200 kg penkistä 100 % natuna!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
antti65: -Ja se liittyy kysymykseeni miten? Tuskin kukaan realisti nykypäivänä uskokaan, että arvokisamitalleja taikka finaalipaikkoja otetaan missään puhtaissa teho-/nopeus-/voima-/kestävyyslajeissa, joissa myös raha liikkuu, eli ammattiurheilussa sen korkeimmalla tasolla.

Mutta kysymyksenihän olikin, että mikäs se nuissa on se tulostaso jota ei vaan voi parantaa ilman kemiaa, kun se kerta tuntuu monen lajia tuntevan mielestä olevan tuossa 200kg:ssa penkissä. Mun makuun on niin naureettava ajatus että esim. 180kg hyväksytään ja uskotaan natutulokseksi, mutta jokin kuvitteellinen raja ylittyy yhtäkkiä 20kg myöhemmin, jonne ei enää olekkaan kenelläkään ilman kemiaa asiaa.

ps. voiko se yhdeksäs, eli vaikkapa se ensimmäinen sieltä satasen finaalista tippunut olla kuiten naturaali?
Itse en ole väittänyt,että se olisi 200kg,mutta minä tiedän vain yhden joka sen on puhtaana tehnyt ja taasen monia kymmeniä jotka enemmän tai vähemmän mömmöjä vetäneenä ovat sen nostaneet.Ja se joka sen on puhtaana oikeasti nostanut ei varmasti nostanut sitä muutamien vuosien reeneillä vahingossa,niinkuin täällä annetaan ymmärtää.Välillä tuntuu,että onpa täällä suomessa lahjakkaita voimailijoita,kun puhtaina nostellaan valtavia rautoja ja esim voimailun edelläkäviä maassa venäjällä käryää välillä koko maajoukkue voimailijoita ja kuitenkaan erot eivät ole muutamia naapurinmaan nostajia luukunottamatta kovinkaan suuret.

Onkos joku nähnyt dokumentin Bigger, Stronger, Faster? Siinähän oli tämä natuvoimanostaja, joka tutkiskeli steroidien käyttöä ja miksi niitä käytetään. Kyseinen herra nosti penkistä 200+ kiloa.

Onhan tuo tullu katsottua. MUTTA eikös se niin ollu, että lopulta se kolmaskin veljeksistä (natunostaja) alkanut steroideille unelmansa saavuttamiseksi. Vai muistanko väärin, voin olla väärässäkin :)

Onhan tuo tullu katsottua. MUTTA eikös se niin ollu, että lopulta se kolmaskin veljeksistä (natunostaja) alkanut steroideille unelmansa saavuttamiseksi. Vai muistanko väärin, voin olla väärässäkin :)

joo, oli hairahtanut kokeilemaan myrkkyjä mutta lopettanut. Näin ainakin minä muistelisin, ja taisi vielä pukakilla sitä reilua 200kg:ta paita päällä, eli aivan neiti ;)

Se on hiton vaikeaa. Varmasti helpompaa mitä kevyempi kaveri. Sama leuanvetojen ja kaiken muunkin kanssa. Jokin tuplapaino on tuskin edes paha jollekin 60kg kaverille mutta 90 kilosella alkaa painaa.

Mielestäni ei se ihan noinkaan mene. Tietysti lyhyellä kaverilla on tuossa prosenttijutussa etu, kun suhteellisesti saa pakattua paksummin lihasta kevyempään pakettiin mitä jollain pitkällä jantterilla.

Itsellä ainakin penkki on prosentuaalisesti ollut täysin sama 75-kiloisena ja yli 90-kiloisena. Eli kyllä se kroppa pyrkii kompensoimaan tuota massaeroa, tuottamalla voimaa suunnilleen samassa suhteessa lisää mitä massaa tulee. Leuanvedossakin toistoennätys omalla painolla on täysin sama mitä oon 75kilosena vetänyt vrt +90kg.

Tietysti jossain vaiheessahan väkisinkin tuo voimatason nousu alkaa hidastumaan, mutta ei niin pitkään kun rasvamassa ei prosentuaalisesti hirveämmin kasva.

Se on hirveä penkki 60-kiloselta 120kg , jos ei ole mistään kääpiöstä(sanotaan alle 165cm) kysymys. Tosin kun naturaaleista puhutaan niin esim. yli 100-kiloisilla tuo oman painonsa tuplaaminen alkaa olla kokoajan vaikeampaa, lihasmassa kun on kuitenkin aika rajallinen mitä pystyy saavuttamaan. Ja jollain 2m 100kg kaverilla tietysti tuo 2x kehonpaino penkissä olisi jo täysi mahdottomuus.

Kyllä Smulter ja Korkia-aho on natuja, myös läskejä! Jos Smulter roinaisi, olisi ulkoinen habitus täysin erinäköinen, kuin myös Tumpilla! En ole vielä sellaista roinaajas nähnyt jolla olisi noin "vetelän" näköiset lihat! Jo pelkillä ryssä5:lla tulee vitulliset paineet esim olkapäihin joka näkyy kyllä ulospäin!!! Monta on nähty ja tunnettu! Sixpack ja 200kg natupenkki samassa miehessä, vaatisi sulattelua, muuten hyvin mahdollista!

Ei se roinahabitus ison (150+) ja läskisen ukon kohdalla aina niin selvästi näy ulospäin (ei edes ne olkapäiden paineet;)).Itsekin tiedän tällaisen henkilön...

Oma mielipide on se,että 200kg natuna on mahdollista nostaa penkiltä - jopa kisanostona.Vaikeaa tosin,eikä onnistu kuin harvoilta.Mutta käytännössä olen aika skeptinen,kun kuulen jonkun nostaneen penkistä 200kg natuna...liikaa on nähty ja kuultu.Totuuden tietää vain nostaja itse ja joskus joku lähipiiristä...

Nostotekniikasta vielä sen verran,että jos nostaja saa itsensä kunnon kaarelle ja nostaa leveällä otteella,niin nostomatka lyhenee selvästi.Ja siitä on etua.Olin kerran itse varmistamassa erään huippukovan raw-penkkaajan (huhun mukaan 280 -3??kg kerhossa) sarjaa +200kg:lla,niin samalla mielessäni ihmettelin hämmästyttävän lyhyen näköistä nostomatkaa.Mutta rauta oli kuitenkin kevyttä.

:D Itsehän tiedän kaksikin henkilöä jotka nostaa 200kg penkistä ja natuna. Kaverit painaa 95kg suurinpiirtein molemmat ja ikää oli toisella 17 ja toisella 20. Ei kai se loppujen lopuks oo kiinni kun siitä että syö paljon protskua ja käy salilla tarpeeks.

:D Itsehän tiedän kaksikin henkilöä jotka nostaa 200kg penkistä ja natuna. Kaverit painaa 95kg suurinpiirtein molemmat ja ikää oli toisella 17 ja toisella 20. Ei kai se loppujen lopuks oo kiinni kun siitä että syö paljon protskua ja käy salilla tarpeeks.

jep jep...

Ja treenitaustaa on x-vuotta ? Lahjakkaita pitää kavereiden olla.

Tää kakskymppinen herra on käynyt 3 vuotta ja tosi tiukkaa treeniä alotti lähes nollasta. Nuoremmalla kaverilla oli, miten sen sanos, helvetisti massaa kun alotti. :) nyt se on muuttunut lihakseksi. 5 jakosta ohjelmaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Juu ja lehmät lentää

Ite mitetin iha samaa. 200 jos nousee kolmessa vuodessa ku nollista lähtee ja läskit muuttuu lihakseks toisella pelkällä prodella niin mä haluun saman pussukan toho pöydälle :D

Tainnu rooobe sekottaa vedon ja penkin keskenään....

Meikäki haluaa sen ohjelman jolla läski muuttuu lihakseksi ja nostetaan muuan vuoden treenillä joka ollaan dietillä 200 penkissä.

Edit. hidas

Taidan tietää tapaukset. Vaikuttanee Pohjois-Savossa. Koko maakunta nauraa tämän "punttijengin" suorituksille. 3 miestä tangossa kiinni kun yksi nostaa, eli siinä saa kaverit tehä maastaveto reenit samalla kun yks penkkaa. Kyykkäävät 80cm boxilta 3cm liikeradalla ideaalisiteet jalassa, "kyykky 200kg", vetävät puolenmetrin pukeilta "veto 240kg". Ja sittenkun sattuvat yksin olemaan salilla niin penkkisarja on jotain 6x107,5kg, jossa siinäkin viimeset on vajaita.

Eräs entinen 200kg raw-penkkaaja halusi mennä katsomaan sitä touhua, pojat ilmotti tulevasa, mutta eipä näkyny kun tiesivät että ko. herra on paikalla.

Tällä logiikalla niitä 200kg penkkaajia löytyy aika suuri osa populaatiosta. Niillä suorituksilla on yhtä vähän tekemistä penkkipunnerruksen kanssa kun sirkusesityksellä.

Ehkä koomisinta vielä että sitten yleisellä salilla pullistellaan hihattomat päällä peilin edessä ja kehutaan yliluonnollisilla voimilla. Tämän jengin pienimmät 60kiloset lapsukaiset penkkaa hekin yli 150kg, näin huhut kertovat.

Back
Ylös Bottom