200kg penkistä!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topias
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Status
Viestiketju on suljettu.
Ei sitä koskaan tie tyypistä roinaako se vai ei.. monet vaikuttaa sen olosilta ettei roinaa röyhkeimmät jopa mesoo roinia vastaan ollaan niin natutreenarii henkeen ja vereen.. Ikinä ei voi sanoo kenestäkään vaikka olis kuinka hyvä kaveri roinaako vai ei... tiedän kokemuksesta että voi yllättyä nois arvailuis ku totuus paljastuu.. pelkästään olettaa

jarre55 sanoi:
Parhaat rytkypenkit, jotka tiedän 99% varmuudella ilman mömmöillä otetun
ovat 1801 ja 185 kiloa.
1801 penkistä :hyper:

Manuel sanoi:
Nyt liitteessä oli aikanaan remontti-reiskan haastattelu ja siin kysyttiin penkkiä, joka sit kuulemma oli joskus ollu 200 kg :thumbs: Kova jätkä se reiska, tiedä sitten onko kilpaillut ikinä ja minkä voimin nostanut, hyvinkin voi olla natuna.
Remontti reiska ei oo natua nähnytkään.

mtk77 sanoi:
1.Minä kyllä uskon, että natuna ilman paitaa on mahdollista penkata 200. 2.Uskoisin sen olevan vieläpä yleisempää kuin normaalisti luullaan.3.Paras mitä minä tiedän on 212,5 kg ja nostaja ei ole koskaan painanut yli 90 kiloa.
1.Niin minäkin uskon.2. Ei todellakaan ole.3.En usko( ja että natskuna,ilman p,paitaa :eek: ei ei).

onion sanoi:
Sankaritarinat sen kun paranee!
Älä muuta viserrä :thumbs:

Force sanoi:
Miksi ei? Mikä siinä muka ottaa kiinni?
Oottaa mikä ottaa mut en kans usko... tai sitten kaveri on luonnonsoperhyper lahjakkuus... enkä usko siltikään.. se varmman ottaa päähän jos on oikeasti natikka eikä kukaan usko kun tommosia rautoja repii... mut sori en vaan usko

hartiapankki sanoi:
Oottaa mikä ottaa mut en kans usko... tai sitten kaveri on luonnonsoperhyper lahjakkuus... enkä usko siltikään.. se varmman ottaa päähän jos on oikeasti natikka eikä kukaan usko kun tommosia rautoja repii... mut sori en vaan usko

Ei siinä oikeasti ota mikään kiinni. Se on vaan niin, että jotkut ovat ihan törkeästi lahjakkaampia voimalajeihin kuin keskivertojamppa. On se niin väärin kun ite vääntää 5 vuotta hiki hatussa ja toinen saavuttaa saman vuodessa.
Sad But True.

Force sanoi:
Miksi ei? Mikä siinä muka ottaa kiinni?
No vaikea uskoa kun en ole nähnyt isompienkaan natsku ukkojen ottavan "edes" sitä 200kg penkistä(raw)vaikkakin siihen kyllä uskon,mutta 212.5 on jo aivan älytön rauta alle 90kg kaverille(raw,natsku).Eikä tässä mikään päähän ota, mutta ku en usko niin en usko ja piste

mulla kaveri joka on reenannu 10-vuotta ja pukkaa paidalla ton 200kg, ja on niin hiiri, äitin oma pikkupoika josta ei iki kuuna päivänä uskos että ei ois natu. Sama kaveri kyykkää 300kg ja kilpailee kans.. mutta eihän tota tiiä..

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
loops sanoi:
mulla kaveri joka on reenannu 10-vuotta ja pukkaa paidalla ton 200kg, ja on niin hiiri, äitin oma pikkupoika josta ei iki kuuna päivänä uskos että ei ois natu. Sama kaveri kyykkää 300kg ja kilpailee kans.. mutta eihän tota tiiä..
Joo nuitahan kyllä riittää, mutta nythän oli kyse raw nostosta ja natuna.Oon jo niin paljon hokenu tätä että luulis olevan jo selvää pässin lihaa :D :whip: :david:

Force sanoi:
Ei siinä oikeasti ota mikään kiinni. Se on vaan niin, että jotkut ovat ihan törkeästi lahjakkaampia voimalajeihin kuin keskivertojamppa. On se niin väärin kun ite vääntää 5 vuotta hiki hatussa ja toinen saavuttaa saman vuodessa.
Sad But True.

Samaa mieltä. Se on se suomalainen kateus, joka iskee kun joku onkin lahjakkaampi kuin itse. Sitten aletaa syyttelemään horkasta, kun ei itsellä ole lahjoja. Ei tälläisillä kyselyillä ole mitään virkaa, kun heti ollaan itkemässä ettei uskota, jos joku on ottanut natuna ilman paitaa 200.

Dobermann sanoi:
Samaa mieltä. Se on se suomalainen kateus, joka iskee kun joku onkin lahjakkaampi kuin itse. Sitten aletaa syyttelemään horkasta, kun ei itsellä ole lahjoja. Ei tälläisillä kyselyillä ole mitään virkaa, kun heti ollaan itkemässä ettei uskota, jos joku on ottanut natuna ilman paitaa 200.
Nyt oli kyse 212.5kg ja alle 90kg henkilö.En todellakaan ole kateellinen.En vaan usko sitä.Tää keskustelu alkaa muutenki meneen juupas eipäs linjalle joten by by vähäksi aikaa.

Vitsi otanpa osaa tähänkin Threadiin mun uusi työkaveri on treenannut vähän yli vuoden ja ottaa penkistä 140kg. treeni on ollut epäsäännöllistä 2yli kuukauden taukoa.
Kyseisellä tyypillä on ruokapuoli ja lepopuoli ihan vituillaan kaveri treenaa pelkkiä kymppejä on vuoden treenannut aina samalla tavalla.
ja on 100 varma natu.

mä olen itse ollut aina sitä mieltä ettei natuna voi ottaa 200 penkistä mutta tähän kaveriin tutustuminen on kyllä muuttanut mun mielipiteitä.
uskon muutenkin että kyseinen heebo kunnon ohjelmalla kunnon ruokavaliolla ja riittävällä levolla nostaa sen 200kg 3vuoden sisään.

14o ja 200 siinä on semmonen ero ettei sitä uskokkaan... itsekki tuohon 140 pääsin suht helposti ja aattelin että minähän olen oikea luonnolahjakkuus.. mut 160 joutu tekee hommia ja sen jälkeen hohhoijaa ihan menee usko itteen.. jos nyt joku kysyis ni ei iknä 200 ainakaa ilman paitaa ym.. hiluja.. ehkä silti mut käyrä on väli korkeella ku sarjat kulkee ja kokeilee sitte ykköstä eikä 2.5 kiloo lisää.. ennemminki takapakkia ku nousua

Hartiapankki Tää kaveri on tosiaankin lähtenyt ihan 0 kunnosta treenaamaan,
ja on nyt rikkonut mun ennätykset mihin mulla on mennyt 5 vuotta.
Ja jos heebo rupeaa syömään ja treenaamaan järkevästi tulee vielä tulosta aika reilusti lisää olisi eri asia jos tyyppi olisi treenannut kauemmin.
mutta sitä ei voi kukaan kiistää etteikö tää tyyppi olisi perkeleen lahjakas.

Edit mittaa miehellä on 180cm 70kiloa eli pelkällä painon nostolla vaikka 100kiloon tulokset nousee rankasti

ja onko kenelläkään minkäänlaista tutkimus tulosta siitä, että ei voi penkata natuna yli 150kg? tai 200kg? tai vaikka 300kg? mikä on maksimaalinen voiman ja lihan koon raja?
jos ei ole, niin turha sitä on sanella että "ei sitä voi ku muuten pitäs olla nii lahjakas jne"

sterpuska sanoi:
Hartiapankki Tää kaveri on tosiaankin lähtenyt ihan 0 kunnosta treenaamaan,
ja on nyt rikkonut mun ennätykset mihin mulla on mennyt 5 vuotta.
Ja jos heebo rupeaa syömään ja treenaamaan järkevästi tulee vielä tulosta aika reilusti lisää olisi eri asia jos tyyppi olisi treenannut kauemmin.
mutta sitä ei voi kukaan kiistää etteikö tää tyyppi olisi perkeleen lahjakas.

Edit mittaa miehellä on 180cm 70kiloa eli pelkällä painon nostolla vaikka 100kiloon tulokset nousee rankasti
no lahjakas on jos painaaki tosiaa vaa 70.. ehkä jonain päivönö se 200 vois siintää jos treeni yms.. on hyvää.. ja jos jaksaa natikkana pysyy.. nälkä nääs kasvaa syödes ku stoppi tulee ni monen selkäranka katkee.. mut porkkanaraastimen kommenttiin on hyvä lopettaa... kaikkihan on mahdollista pahaa sanoo kuka pystyy mihinkäkin.... välis tuntuu vaa et joku heittelee tää vaan hatusta kaikennäkösiä tuloksia.. mut joo kai tää juupas eipäs leikki saa loppuu ainaki omalta kohdalta

Eiköhän tämä juupas eipäs väittely jo riittänyt, kun kenelläkään ei mitään muuta enää ole.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom