Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli varmaankin tässä tapauksessa, kun aloittelija on kyseessä, kannattaa ennemmin hinkata niitä kutosia massan toivossa, ja ehkä paikat ja tekniikka pysyy paremmin kunnossa..TRENT sanoi:Joo kyllähän ne kutoset on varmasti aika optimi jos yritetään tehdä jonkinlaista kompromissia voiman hankkimisen ja lihasten kasvatusten kesken. Mutta noin puhtaasti voiman hankinnan kannalta luulisin nelosten olevan vähintään yhtä hyviä kuin kutostenkin. Itsellä ainakin noiden kutosten tiputtaminen nelosiksi nopeutti voiman kehitystä entisestään.
Nakertaja sanoi:Itsellä toimi tuo.
2x6 alko 60kg
1vko 2x6x60kg
2vko 2x6x62,5kg
3vko 6x65kg, 4x65kg
4vko 2x6x65kg
5vko 2x6x67,5kg
6vko 2x6x70kg
ja huomenna toivottavasti 2x6x72,5kg.. Ei paha sarjapaino nousu IMO. Kaikissa sarjoissa ne 2 viimestä toistoa on ollut tiukkoja, oi voi, todella tiukkoja. Suosittelen.
Ei tartte olla yhtää kokenut. Itekki oon vippeni enkä oo kyll normaalia ihmistä yhtää isompi.Ingersoll sanoi:Sitten varsinaiseen päivän kysymykseen . Kuinka kokenut punttaaja tarvii olla että kehtaa liittyä palstalle vip-jäseneksi? Kun ei nuo mun nostamat raudatkaan nyt mitään kovin kummoisia vielä ole.
No ei todellakaan mitään vaatimuksia ole VIP-jäsenyyttä katsoen.Ingersoll sanoi:Sitten varsinaiseen päivän kysymykseen . Kuinka kokenut punttaaja tarvii olla että kehtaa liittyä palstalle vip-jäseneksi? Kun ei nuo mun nostamat raudatkaan nyt mitään kovin kummoisia vielä ole.
Ingersoll sanoi:Aijon koittaa jatkossa myös (oliko jto:n ehdottamaa) systeemiä, jossa toistomääriä muutellaan esim. tähän tyyliin 2x4, 2x6, 2x8. Noita vois vetää vaikka kuukauden toistoaluetta kohden. Miltäs tuo kuulostais?
Joukkeli sanoi:Bongasin joskus pari kk sitte tarkat ohjeet tosta 2x6 systeemistä, mutta nyt ei löydy mistään. Jos joku viitsii laittaa linkin missä täällä sivustolla ne piileksii niin olisin kiitollinen, pitääpä kokeilla etsiä vielä ennen harjotuksiin lähtöä.
Nimenomaan tuosta samaisesta ketjusta sain ajatuksen itsekin tuota kokeilla. Mutta informoi sitten kun oot testannut tuntuiko hyvältä systeemiltä. Joka tapauksessa silti aijon tuota itsekin koittaa.Timba79 sanoi:Varmaan on jto tätä muuallakin ehdottanut, mutta mulle jossain ketjussa ainakin ehdotti ja on nyt kokeilussa. Mulla oli tuo 2x6 meneillään ja nyt teen 2x4 ja sitten 2x8 jne jne. Mä teen tuon saman setin aina neljässä treenissä ja yritän ainakin kerran pystyä nostamaan sarjapainoja. Katotaan muutaman viikon päästä, että miltä vaikuttaa.
Kyllähän tolla pattia tulee ja pitää ottaa huomioon, että tuossa tehdään sitten kaikki muut liikkeet body-tyylisesti päälle.Joukkeli sanoi:En ehtinyt ajan puutteen takia lukemaan ku ekan sivun threadista niin kysyin tota taukojen mittaa.
Mitäs mieltä Mike on tuosta, että kasvaako lihasmassa tällä 2x6 tsydeemillä?
Bongasin joskus pari kk sitte tarkat ohjeet tosta 2x6 systeemistä, mutta nyt ei löydy mistään. Jos joku viitsii laittaa linkin missä täällä sivustolla ne piileksii niin olisin kiitollinen, pitääpä kokeilla etsiä vielä ennen harjotuksiin lähtöä.
Joukkeli sanoi:Käytättekö tota 2x6 systeemiä muissa liikkeissä kuin penkissä? Esim. Vinopenkki?
Ingersoll sanoi:Täytyyy tosiaan miettiä tuota vip-jäsenyyttä. Rahasta tuo jäsenyys ei luonnollisestikaan ole kiinni. En silti taida ihan vielä kehdata liittyä :lol2: . Vähän lisää kiloja sarjapainoihin, niin ehkä sitten.
Timba79 sanoi:Usko nyt että sillä patin määrällä ei ole mitään tekemistä VIP-jäsenyyden kanssa. .
Joukkeli sanoi:Teettekö penkissä ton 2x6 lisäksi pitkiä sarjoja? Vai teettekö vaan tuon 2x6 ja siirrytte seuraavaan liikkeeseen? Sen verran aloittelija näissä salihommissa niin pakko kysyä että mitä Mike meinaa, että muut liikkeet body-tyylisesti päälle?