200kg penkistä!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topias
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Status
Viestiketju on suljettu.
superpohje sanoi:
No en nyt sanoisi sitä niin mahdottomaksi natuille... natu-kaverini on 19 ja nyt penkki siellä 175tienoilla.. Eikä muuten painakkaan kuin hieman alle 90kg.
Mistäs tiet että on natu.. kaikkihan aina sanoo et on jos joku kysyy... vaikka ei oliskaa.. Jos on natu niin meljo lahjakas kaveri

jarze sanoi:
En kyllä tiedä yhtäkään 200kg:n penkkajaa joka ois natu, mutta harvaa kiinnostaa yrittää sinne asti natuna. Tarkoitinkin, että kun sen ottaa lähes "elämäntehtäväksi", niin se on mahdollista saada pitkäjänteisellä harjoittelulla "helposti". Ittekki oon vasta 22 ja salipenkki on n.180(natuna ja )

Minä tiedän montakin natua jotka on kyseisen raudan natuna paidalla nostanut ja sali penkkinä ilman paitaa nostaneita. Eikä mitään isoja kavereita oo ollu. Se on varma että helppoa se ei ole kellekkään. Hyvät välitykset ja pitkäjänteisyyttä. vähintään 5 vuotta menny jokaiselta joka ei todellakaan ole pitkä aika. Toisille se tuntuu olevan. 10-15 vuottakin on vielä lyhyitä aikoja voimanosto harjoittelussa.

fullpower sanoi:
Minä tiedän montakin natua jotka on kyseisen raudan natuna paidalla nostanut ja sali penkkinä ilman paitaa nostaneita. Eikä mitään isoja kavereita oo ollu. Se on varma että helppoa se ei ole kellekkään. Hyvät välitykset ja pitkäjänteisyyttä. vähintään 5 vuotta menny jokaiselta joka ei todellakaan ole pitkä aika. Toisille se tuntuu olevan. 10-15 vuottakin on vielä lyhyitä aikoja voimanosto harjoittelussa.
Joo, kyllä mä uskon, että moni sen on ottanut, mutta mä en vaan tiedä ketään sellasta. Onhan tässä itekki tullu väännettyä jo 10vuotta vaikka nuori oonki. Pari vuotta tosin hieman säännöllisemmin ja enemmän tosissaan. Ja mitä vittua sielä salilla oikeen tehdään jos ei 20vuoden voimanostoreenillä nouse 200 raakana penkistä? :)

Tuttu nostaa ainakin 215 penkistä ja painoo 82,5kg. Siitä en tiedä onko kuinka natu, mutta kuitenkin :D

superpohje sanoi:
No en nyt sanoisi sitä niin mahdottomaksi natuille... natu-kaverini on 19 ja nyt penkki siellä 175tienoilla.. Eikä muuten painakkaan kuin hieman alle 90kg.
Jos tuon ilman penkkipaitaa pukkaa niin on kyllä kova jannu.Voimanoston SM-Kilpailut, Juniorit 20
21.03.2004 (svnl) paino 87,5 pp 170(tietysti paidan kans).Joo tutut on aina kovia nostaan, mutta kyse oli siitä että onko joku itse nähny kaverin joka nostaa sen 200kg(raw) ja että se on natu.

neutraali sanoi:
Joo tutut on aina kovia nostaan, mutta kyse oli siitä että onko joku itse nähny kaverin joka nostaa sen 200kg(raw) ja että se on natu.
No toi tuttu nosti sen penkkipunnerruksen em-kisoissa muistaakseni. Taisipa vielä voittaa..

fullpower sanoi:
Minä tiedän montakin natua jotka on kyseisen raudan natuna paidalla nostanut ja sali penkkinä ilman paitaa nostaneita.
Millä salilla tällaiset jannut treenaa ku itellä kuitenki kiitettävästi tullu saleja kierrettyä(myös missä voimanostajia)niin ei niitä natikka 200kg penkkaajia oo näkyny(tosiaan moni ei jaksakaan sinnitellä natuna niin kauaa niinku on ollu jo aikasemmin tässä threadissa puhetta).Voimanostajistaki kuitenki todella moni roinaa ja niillä onkin paidan kans kyllä kovat tulokset.Tiedän 2suomen mestaruutta(omissa sarjoissaan) voittanutta voimanostajaa ja kyllä hekin varmaan pitkälle ois natikkana päässy, mutta roinaaminen oli alkanu toisella saavutettuaan 150kg penkin (vuosien treenin jälkeen ja pärjäsi kisoissa kyllä hyvin koska oli niin kevyt) ja toisella muistaakseni saavutettuaan n, 160kg.Tänäpäivänä molemmat nostaa lähemmäs 250kg paidan kans.Korostan vielä että minä kyllä uskon että sen voi saada(200kg,natu,raw), mutta ei niitä joka nurkassa sellaisia jannuja oo.

NaruJackson sanoi:
No toi tuttu nosti sen penkkipunnerruksen em-kisoissa muistaakseni. Taisipa vielä voittaa..
Eli paidan kans.

hartiapankki sanoi:
Mistäs tiet että on natu.. kaikkihan aina sanoo et on jos joku kysyy... vaikka ei oliskaa.. Jos on natu niin meljo lahjakas kaveri
Jos se ei ole natu, niin sitten en ole minäkään... ;)
Ei, kyllä me niin kovia treenikavereita ollaan, että samat ravinteet on käytössä...

Ja varusteina oli bodyvyö ja rannetuet... Soittelin juuri ja painoa on 90kg, joten nyt on yli 90 raja mennyt...

superpohje sanoi:
Jos se ei ole natu, niin sitten en ole minäkään... ;)
Ei, kyllä me niin kovia treenikavereita ollaan, että samat ravinteet on käytössä...

Ja varusteina oli bodyvyö ja rannetuet... Soittelin juuri ja painoa on 90kg, joten nyt on yli 90 raja mennyt...
Kannattais varmaan mennä kisoihin ja opetella paidan käyttöä pärjäis hyvin jo mm-kisoissakin.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Jos keskustelu jatkuu vielä paljonkin roinasta, niin aihe siirtyy roinaosiolle.

neutraali sanoi:
Kannattais varmaan mennä kisoihin ja opetella paidan käyttöä pärjäis hyvin jo mm-kisoissakin.
Armeijassa oli sälli pukannut penkissä 180kg... tosin hän olikin sitten jo hieman yli 100kg, mutta silti...
Ei kiinnosta voimannostokisat, vaan keholavalle ;)

neutraali sanoi:
Itse en tiedä yhtään naturaalia(aina kuulee että joku on jossain nostanu, mutta enpä oo ikinä itse nähny) joka ois ilman ´penkkipaitaa 200kg nostanu.Pitää ise siihen pyrkiä niin sitten ainakin tiedän yhden :)
Jari Leino?

neutraali sanoi:
Millä salilla tällaiset jannut treenaa ku itellä kuitenki kiitettävästi tullu saleja kierrettyä(myös missä voimanostajia)niin ei niitä natikka 200kg penkkaajia oo näkyny(tosiaan moni ei jaksakaan sinnitellä natuna niin kauaa niinku on ollu jo aikasemmin tässä threadissa puhetta).Voimanostajistaki kuitenki todella moni roinaa ja niillä onkin paidan kans kyllä kovat tulokset.Tiedän 2suomen mestaruutta(omissa sarjoissaan) voittanutta voimanostajaa ja kyllä hekin varmaan pitkälle ois natikkana päässy, mutta roinaaminen oli alkanu toisella saavutettuaan 150kg penkin (vuosien treenin jälkeen ja pärjäsi kisoissa kyllä hyvin koska oli niin kevyt) ja toisella muistaakseni saavutettuaan n, 160kg.Tänäpäivänä molemmat nostaa lähemmäs 250kg paidan kans.Korostan vielä että minä kyllä uskon että sen voi saada(200kg,natu,raw), mutta ei niitä joka nurkassa sellaisia jannuja oo.

En rupea nyt saleja mainitsemaan tai mitään ,mutta täälläpäin aika monellakin salilla olen nähnyt nostettavan ja tiedän tyyppien olevan natuja. En tarkoita että merkistä ilman paitaa ois nostettu ,mutta muuten ihan hyvällä sali tekniikalla on nostettu. Enkä nyt todella tarkoita tällä sitä että jokainen saa sen kun vaan reenaa ,mutta itsellä ainakin usko riittää natuna reenaamiseen kun tietää mitä jotkut on natuna nostanut. Ei pidä heti uskoa lopettaa jos nostaa samoja rautoja parikin vuotta. Sen tiedän että itse en saa paidallakaan ikinä tuota 200kg.

superpohje sanoi:
Armeijassa oli sälli pukannut penkissä 180kg... tosin hän olikin sitten jo hieman yli 100kg, mutta silti...
Ei kiinnosta voimannostokisat, vaan keholavalle ;)
Just joo body treenillä(toden näköisesti jos kerran body kisat kiinnostaa)tuommonen penkki tulos ja 19v natsku ja ilman pp paitaa en usko.Paljoko se sun kaveri sitte oikein painaa ku välillä sanot että alle 90kg sitten sanot että nyt on varmaan 90kg raja menny rikki, nyt se painaa yhtäkkiä jo yli 100kg.

superpohje sanoi:
Tuolla tuloksella olisi voittanut kultaa SVNL:n 20-nuorten PP:n SM-kisoissa vuosina 2001-2004.

-ö- sanoi:
Tuolla tuloksella olisi voittanut kultaa SVNL:n 20-nuorten PP:n SM-kisoissa vuosina 2001-2004.
Niin ja svnl tulokset on tehty vielä paidan kans, ja tää kyseinen heppu ilman paitaa :eek:, mutta asiaan nyt puhuttiinkin 200kg penkistä :)

fullpower sanoi:
Ei pidä heti uskoa lopettaa jos nostaa samoja rautoja parikin vuotta. Sen tiedän että itse en saa paidallakaan ikinä tuota 200kg.

Älähän nyt. Mun mielestä sulla ainakin on täysi potentiaali 200kg:n paitapenkkiin.

tammmar sanoi:
Kyllä voi mutta väittäisin että et alle 80 kiloisena, itse olen nyt satasen alapuolella kilon pari ja ammattilaispaidalla 200kg menee melko kivuttomasti, amatööripaidalla 190 kg, natu treenari alusta loppuun.
Alkuperäinen kyssäri varmaan tarkoitti ILMAN PAITAA.
Itse en tiedä KETÄÄN ns.NATUA joka ton "legendaarisen" "2markkaa",
penkistä ottaisi ilman paitaa.

Kraftwerk n sanoi:
Älähän nyt. Mun mielestä sulla ainakin on täysi potentiaali 200kg:n paitapenkkiin.

Mulla on henkinen yliote tullu penkkiin. :( En tykkää reenata sitä ees.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom