200 kg penkistä 100 % natuna!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mikähän olis semmonen sopiva rauta jonka tämmönen 100 kiloinen sunnuntaiharrastaja sais nostaa...tietäs vaan jos tulee se raja vastaan et pitää alkaa terästämään vitamiineja??

No elä nyt helvetissä ainakaan yli 150 kilon mene!

Minä kun olen tätä ketju lukenut olen tullut siihen tulokseen, että suomessa kaikki nostajat tasosta riippumatta ovat natuja. Eikä esim huppunostajat edes tiedä mitä doupping-aineet ovat, eivätkä ole koskaan niistä kuulleet, puhumattakaan keskustelleet/käyttäneet kyseisiä aineita:wtf:

Väitin minäkin joskus 10 vuotta ja 70kiloo sitten ettei kahtasataa voi nostaa ilman aineita. Viime joulukuussa kuitenkin todistin sen itselleni vääräksi! Painoa oli 105kiloo, mutta nosto oli sellanen runkku-tyylinen, mistä tulee nyt varmasti sanomista! :face:

Niin paljon peppukipeyttä tässä tredissä, muutamilla henkilöillä, ja jotkut tyypit itkee samoista asioista muissakin tredeissä.

Minä kun olen tätä ketju lukenut olen tullut siihen tulokseen, että suomessa kaikki nostajat tasosta riippumatta ovat natuja. Eikä esim huppunostajat edes tiedä mitä doupping-aineet ovat, eivätkä ole koskaan niistä kuulleet, puhumattakaan keskustelleet/käyttäneet kyseisiä aineita:wtf:

Viittaatko vaikka yhteen postiin, josta olet tämän johtopäätöksen tehnyt? Aivan, kukaan ei ole mitään tollaista väittänytkään, sä oot joko todella huono lukemaan tai ymmärtään lukemaasi.

[venom];4057656 sanoi:
Viittaatko vaikka yhteen postiin, josta olet tämän johtopäätöksen tehnyt? Aivan, kukaan ei ole mitään tollaista väittänytkään, sä oot joko todella huono lukemaan tai ymmärtään lukemaasi.
En viittaa yhteen postiin, vaan yleisesti keskusteluihin, ja niitten perusteella tulin tuohon johtopäätökseen.

No elä nyt helvetissä ainakaan yli 150 kilon mene!

Kyllä mä pelaisin varman päälle ja jättäisin maksimin viimeistään runkkutyyliseen 140-punnerrukseen, koska muuten on varmasti vielä piikki otsassa pystössä ja aamupalaksi syödyn sikiön jalka roikkuu suupielestä, kun nostoa suoritetaan.

Eipä silti. Ittiäkin vtuttaa kun kaikki on mua vahvempia :( Roinarit, prkl.

Kyllä se 200kg rauta kisoissa raakana nostettuna on kunnioitettava tulos oli sitten myrkyissä tai ei ja mitä kevyempänä sen tekee niin parempi niin ja 300kg kyykky raakana on jo huomattavasti kovempi suoritus !! Nimenomaan kisoissa nostettuna ! On pikkasen hankalaa lähteä todistelee näiden salinostajien puhtautta millään muotoa ,olen tavannut tyyppejä jotka ollut 1kk ilman myrkkyjä niin ollaan jo natuja jne ! Höpötellä voi kaikkea mukavaa ketä jaksaa kuunnella tai lukea mutta kisat kertoo aika pitkälle totuuden !!Itse en paljon perusta niitä jotka kukkoilee tuloksillaan ! Yleensä tulee tähden lento niillä !

Kyllä se 200kg rauta kisoissa raakana nostettuna on kunnioitettava tulos oli sitten myrkyissä tai ei ja mitä kevyempänä sen tekee niin parempi niin ja 300kg kyykky raakana on jo huomattavasti kovempi suoritus !! Nimenomaan kisoissa nostettuna ! On pikkasen hankalaa lähteä todistelee näiden salinostajien puhtautta millään muotoa ,olen tavannut tyyppejä jotka ollut 1kk ilman myrkkyjä niin ollaan jo natuja jne ! Höpötellä voi kaikkea mukavaa ketä jaksaa kuunnella tai lukea mutta kisat kertoo aika pitkälle totuuden !!Itse en paljon perusta niitä jotka kukkoilee tuloksillaan ! Yleensä tulee tähden lento niillä !

Mitä helvettiä? :D Siis jos ei käy kisoissa ni se tarkottaa sitä että vetää jotai myrkkyjä tai päinvastoin? Onhan niitä kaikennäkösiä höpöttelijöitä, mutta aika harvassa sellaset pikku höpöttelijät on, jotka väittää olevansa puhtaita, mutta eivät sitten olekkaan.. Taidat olla ite aikamoinen höpöttelijä!?? :D

Kyllä mä pelaisin varman päälle ja jättäisin maksimin viimeistään runkkutyyliseen 140-punnerrukseen, koska muuten on varmasti vielä piikki otsassa pystössä ja aamupalaksi syödyn sikiön jalka roikkuu suupielestä, kun nostoa suoritetaan.

Eipä silti. Ittiäkin vtuttaa kun kaikki on mua vahvempia :( Roinarit, prkl.

Taikka sit pitää alkaa punnertaan salaa ettei kärähdä liian isoista kiloista.:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eletään kyllä nykyään erikoista aikaa kun vertaa 10-20v takaperin kun silloin oli ne 200kg penkkipunnertajat oli aika harvassa ,kun saleilla oli max 3 ukkoo jotka sai sen maagisen raudan (aineissa) nostettua ja nyt sitä rautaa nostelee kaikenmaailman voimistelijat jne jatkuvalla syötöllä ! Oltiinko silloin 90 luvulla niin heikkoja vaikka oikeesti siihen´aikaan satsattiin siihen raakapenkkiin todellakin eikä niitä 200kg nostajia ollut Turun kokoisessa kaupungissa kuin ehkä reilu 10 äijää ja painoivat sen +110 !! Ja nykyään alle 100kg nuorukaiset ottaa saman raudan vaikka ei edes reenaa penkkiä !

Eikä noita maastavetäjiäkään liikaa mahtunut yli 350kg porukkaan ainakaan naturaalina ! Väittää voi mitä vaan testaamisista jne ja uskoo ken tahtoo!

Jep on tämä maailma kummasti muuttunut kun noita 200 tai enemmän natunostajia tuntuu olevan kummasti joka lajissa, 70 kiloiset vapaaottelijatkin pukkailee 190-200+ kg ihan tosta vaan kuten 5-6 vuotta salilla käyneet junnut. Missään en kyllä ole väittänyt etteikö 200 kg natunostajia ole olemassa vaikka jotkut haluavat heti kääntää epäilevät kommentit siten että kukaan ei siihen pystyisi. On meinaan täysin eri asia nostaa natuna 200 tai enemmän 120 kiloisena tai isompana kuin alta 100 kiloisena.

"Ei toi 200kg pitäis olla kauhee vaikee ottaa +100kg painosena natuna. Jos itel elopainoo about 70-75kg ja salipenkkin otettu jo +190kg ja stoppi penkkinä 175kg. Tulokset täysin natuna treeni vuosii salil taitaa tulla 5-6 täyteen."

Laita ihmeessä jossain vaiheessa vaikka joku klippi tosta salipenkistä, on meinaan aivan tajuttoman kova tulos natuksi tuon kokoisena tuolla treeniajalla.

Mitä tulee näihin muutamiin keskustelussa mainittuihin tämän maan isoihin poikiin niin yhden uskon olevan varmasti natu mutta toisen läskimahan täysroinaaja.

Kuinka moni muuten uskoo tosissaan että esim. A.Jokinen on natu ?

Tyypillinen 200 tai enemmän pukannut pakkislainen" natu" on havaintojeni mukaan sellainen että jossain vaiheessa on tullut se vaihe kun ollaan vajaa 100 kiloisena alkanut penkki junnaamaan siinä 140 kg korvilla, siitä on sitten mennyt jonkin aikaa kyrpiintyessä ja tumput alkaneet jonkin ajan kuluttua yhtäkkiä kasvaa tajuttomasti ja penkki noussut vuodessa tyyliin 55 kg. Muuan tällainen natu täälläkin kertoo natuna 200+ nostelevansa että silleen.

Jep on tämä maailma kummasti muuttunut kun noita 200 tai enemmän natunostajia tuntuu olevan kummasti joka lajissa, 70 kiloiset vapaaottelijatkin pukkailee 190-200+ kg ihan tosta vaan kuten 5-6 vuotta salilla käyneet junnut. Missään en kyllä ole väittänyt etteikö 200 kg natunostajia ole olemassa vaikka jotkut haluavat heti kääntää epäilevät kommentit siten että kukaan ei siihen pystyisi. On meinaan täysin eri asia nostaa natuna 200 tai enemmän 120 kiloisena tai isompana kuin alta 100 kiloisena.

"Ei toi 200kg pitäis olla kauhee vaikee ottaa +100kg painosena natuna. Jos itel elopainoo about 70-75kg ja salipenkkin otettu jo +190kg ja stoppi penkkinä 175kg. Tulokset täysin natuna treeni vuosii salil taitaa tulla 5-6 täyteen."

Laita ihmeessä jossain vaiheessa vaikka joku klippi tosta salipenkistä, on meinaan aivan tajuttoman kova tulos natuksi tuon kokoisena tuolla treeniajalla.

Mitä tulee näihin muutamiin keskustelussa mainittuihin tämän maan isoihin poikiin niin yhden uskon olevan varmasti natu mutta toisen läskimahan täysroinaaja.

Tyypillinen 200 tai enemmän pukannut pakkislainen" natu" on havaintojeni mukaan sellainen että jossain vaiheessa on tullut se vaihe kun ollaan vajaa 100 kiloisena alkanut penkki junnaamaan siinä 140 kg korvilla, siitä on sitten mennyt jonkin aikaa kyrpiintyessä ja tumput alkaneet jonkin ajan kuluttua yhtäkkiä kasvaa tajuttomasti ja penkki noussut vuodessa tyyliin 55 kg. Muuan tällainen natu täälläkin kertoo natuna 200+ nostelevansa että silleen.

Kerro nyt jo jumalauta keihin sä näillä sun jutuilla viittaat?

''Jep on tämä maailma kummasti muuttunut kun noita 200 tai enemmän natunostajia tuntuu olevan kummasti joka lajissa, 70 kiloiset vapaaottelijatkin pukkailee 190-200+ kg ihan tosta vaan kuten 5-6 vuotta salilla käyneet junnut. Missään en kyllä ole väittänyt etteikö 200 kg natunostajia ole olemassa vaikka jotkut haluavat heti kääntää epäilevät kommentit siten että kukaan ei siihen pystyisi. On meinaan täysin eri asia nostaa natuna 200 tai enemmän 120 kiloisena tai isompana kuin alta 100 kiloisena.''

Mikä tuon informaatio arvo on täällä? Eikö jokainen vittu nyt sen tajua että mitä kevyempi sen vahvempi kun samaa rautaa nostetaan?

''Tyypillinen 200 tai enemmän pukannut pakkislainen" natu" on havaintojeni mukaan sellainen että jossain vaiheessa on tullut se vaihe kun ollaan vajaa 100 kiloisena alkanut penkki junnaamaan siinä 140 kg korvilla, siitä on sitten mennyt jonkin aikaa kyrpiintyessä ja tumput alkaneet jonkin ajan kuluttua yhtäkkiä kasvaa tajuttomasti ja penkki noussut vuodessa tyyliin 55 kg. Muuan tällainen natu täälläkin kertoo natuna 200+ nostelevansa että silleen.''

Edelleen voin kysyä, ketä nämä sun havainnollistetut teinipojat ovat, keihin jatkuvasti viittaat?

Toi koko sun hapitus on nyt tästä asiasta niin loppu, että anna jo olla. Aina ollaan joka helvetin asiaa epäilemässä ja sen takia kaikki täällä Suomessa menee aina niin päin vittua. Ainakun joku saavuttaa jotain tai on nousemassa huipulle omassa lajissaan niin eiköhän maikkarin sivuilla lue kun joku pulkkinen taas spekuloi millon mitäkin. Välillä vähän kannustusta tollasen paskan sijaan. Itse sain ainakin ihan älyttömästi motivaatiota Thompzonin videosta ja jos miehen sanaan ei voi luottaa, niin tämäkään ketju ei enää perustuisi mihinkään.

Jep on tämä maailma kummasti muuttunut kun noita 200 tai enemmän natunostajia tuntuu olevan kummasti joka lajissa, 70 kiloiset vapaaottelijatkin pukkailee 190-200+ kg ihan tosta vaan kuten 5-6 vuotta salilla käyneet junnut.

Kuka 70-kiloinen vapaaottelija penkkaa 190-200? Ja mitkä ovat nämä muut lajit?

Missään en kyllä ole väittänyt etteikö 200 kg natunostajia ole olemassa vaikka jotkut haluavat heti kääntää epäilevät kommentit siten että kukaan ei siihen pystyisi. On meinaan täysin eri asia nostaa natuna 200 tai enemmän 120 kiloisena tai isompana kuin alta 100 kiloisena.

Ensimmäisessä viestissäsi sanoit 200kg natupenkin olevan yhtä todellista kuin joulupukki. Yhtäkkiä kuitenkin uskot sen olevan mahdollista, mutta ilmeisesti vain tietyin ehdoin?

Pari vuotta sitten kyseiseltä kaverilta näin jo 180 runkkupenkin. Myös IPF:ssä testauksen alla kilpaillut

Käsittääkseni Jokinen ei edes väitä olevansa natu, eikä kilpaile testauksen alla. Minä en ainakaan usko hänen natuuteen

Ne harvat 200 kg penkkaajat, joita pakkikselta tiedän, ovat kehittyneet suht. tasaisesti, eikä lainkaan mainitsemallasi tavalla. Mutta mainitse toki ketkä kaikki ovat vuodessa kehittyneet 140->200?

Kyllä aika harvassa on ne jotka nostaa päivästä riippumatta 200kg. En väitä etteikö näitä olisi. Siihen en usko että 70kg jannut nostais sellaisia rautoja. Ylipäätään 200kg nostaminen pnkistä ei varmana ihan parin vuoden harjoittelulla onnistu. Jotkut vanhemmat 30+ ikäluokan kaverit ottaa yleensä isoimmilla raudoilla just siks että treenivuosia alkaa olla liki 20 takana.

Omapaino tosin lähemmäs sata kiloa. Raakapenkin fantasioissa vastaavia tuloksia löytyy 70-kilosten tekeminä kasapäin.

Joo mut noilla lukkopainiskilleillä niitä menis kolme kerrallaa kimuraan ;)

On kyllä todella kova paketti kokonaisuudessaan täytyy myöntää. Ite kun on vastaavassa penkkikunnossa ollut niin jaksoin painia ehkä 2 minuuttia ennen totaalista kuolemaa :D

Tätä topikkia lukeneena kysyisin että onko osa porukasta oikeasti sitä mieltä että tuo 200kg natuna ei ole mahdollista ja pitää sitä äärimmäisyytenä jos sen joku muunmuassa täälä on suorittanut?

Ei varmaankaan mahdoton !! Jos sen joku pystyy nostamaan siten ettei ole IKÄNÄ käyttänyt mitään ja nostaa satakiloisena vaikka piirikunnallisissa niin on kova seppä !! Mutta näitä juttuja kolunneena löytyy kuitenkin jo 5 kirjailijaa jonka kaveri pystyy nostaa sen eli taas olin väärässä :)

Ei tästä hyvää keskustelua saa, koska täällä keskustelee nämä neljä ryhmää:

1. Ne jotka eivät tiedä voimailusta mitään ja joiden ois parempi perustaa esim ketju. 130 kg penkistä 100% natuna ja spekuloida siellä asioita, jotka ei ole valovuoden päässä omasta tasosta.

2. Tämä ryhmä tyytyy todennäköisesti vain lurkkaamaan ketjua: Käsipainopenkkimiehet, koska rintalihas ei kasva ja olkapäihinkin sattuu. Ei penkistä ole mitään hyötyä bodauksessa.

3. Ne jotka ilman kisakokemusta tietävät kuitenkin voimailusta jotain, mutta itseltä puuttuu omistautumista, lahjoja tai määrätietoisuutta, joka purkautuu ikävästi katkeruutena ja vähättelynä tai sitten satujuttuina. Suosituimmat statementit ovat "Kukaan ei punnerra 200kg natuna" ja "Kyllä mun serkku- ja veljen äiti on sen salilla ottanut"

4. Muut muuten vain rationaaliset ajattelevat ihmiset ja kilpailevat voimanostajat/penkkipunnertajat tai jotka ymmärtävät että nämä ei varsinaisesti ole mielipideasioita.

Suositut

Back
Ylös Bottom