Joo sanattomaksi vetää tän palstan taso nykyään. Harrastelijat, jotka parhaimmillaankin palkitaan vuosien työstä sm-kisoissa 10€ arvoisella mitalilla, käyttävät lääkärien ja labrojen "pimeää osaamista" pärjätäkseen harrastamassaan lajissa. Douppaavat systemaattisesti, eivät vaan jää kiinni koskaan. Harjotuskausikin vedetään täysillä höyryillä, testit kun on niin helppo sivuuttaa. Otetaan 200kg penkistä.
Mitähän näiden kavereiden päässä liikkuu, joilla on em. käsitys harrastevoimailusta?
Mullekin tuli eilen salilla pilkkihaalarissa istuskeleva 55v "vanhan liiton ukko" häiritsemään treeniä ja kehumaan mitä nousi sillon ja sillon. Ei toki treenannut enää, kunhan kävi huvikseen salilla kertomassa juttujaan muille treenaajille. No tää selitys alkaa ensin alustuksella että hänen aikaansa ei mitään penkkipaitoja ollut, joilla nykyään joka toinen huijaa tuloksiaan ylöspäin. Sitten jatkuu että sillonkun mä nostelin olin puolta nuorempi kun nyt ja otin 24-25 toiston sarjan sadalla kilolla. Maksimia meni 162,5kg. Vihjaten perään, että kyllä se lääkekuurin vaatii kun noin hirveeseen kuntoon haluaa. Mä sitte sanoin, että ite oon 190kg ottanut ihan ilman rensseleitä salilla ja luomuna. Tää ukko hiljenee 30s, sitten alkaa selitys että on kyllä uskomaton tulos ilman lääkitystä jo nyt, tai varsinkin jos 200kg saat otettua. No toki piti omaksi voitokseen herran kääntää asiaa, " niin no kyllähän sulla tuota massaa on enemmän, että suhteutappa nuo tulokset oman painoon jne (kaveri 165 pitkä, minä 180)". No sitten vähän aikaa treenasin siinä, niin tää tulee sanomaan " kyllä en minä hukkais enää yhtään aikaa, vaan laittasin kuurin päälle ja kokeilisin mitä nousee
"
Oikeestaan tuli hyvä fiilis tosta vaan, kun paskageeninenkin natikka voi kovalla työllä päästä ylemmäs kun lääkekoukussa oleva vanhanliiton kylähullu. :face: Tääkin kaveri oli kyllä sellanen, että kaikkia vähänkään vahvempia luulee takuulla roinareiksi.