Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paikaltaan, kun oli lähtönopeudesta kyse.Paikaltaan vai lentävä?
Käytettävät testit vaihtelevat lajeittain, pesispelaajat taitavat juosta 30 m testejä pystystä ja pikajuoksijoilla paljon käytetty testi on 30 m telineistä lähetyksellä. 20-30 m lentävän testi on myös yleinen pikajuoksijoilla ja hyppääjillä. Intissä urheilukoulussa pakotettiin juoksemaan myös 20 m paikaltaan.Ja eiks 30m oo se ""virallinen"" lähtövoiman mittari?
Eiks se niin ollu että 20m lentävällä ennustaa 100m loppuaikaa todella paljon paremmin kuin 30m telineistä?
Nii siis mulla oli kans just noi kennot :D En vaan muistanu mikä sen nimi oli... Joo ja aika oli siis 3,23. Mahtaako olla hyvä vai huono aika? Ikä 16, paino 72kg ja pituus 175cm. Kyllä vähän parempaan pitäis pystyä :down:Näin oli ainakin silloin, kun itse vielä juoksin kilpaa. Käytettiin juuri 20m juoksua lentävällä lähdöllä, valokennot mittasi ajan. Aikaa en muista sitten millään...
Nii siis mulla oli kans just noi kennot :D En vaan muistanu mikä sen nimi oli... Joo ja aika oli siis 3,23. Mahtaako olla hyvä vai huono aika? Ikä 16, paino 72kg ja pituus 175cm. Kyllä vähän parempaan pitäis pystyä :down: