut vain 5 ja 4 vai tahkoanko vaan tällä samalla painolla kunnes se kuutonen taas häämöttelee? Ego antaa myöden tiputtaa painoja mutta onko siinä mitään järkeä?