Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
neutraali sanoi:Itse en tiedä yhtään naturaalia(aina kuulee että joku on jossain nostanu, mutta enpä oo ikinä itse nähny) joka ois ilman ´penkkipaitaa 200kg nostanu.Pitää ise siihen pyrkiä niin sitten ainakin tiedän yhden
neutraali sanoi:Itse en tiedä yhtään naturaalia(aina kuulee että joku on jossain nostanu, mutta enpä oo ikinä itse nähny) joka ois ilman ´penkkipaitaa 200kg nostanu.Pitää ise siihen pyrkiä niin sitten ainakin tiedän yhden
Kyllä tuohon 150kg töitä saa tehä.150kg ja siihen enään vaan 50kg päälle kuulostaa helpolta, mutta tiedät sen itsekin ettei se ihan noin helppoa ole kuin sanot.Montako varmasti natua tiedät(olet itse nähnyt)että runttaa sen 200kg ilman penkki paitaa ei siis mitään kuulo puheita vaan että olet itse ollut todistamassa.Itse kyllä uskon että sen saa ylös, mutta se ei kyllä ole niin jokapäiväistä hommaa ku täällä annetaan ymmärtää.jarze sanoi:150 ei oo natulle vielä mitään, moni penkkaa sen jo vitun nuorena. Siihen 50kg päälle ei oo paha hankkia jos harjotteluvuosia vaan riittää. :whip:
Sitä mieltä minäki kyllä olen.hartiapankki sanoi:...... harva joka siihen asti natuna pääsee
neutraali sanoi:Kyllä tuohon 150kg töitä saa tehä.150kg ja siihen enään vaan 50kg päälle kuulostaa helpolta, mutta tiedät sen itsekin ettei se ihan noin helppoa ole kuin sanot.Montako varmasti natua tiedät(olet itse nähnyt)että runttaa sen 200kg ilman penkki paitaa ei siis mitään kuulo puheita vaan että olet itse ollut todistamassa.Itse kyllä uskon että sen saa ylös, mutta se ei kyllä ole niin jokapäiväistä hommaa ku täällä annetaan ymmärtää.
Topias sanoi:Voiko ilman mitään kovempia aineita käyttämättä saada noin kovaa määrää rautaa ylös penkistä? Jos on suhteellisen lahjakas kaveri ja treenais kovaa, ja kauan menis aikaa moiseen määrään mielestänne??
Megamass sanoi:joo mäkin luulin että se oli 6x200 mutta urheilukanavan chät jutussa tässä kuussa niin se sano että 2x200
Halme puhelee pehmosia..... eipä ole roinat paljoo miestä auttanut jost natuna 3*180 ja vuosien roinaamisen jälkeen 3 vai onko se nyt 6*200kg... taitaa keksiä juttunsa samaan aikaan ku kertoo niitäJesuiitta sanoi:Entiseltä radio mafialta tuli kesällä 2000 Halmeen pari tuntinen haastattelu ja siinä sano ottaneensa penkistä 3x180 ennen kuin alkoi roinaamaan. Epäillä saa mutta en keksi syytä miksi valehtelisi. Haastattelussa toimittaja joka reenasi itsekin kysyi onko 200 mahdollinen natuna niin Halme vastasi ton "ite otin 3x180 parhaimmillaan" tjsp.
hartiapankki sanoi:Halme puhelee pehmosia..... eipä ole roinat paljoo miestä auttanut jost natuna 3*180 ja vuosien roinaamisen jälkeen 3 vai onko se nyt 6*200kg... taitaa keksiä juttunsa samaan aikaan ku kertoo niitä
En kyllä tiedä yhtäkään 200kg:n penkkajaa joka ois natu, mutta harvaa kiinnostaa yrittää sinne asti natuna. Tarkoitinkin, että kun sen ottaa lähes "elämäntehtäväksi", niin se on mahdollista saada pitkäjänteisellä harjoittelulla "helposti". Ittekki oon vasta 22 ja salipenkki on n.180(natuna ja raw), mutta mössöäkin löytyy 175senttisestä varresta 117kg. Kyllä se 200 sieltä tulee ku sitkeesti sinnittelee. Elikkä täysin mahdollista mun mielestä, jos vaan on motivaatiota ja viittii nostaa sitä elopainoakin, vaikka vähä löystyisikin.neutraali sanoi:Kyllä tuohon 150kg töitä saa tehä.150kg ja siihen enään vaan 50kg päälle kuulostaa helpolta, mutta tiedät sen itsekin ettei se ihan noin helppoa ole kuin sanot.Montako varmasti natua tiedät(olet itse nähnyt)että runttaa sen 200kg ilman penkki paitaa ei siis mitään kuulo puheita vaan että olet itse ollut todistamassa.Itse kyllä uskon että sen saa ylös, mutta se ei kyllä ole niin jokapäiväistä hommaa ku täällä annetaan ymmärtää.
Joo täysin mahdollistahan se kyllä on en sitä väitäkään, mutta harva siihen kykenee siltikään varsinkaan "helposti"(ohan se vuosien varrella nähty ku on niin monella eri salilla treenannu,tuskin kaikki salit on voinu olla juuri niitä "vääriä"missä käy voimatonta porukkaa).Näitä tulos kehityksistähän meillä tais olla jo puhettakin tuolla eri threadissa.Itsellä raw penkki noin 180-185kg ja tiedän että matkaa ei ole kuin 15-20kg siihen 200kg, mutta se on vielä paljon se, kyllä se 200kg kuitenkin on vielä ihan eri rauta entä tuo mainitsemani.jarze sanoi:En kyllä tiedä yhtäkään 200kg:n penkkajaa joka ois natu, mutta harvaa kiinnostaa yrittää sinne asti natuna. Tarkoitinkin, että kun sen ottaa lähes "elämäntehtäväksi", niin se on mahdollista saada pitkäjänteisellä harjoittelulla "helposti". Ittekki oon vasta 22 ja salipenkki on n.180(natuna ja raw), mutta mössöäkin löytyy 175senttisestä varresta 117kg. Kyllä se 200 sieltä tulee ku sitkeesti sinnittelee. Elikkä täysin mahdollista mun mielestä, jos vaan on motivaatiota ja viittii nostaa sitä elopainoakin, vaikka vähä löystyisikin.
jarze sanoi:(Neutraali, on joo taidettu jo käydä noi penkkijutut toisessakin aiheessa, mutta oli pakko päästä taas vähä mainostaa itseään :D )
Älä nyt hulluja puhu... jos halmeen kirjoja ot lukenu ni siitä saa kyl semmosen käsityksen ettei se mitää harjotteluu o vähentäny misää vaihees vaa päin vastoin.. treenannu nukkunu syöny treenannu syöny nukkun ja vetäny hormooneja......... kyllä jos natikkana saa 3*180 ni yks kuuri ja siinä on se 20 lisää vähintään.... eihän noista ny o ollu mitää apuu jos roinannu vuosia ellei 10 vuosia jos penkki nousee 20 kg... natunaki varmaa olis noussu sama.. halme puhuu ihan puutaheinää... kova äijä on en sitä sano mut en usko tohon......ressukka sanoi:Kyllä tuossa mun mielestä on aika paljon apua jo tullut jos nuo pitää paikkansa. Ja voihan olla että alkoi roinaamaan pitääkseen kunnon ainoastaan yllä vähemmällä harjoittelulla :P