Joitakin jo varmasti vituttaa nää kommentoi mun ohjelmaa kyselyt, mutta koska täältä varmasti löytyy niitäkin jotka sitä mielellään tekevät niin itse ajattelin aloittaa tälläisellä ohjelmalla pikapuoliin.
1.Päivä aamureeni (olkapäät ja pohkeet)
niskan takaa punnerrus tangolla 4x6-10
pystypunnerrus käsip. 4x8-10
vipunostot siv. 2x8-15
vipunostot taakse. 2x8-15
pohkeet prässissä 3x20-25
iltareeni(rinta ja pohkeet)
penkkipunnerrus 3x6-10
vinop. käsip. 3x8-10
pullover 4x8-12
pohkeet istuen 3x20-25
2.Päivä aamureeni (yläselkä)
leuanveto nisk. taakse 4x6-10
maastaveto 4x8-10
olankohautukset tang. 2x8-10
ylätalja kap. 3x8-10
alatalja 2x8-10
iltareeni(alaselk. ja vatta)
suorinjaloin mave 2x20-25
selänojennus 2xmax
jalannostot roikkuen 2xmax
istumaannousu sivuille 2xmax
vartalonkiertoja
3.Päivä Lepo
4.Päivä aamureeni (ojentajat ja pohkeet)
dippejä 3x8-10
ranskalainen punnerrus 3x8-10
alaskääntö taljassa 2x8-10
alask.talj.1.käd. vast.ote 1x10-15
pohkeet prässi 3x6-12
pohkeet istuen 3x6-12
iltareeni (hauis ja ranteet)
hauiskääntö tang. 3x8-10
hammer 3x8-10
1.k keskitetty istuen 2x10-15
rannek tang myöt. ote 3x15-20
rannek tang vast. ote 3x15-20
5.Päivä aamureeni (etureidet)
kyykkä 5x6-10
etukyykkä 4x6-10
etureisikone 4x8-15
iltareeni(takareidet ja vatta)
suorinjaloin mave 3x8-12
takareisikone 4x8-15
vattakone 2x20-25
istumaan nousu siv. 2xmax
vartalonkiertoja
6.Päivä Lepo
7.Päivä Kierto alusta
Tarkoitus on treenata kaksi kertaa päivässä, koska muuten ei oikein jaksaa pitää tarpeeksi kovaa vauhtia yllä. Tavoitteena on hankkia massaa mahdollisimman paljon ja erityisesti panostaa ojentajiin ja olkapäihin mistä johtuu, että ne ovat päivän ekoissa reeneissä. Rinta ja olkapäät on samana päivänä, jotta ojentajille pystyy vetämään täysillä oman reeninsä. Päivän ekat reenit on tarkotuksella vähän kovempia, koska illalla ei välttämättä paukkuja löydy niin paljoa. Olankohautukset on selkäpäivänä, koska veikkaan että ekana päivänä tulee jo tarpeeksi olkapääreeniä ja koska kohautukset ittellä ainakin aikaisemmin on vaikuttanut selkäreeniin. Suorinjaloin mavea oon suunnitellu otettavan 2 kertaa kierron aikana, toisella kertaa pitempää sarjaa jolloin ainakin ittellä on enemmän tuntunut alaselässä ei niinkään takareisissä. Se on kieltämättä vähän kysymysmerkki miten alaselkä tohon suhtautuu se saa kuitenkin aika paljon epäsuoraa reeniä aamullakin. Jos toi osoittautuu mahdottomaksi niin sitten vois ehkä unohtaa selkäpäivän smaven ja ehkä siirtää alataljan iltaan. Pohkeita oon aina ottanut 2 kertaa viikossa, toisella kertaa pitempää sarjaa ja toisella lyhyempää ja on tähän asti toiminut todella hyvin. 1.päivänä pohkeet on jaettu kahteen osaan sillä perusteella, että silloin on pienempi kiusaus lopettaa kesken missään sarjassa mikä tulee vastaan erityisesti pitkissä polttosarjoissa, lyhyemmät sarjat pystyy vetään helposti samassakin. Että tälläsiä oon itte miettiny, heittäkää vapaasti kommenteja.
1.Päivä aamureeni (olkapäät ja pohkeet)
niskan takaa punnerrus tangolla 4x6-10
pystypunnerrus käsip. 4x8-10
vipunostot siv. 2x8-15
vipunostot taakse. 2x8-15
pohkeet prässissä 3x20-25
iltareeni(rinta ja pohkeet)
penkkipunnerrus 3x6-10
vinop. käsip. 3x8-10
pullover 4x8-12
pohkeet istuen 3x20-25
2.Päivä aamureeni (yläselkä)
leuanveto nisk. taakse 4x6-10
maastaveto 4x8-10
olankohautukset tang. 2x8-10
ylätalja kap. 3x8-10
alatalja 2x8-10
iltareeni(alaselk. ja vatta)
suorinjaloin mave 2x20-25
selänojennus 2xmax
jalannostot roikkuen 2xmax
istumaannousu sivuille 2xmax
vartalonkiertoja
3.Päivä Lepo
4.Päivä aamureeni (ojentajat ja pohkeet)
dippejä 3x8-10
ranskalainen punnerrus 3x8-10
alaskääntö taljassa 2x8-10
alask.talj.1.käd. vast.ote 1x10-15
pohkeet prässi 3x6-12
pohkeet istuen 3x6-12
iltareeni (hauis ja ranteet)
hauiskääntö tang. 3x8-10
hammer 3x8-10
1.k keskitetty istuen 2x10-15
rannek tang myöt. ote 3x15-20
rannek tang vast. ote 3x15-20
5.Päivä aamureeni (etureidet)
kyykkä 5x6-10
etukyykkä 4x6-10
etureisikone 4x8-15
iltareeni(takareidet ja vatta)
suorinjaloin mave 3x8-12
takareisikone 4x8-15
vattakone 2x20-25
istumaan nousu siv. 2xmax
vartalonkiertoja
6.Päivä Lepo
7.Päivä Kierto alusta
Tarkoitus on treenata kaksi kertaa päivässä, koska muuten ei oikein jaksaa pitää tarpeeksi kovaa vauhtia yllä. Tavoitteena on hankkia massaa mahdollisimman paljon ja erityisesti panostaa ojentajiin ja olkapäihin mistä johtuu, että ne ovat päivän ekoissa reeneissä. Rinta ja olkapäät on samana päivänä, jotta ojentajille pystyy vetämään täysillä oman reeninsä. Päivän ekat reenit on tarkotuksella vähän kovempia, koska illalla ei välttämättä paukkuja löydy niin paljoa. Olankohautukset on selkäpäivänä, koska veikkaan että ekana päivänä tulee jo tarpeeksi olkapääreeniä ja koska kohautukset ittellä ainakin aikaisemmin on vaikuttanut selkäreeniin. Suorinjaloin mavea oon suunnitellu otettavan 2 kertaa kierron aikana, toisella kertaa pitempää sarjaa jolloin ainakin ittellä on enemmän tuntunut alaselässä ei niinkään takareisissä. Se on kieltämättä vähän kysymysmerkki miten alaselkä tohon suhtautuu se saa kuitenkin aika paljon epäsuoraa reeniä aamullakin. Jos toi osoittautuu mahdottomaksi niin sitten vois ehkä unohtaa selkäpäivän smaven ja ehkä siirtää alataljan iltaan. Pohkeita oon aina ottanut 2 kertaa viikossa, toisella kertaa pitempää sarjaa ja toisella lyhyempää ja on tähän asti toiminut todella hyvin. 1.päivänä pohkeet on jaettu kahteen osaan sillä perusteella, että silloin on pienempi kiusaus lopettaa kesken missään sarjassa mikä tulee vastaan erityisesti pitkissä polttosarjoissa, lyhyemmät sarjat pystyy vetään helposti samassakin. Että tälläsiä oon itte miettiny, heittäkää vapaasti kommenteja.