200 kg penkistä 100 % natuna!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Meinaan sitä että mikäli jompikumpi kyseisistä herroista olisi "edes" ryssä5 kuurilla, sen näkisi päällepäin! Smulter ei vieläkään 120kiloisena näytä lihaksikkaslta vaikka perkeleen vahva onkin! Kyllä ne paineiset lihat erottuu läskinalta aivan eritavalla kuin natun paineettomat! Ja mitä natuna kehittymiseen tulee, niin kyllä se penkki minulla ainakin nousi kokoajan montavuotta täysin natuna, kehonpainon mukana.
Ymmärrän kyllä Antin tuskan tuosta douppaamisesta, vituttaahan se kun ei pärjää ilman aineita ;) mielestäni tuon douppaamisen näkee kyllä melko selkeästi ulospäin, VARSINKIN reilusti ylipainoisella "urheilijalla"

Mitä ihmettä sä selität?

Olet kyllä aika shamaani jos ulkomuodosta näet syökö joku ryssiä.

Mitä piikkaaminen tarkoittaa?

d264e85472893c275c9ea0b94272ae01ba123c08.jpg

helpottiko?

Just.. No sittenhän sen on pakko olla niin.
Todellakin, ainakin pakkiksella! Asiaan:
Shamaani tai ei niin todellakin väitän, että se näkyy päällepäin vaikka käyttäisi noita aivan miedoimpia vaikutuksia antavia douppeja! puhumattakaan tykimmistä rohdoista! Kyllä 80% roinaajista pystyy mielestäni VARSINKIN ylipainoisten kohdalla tunnistamaan nimenomaan lihaspaineesta (näkyy siis sen läskinkin alta ne olkapäät jne...) tai esimeriksi pullottavista letkuista olkapäissä/forkuissa jollain vitun 30% rasvoilla :wtf: olen pyörinyt voimailu piireissä n. 10 vuotta aktiivisesti, sekä natujen että doupattujen seurassa joten väitän myös että tällä minun "tutkimus" tulokselle on myös jotain painoarvoa! :jahas:

Meinaan sitä että mikäli jompikumpi kyseisistä herroista olisi "edes" ryssä5 kuurilla, sen näkisi päällepäin! Smulter ei vieläkään 120kiloisena näytä lihaksikkaslta vaikka perkeleen vahva onkin! Kyllä ne paineiset lihat erottuu läskinalta aivan eritavalla kuin natun paineettomat! Ja mitä natuna kehittymiseen tulee, niin kyllä se penkki minulla ainakin nousi kokoajan montavuotta täysin natuna, kehonpainon mukana.
Ymmärrän kyllä Antin tuskan tuosta douppaamisesta, vituttaahan se kun ei pärjää ilman aineita ;) mielestäni tuon douppaamisen näkee kyllä melko selkeästi ulospäin, VARSINKIN reilusti ylipainoisella "urheilijalla"
Ei se enää tämän ikäisenä vituta,mutta nuorempana toisen lajin parissa tuli nähtyä tuo mömmötouhu aika läheltä.Ja sillon se söi nuorta miestä,kun huomasi,että huijaustien valinneille et pärjännytkään enää,vaikka olit vielä hetki sitten vienyt kaveria kuin pässiä narussa.Joo ja tähän on turha sotkea mitään lahjoja/lahjattomia juttuja,kun kaverit sen reilusti myönsivät,että voiman lisäys ei johtunut siitä et olisin harjoitellut/lahjattomampi ollut,vaan voiman lisäys johtu lääkepurkin antamasta potkusta.mutta mitäpä noista vanhoista enää.

Kannattaa hakea hommia adt:ltä jos tunnistaa douppaajan jo ulkomuodosta. 200 penkki ilman myrkkyjä on kuin pieru. Molempia kyllä kuulee mutta ei näy.

Halvarikin oli kyllä natikka kun oli niin läski ja pehmeä. 250 kg penkki silläkin, joten perkeleellisen vahvakin natikkana. Ei voi muuta sanoa.

Kyllä jokainen joka on paljon kilpaillut ja nähnyt niin tajuaa mistä kysymys. Itse olen 28 vuotta voimailun parissa häärinyt ja ei ole 200 kg natu penkkiä vastaan tullu. Tietty itse punnersin 200 kg sarjoja, natikkana tietenkin!

Kai tuon dropittelun nyt näkee ainakin jos pitemmältä ajalta tuntee. Eräskin tuttu tässä normaali kaverista ja jostain <120 kg penkkimaksimeista paukautti yht'äkkiä vuodessa ison (ja tiukan) näköiseksi äijäksi ja maksimi nousi vaatimattomalla 50-60 kg:lla. Vaikea uskoa että kaveri joka on joitain vuosia treenannut on vasta viimeisen vuoden aikana alkanut syömään ja treenaamaan niin oikein että tulokset nousee jossain penkissä puolen sataa kiloa siinä kiristelyn ohessa :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä noi isot tulosnousut on mahdollisia,itse aloin reenaan2008 tammikuussa jolloin ensimmäisellä reenillä koitin paljonko nousee ja 120kg sieltä nousi ja vuotta myöhemmin tulos oli 177.5kg. oma paino soutaa 125-130kg välillä ja kova työ 3-5 reeniä per viikko noihin tuloksiin on tehty. pääsin suht helposti 195kg asti mutta siellä alkoi sitten kehitys hidastumaan.

Kannattaa hakea hommia adt:ltä jos tunnistaa douppaajan jo ulkomuodosta. 200 penkki ilman myrkkyjä on kuin pieru. Molempia kyllä kuulee mutta ei näy.

Halvarikin oli kyllä natikka kun oli niin läski ja pehmeä. 250 kg penkki silläkin, joten perkeleellisen vahvakin natikkana. Ei voi muuta sanoa.

Kyllä jokainen joka on paljon kilpaillut ja nähnyt niin tajuaa mistä kysymys. Itse olen 28 vuotta voimailun parissa häärinyt ja ei ole 200 kg natu penkkiä vastaan tullu. Tietty itse punnersin 200 kg sarjoja, natikkana tietenkin!

Olen paljon kilpaillut ja nähnyt mistä on kysymys! Ottanut myös 200kilolla sarjoja natuna! Jos joku muu nostaa enemmän kuin sinä, ei se sitä tarkoita että täytyy olla doupattu! Douppasit sitten itse tai et :0

Kai tuon dropittelun nyt näkee ainakin jos pitemmältä ajalta tuntee. Eräskin tuttu tässä normaali kaverista ja jostain <120 kg penkkimaksimeista paukautti yht'äkkiä vuodessa ison (ja tiukan) näköiseksi äijäksi ja maksimi nousi vaatimattomalla 50-60 kg:lla. Vaikea uskoa että kaveri joka on joitain vuosia treenannut on vasta viimeisen vuoden aikana alkanut syömään ja treenaamaan niin oikein että tulokset nousee jossain penkissä puolen sataa kiloa siinä kiristelyn ohessa :)
Joo monesti älyttömät tulosparannukset yhtä-äkkiä kyllä paljastaa,että on saatettu lääkepurkilla käydä,Varsinkin isommissa raudoissa.Ja onhan ulkoiset muutokset monasti sellasia,että ei niitä puhtaalla voimaharjoittelulla tule.Tai en ole ainakaan kuullut,että voimaharjoittelu kasvattaisi esim leukaluita:)

Wääntäjän kanssa hyvinkin ptkälle samoilla linjoilla. Herran itsensä tuntien, kyse on "melko" lahjakkaasta penkkaajasta, joten tietää kyllä, mistä puhuu. Kaveripiirissä on pyörinyt muitakin pirun lahjakkaita kavereita, mut 200 raw-penaa natuna ei kyl oo tullu vastaan. Ja korostan et puhun nyt ihmisen kokoisista nostajista, en mistään 150 kiloisista jättiläisistä. Ja tosiaan, niitä kakkosen roinapenkkejäkin on suht harvassa kuitenkin.

Täällä on joillain ihmisillä realiteetti hukassa ja vähän vitun pahasti. Kannattaa tosissaan miettiä nostaako joku penkistä 300kiloa natuna ja vielä raakana...olihan Ronnieki natu, mut vitun lahjakas ja kun reenaa 20 vuotta ni kyllä tonne pääsee ilman aineita, mun eno sano.

Kyllä 200kg natu raakapenkki on mahdollista. Itsellä sellainen on, harjoittelutaustaa 15 vuotta. Tasan 2 markkaa nostettu perse penkissä todistajien läsnäollessa. Treenitausta pääsääntöisesti 15-5 toistoon. Eli kunnollinen hermotuskin jäi tekemättä. Varaa tuntui olevan n. 10kg nostossa. Itse en nostosta hullua hurskaammaksi tullut, joten en edes tiedä miksi se niin tavoittelemisen arvoinen. Niin ja painoa noston aikana alle 110kg.
Omalla kokemuksella voisin sanoa, että koska omalla huonolla treenillä ja huonoilla syömisillä tuo tulos saavutettu, niin valmentaja apuun ja 250kg varmasti mahdollinen lahjakkaalle.

Edit: Niin lisäravinteista olen käyttänyt palautusjuomaa, monivitamiinivalmisteita sekä muutamaan otteeseen kokeillut kreatiinia. Kreatiinista olen huommanut olevan apua lähinnä nivelsärkyihin tai niiden poissapysymiseen. Monivitamiinia käytän koska syön muuten armottoman huonosti. Palautusjuomalla korvaan monesti yhden ruokailun.

Hyvinhän täällä tulee tuo esille mitä jo aiemmin huuteloin. Jopa vuosikymmeniä voimailun parissa viettäneet ovat lietsonneet itsensä uskomaan siihen, ettei ilman kemiaa ole asiaa tuohon 200kg:n penkkiin. On se maaginen luku, kun tuollatavoin pysyy kaikkein kemiaan luottamattomien tavoittamattomissa riippumati mitä ja miten tekee.

Kyllä varmasti on mieltä ylentävää niiden kohdalle jotka tuohon pystyvät ja nimeen omaan periaatteellisista syistä ovat kemian avuista kieltäytyneet ja silti ovat roinareita lähes kaikkien lajia seuraavien silmissä. Aivan sama vaikka päivittäin kusisi purkkiin, niin silti löytyy selitys "Muttako kasvu, muttako peiteaine, muttako varoajat...". No, onneksi suurin osa nuista lahjakkasita ja riskeistä osaa vain nauraa nuille puheille ja paahtavat vuodesta toiseen menemään ja tekevät tulosta, muiden juristessa taustalla omia epäilyjään.

Paljonko tuo maaginen luku on muuten vedossa taikka kyykyssä, kai nuissakin on tuollainen yhtä tavoittamattomissa oleva luku, jonne ei ilman kemiaa ole asiaa kenelläkään koskaan?

...

Paljonko tuo maaginen luku on muuten vedossa taikka kyykyssä, kai nuissakin on tuollainen yhtä tavoittamattomissa oleva luku, jonne ei ilman kemiaa ole asiaa kenelläkään koskaan?

Hehe.. Olin justiisa tulossa kyseleen samaa kysymystä, kun täällä on asiantuntijat liikkeellä ketkä tietää tarkalleen mitä voi nostaa natuna penkissä ja pystyvät sanomaan heti ihmisen ulkonäön perusteella käyttääkö aineita vai ei...

Että paljonkos se sitten on kyykyssä se rauta että voi varmaksi sanoa nostajan roinaavan? Entäs vedossa? Puhutaan nyt edelleen raakanostoista.

Minä haluan uskoa osan suomen huippujen olevan natikoita(tarkoitan IPF:n huippuja). Jos ei usko että voi sellaisia tuloksia tehdä niin miten sellaisin tuloksiin itse ikinä pääsisi? ei prkl mitenkään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom