20 metrin juoksu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kiekko
  • Aloitettu Aloitettu
Jumalauta mikä ero :hyper:

1.79 vs 1.65

Pakko kertoa mikä hauska tapaus tapahtui tänään koulussa:rolleyes:

Aiheena oli korkeushyppy. No aluksi testattiin miten korkealle pystyy päänsä osumaan rimaan, ite pääsin 270cm mikä oli paras tulos. Sitten ruvettiin hyppimään korkeutta, ja ite pääsin "vain" 160cm:( Minua huomattavasti huonommalla pompulla varustetut kaverit vetivät yhtä paljon:curs:

Rupesi pakostakin vaan ajattelemaan korkeushypyn tekniikka vaatimuksia, kun eikö jossain mittauksessa todettu että painonnostajat veti kovempia tuloksia vauhittomissa hypyissä kuin korkeushyppääjät:jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täytyy päivittää lentävä 20m: 2,03. Jos pääsis alle 2,00:n ensi kaudella!!

On se kyllä hirveetä, kun Jarskakin juoksee 1,88... ei tässä kyllä voi itseään pikajuoksijaksi nimittää... nylkky mikä nylkky :itku:

Jos joskus juoksis 1,95, niin olis pakko olla tyytyväinen.

Mika Halvari voittaisi lentävällä lähdöllä suurimman osan pikajuoksijoista.

Mika Halvari voittaisi 20 metrillä lähes kaikki pikajuoksijat. :kippis1:

Moneenko thrediin meinaat ton postata?

On se kiva provota. Niin ja ei voittas halvari juuri ketään pikajuoksijaa 20m:llä, ei lentävällä, eikä paikaltaan. Toki jos puhut jostain pojat 15 sarjan piiritason juoksijoista.

Sitten verrataan testiaikaa edelliseen testiaikaan ja katsotaan onko kaveri tehnyt välissä mitään.

No Pöyhönen ja tää toinen jamppa juoksi siinä baarin luona kilpaa. n.10-15m
Mun mielestä Pöyhönen hävisi. Kännissä kai molemmat? En tiedä ketä ne oli,varmaan jotain sen urheilukavereita.

Oletko ite sit joku vitun hetero?

Olen kuullut että kyseessä olisi Helsinki Roostersin ja maajoukkueen laitahyökkääjä Henri Myöhänen joka voitti pöyhösen. Tämä siis puhtaasti epävirallista tietoa...

Olen kuullut että kyseessä olisi Helsinki Roostersin ja maajoukkueen laitahyökkääjä Henri Myöhänen joka voitti pöyhösen. Tämä siis puhtaasti epävirallista tietoa...
Henalla on ihan ok lähtö, mutta hyvään pikajuoksijaan verrattuna ei kovin ihmeellinen...

Jos se sai hyvän lähön ;)

Ei mut eiks tollanen 10m juoksu oo aika arpapeliä kumminki kun kelaa että aika vitusti nopeempi saa olla että juoksee 10m esim metrin nopeammin kuin toinen ..

Mites tällänen 60-luvun pikajuoksija/jefu-mies kuin Bob Hayes ..
Eiks oo sanottu että tolla miehellä on vieläkin hallussaan 4x100m ankkuri osuuden paras aika kautta aikain :D

http://www.hickoksports.com/images/hayes_bob2.jpg
ihan kovan näkönen ukkeli ..

Eddd

Luistimin+(kaikki lätkä kamppeet)ei mene varmaan ees alle 4.0s vaikka hokkia on tullu harrastettua seurassa jo monen monta vuotta.

20m juosten on jokin 3.6s?

Kuuluuko 20 metrin juoksu aerobisen harjoittelun alle?;)

muistan kun juoksin oman ennätykseni olen yleisurheilija, ( kuulantyöntäjä ) juoksin vuosi takaperin 1,98s lentävän 20 metrisen...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom