2014 Tavoitteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CoC
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Penkkiä pitäs saada korotettua. Tällä hetkellä 90kg. tavote ennen vuodenvaihdetta 100kg. Mutta ens vuodelle ennen kesää 110kg? Muissa liikkeissä sarjapainot korkeemmalle. Ja pysyä kondiksessa ilman loukkaantumisia.

Unohdin kirjoittaa oman tavoitteen, eli siis sais suljettua coc 3 kunnolla, tällähetkellä menee vasemmalla kädellä kiinni 2 just ja just aina välillä ja oikeella menee joku 3-8kertaa riippuu päiväst

Alkuvuoteen kun sais voimanoston yhteistuloksen 500 kiloon. Penkki meinaa raahata vähän perässä.

Tämän jälkeen olis tarkotus ensimmäistä kertaa yrittää päästä ns. kesäkuntoon (ja toki parhaansa yrittää samalla pitää voimatasot ylhäällä).

Olen ehkä vähän kukkahattutäti, enkä lataa mitään tulostavoitteita. Tavoitteena on kuitenkin pitää homma rentona ja tehdä tätä juttua, koska onhan reenailu vaan aika mukavaa. Kuitenkin rautaa lisäillään aina, kun pystytään.

Olen ehkä vähän kukkahattutäti, enkä lataa mitään tulostavoitteita. Tavoitteena on kuitenkin pitää homma rentona ja tehdä tätä juttua, koska onhan reenailu vaan aika mukavaa. Kuitenkin rautaa lisäillään aina, kun pystytään.

Tämä x2 :D Ylimalkaa jos pitäis yks tavoite olla ni se olis saada kyykkä miehekkääl tasol, ts voimaa jalkoihin paljo lisää :D

Ensi vuoden lopulla päättyy mun kolmivuotisprojekti jolloin mittari värähtää 30- vuotis merkkipaalun kohdalle ja tällöin on tarkoitus olla juhlaväestä se suurin ja kirein, tosin vaikeeta se ei ole kun oon kaveripiirini ainoa kuka salilla käy.

Laitetaan nyt vaikka välitavoitteeks et kehtaa kesällä ottaa uimarannalla paidan pois.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vuoden alkuun tavoite olisi diettailla järkevästi lähelle 80 kiloa ja sitten loppuvuoden tavoite bulkkailla järkevästi takaisin 90 kiloon. Ja kun nuo kaksi onnistuvat pitäisi kondiksen olla selkeästi parempi kuin nyt, dietin jälkeen otan aina perinteisesti valokuvat äijästä joita on sitten kiva vertailla meneisiin.

Samalla tietenkin voimanosto liikkeisiin pitäisi saada kaikkiin se pari kymmentä kiloa mielellään lisää rautaa.

-Päästä IPF:n raw voimanoston MM-kisoihin
-Olla sellaisessa kunnossa, että olisi mahdollisuudet pärjätä
-800kg raw yhteistulos kisoissa alle 105 kilosiin
Esim näin:
-Kyykky 300
-Penkki 170
-Veto 330

Räkkiveto 4x140->200
Penkki 6x85->115
kyykky 3x6x90-> 3x6x130
Hauis 43->46cm
Reidet 65->70cm

Kesäksi paino 97->80-85 riippuen miltä näyttää.

Penkki 10x115 kg, takakyykky 10x160 kg ja maastaveto 10x200 kg.

Muina tavoitteina reenata riittävän kovaa ja viisaasti suunnitelmien mukaan...

Suositut

Back
Ylös Bottom