2 kertaa päivässä harjoittelu..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja crack
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

crack

Banned
eli pystyn työaikanani käymään salilla ja uimassa 2 kertaa 8 tunnin sisään...

Miten suosittelisitte jakoa.. ajattelin 5 jakosta ohjelmaa siten että..
1.jalat
2.olkapäät,ojentajat
3.hauis
4.rinta
5.selkä

Loput olisi aerobista eli uintia tai kuntopyörää/juoksumattoa...

Onko liiikaa?, ylikunnosta ei ole pelkoa, sillä olen tottunut muutenkin n.10 harjoituskertaan / viikko..

Kyllähän tuo jako on varmaankin ihan kohdallaan mutta miks haluut treenata just sen kaks kertaa päiväs? Kyllä se yks kerta päivässä riittää vallan mainiosti!

raba sanoi:
...Onko liiikaa?, ylikunnosta ei ole pelkoa, sillä olen tottunut muutenkin n.10 harjoituskertaan / viikko..

Kysyt onko liikaa ja samassa lauseessa sanot ettei ylikunnosta ole pelkoa. Harjoittele ihmeessä kaksi kertaa päivässä jos niin haluat.

JohnnyB sanoi:
Kysyt onko liikaa ja samassa lauseessa sanot ettei ylikunnosta ole pelkoa. Harjoittele ihmeessä kaksi kertaa päivässä jos niin haluat.

Ajattelin että, polttaako näin suuri määrä aerobista puntilla hankittuja lihaksia, aerobinen on matalasykkeistä n.130 pintaan...

Onko järkeä, riippuu varmaan siitä mikä on tavoitteena. Jos massaa haluat nii ei varmaan kannata liikaa aerobista sotkea tuohon.

Ja vaikka hauis onkin kehon suurin ja tärkein lihas niin ei sitä tarvitse omana päivänä treenata.. :david:

Maitorahka sanoi:
Ja vaikka hauis onkin kehon suurin ja tärkein lihas niin ei sitä tarvitse omana päivänä treenata.. :david:
HAHAHAH :hyper: totaalirepeäminen.
Rahkat näppikselle

Maitorahka sanoi:
Onko järkeä, riippuu varmaan siitä mikä on tavoitteena. Jos massaa haluat nii ei varmaan kannata liikaa aerobista sotkea tuohon.

no olisiko sitten hauis, ojentajat
ja sitten olkapäät erikseen?

molemmissa kuitenkin 9 sarjaa ja 3 liikettä , että :david: vaan itelles

raba sanoi:
no olisiko sitten hauis, ojentajat
ja sitten olkapäät erikseen?

molemmissa kuitenkin 9 sarjaa ja 3 liikettä , että :david: vaan itelles

Juu, mielummin olkapäät erikseen ja kädet samalle päivälle. Tai sitten joku variaatio missä taka- ja etureidet eripäivinä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos on mahollisuus käydä 2 kertaa päivässä salilla ja tavotteena kasvattaa lihasta, niin jättäsin kyllä niitä aerobisia pois rankalla kädellä. Ja eikö sitten ois järkevä jakaa tota ohjelmaa vähän enemmän. Ja vaikka kädet on yhtenä päivänä, niin tekee aamulla ojentajan ja illalla hauiksen jne. tolleen mä ymmärtäsin saavani jotain hyötyäkin tosta 2 x päivässä reenailusta. Ja tee niille jaloille nyt ainakin jakoa sitten useampaan osaan.

Mä ymmärsin ettei tässä ole tarkoitus kasvaa maksimaalisesti vaan tiukentua? Tottahan sitä voi vetää salitreenin ja myöhemmin ottaa uintia. Eihän tota mikään estä muistaa vaan syödä tarpeeksi. Tietty kannattaa välttää kauheeta repimistä tai palaa aika nopeesti loppuun... Nii ja tosiaan tekisin kädet ja olkapäät erikseen.

No mikäs siinä jos aerobisesta tykkää, mutta jos lihaskasvu kiinnostaa niin melkein maksimina MINÄ pitäisin 3xaamuaerobinen

ironchef sanoi:
Mä ymmärsin ettei tässä ole tarkoitus kasvaa maksimaalisesti vaan tiukentua? Tottahan sitä voi vetää salitreenin ja myöhemmin ottaa uintia. Eihän tota mikään estä muistaa vaan syödä tarpeeksi. Tietty kannattaa välttää kauheeta repimistä tai palaa aika nopeesti loppuun... Nii ja tosiaan tekisin kädet ja olkapäät erikseen.

No minä en kyllä mistään ketjun aloittajan postauksista ainakaan tätä sisäistänyt. Mutta jos todellakin on tarkotus olla dietillä, niin ehkä toi aerobisen tekeminen eri aikaan vois olla vaikka ihan hyväkin juttu. Tekeehän moni aamuaerobisen ja sitten esim. duunipäivän jälkeen vielä punttia. Tuleehan siinäkin tavallaan kaksi reeniä päivässä.

ironchef sanoi:
Päättelin vaan että jos joku haluaa juosta/uida niin ei tässä ainakaan massaa haeta..

Niinpä, mutta voihan takana olla myös tietämättömyys asioista. Jotkut vaan tykkää juosta, minä en kuulu kyllä niihin. ;)

Massaa, voimaa kirjasta double split ohjelma:

1. päivä

treeni 1: rinta, selkä

treeni 2: olkapäät, kädet

2. päivä

treeni 1: reidet

treeni 2: pohkeet, vatsa

3. päivä

lepo

tai sitten arskan vanha kunnon jako: rinta, selkä; jalat, pohkeet; olkapää, ojentajat, hauis

Ma: 1. treeni: rinta, 2. treeni: selkä

Ke: 1.jalat, pohkeet, 2. treeni: jalat, pohkeet(tai splittaan siten että tekee 1. treenissä etureidet ja pohkeet ja 2. treeni takareidet)

Pe: 1. treeni olkapäät, 2. treeni: ojentaja, hauis super sarjoina.

tai sitten oikeaan arska tyyliin:

http://www.originalgiantkiller.com/training.htm

"Bodybuilding as a sport has made many transformations over the years. The competitors are larger, the chemicals used are stronger, and the supplements and nutritional information is more balanced. However, the “Giant Killer” trains and thoroughly believes in the push/pull system of training with conditioning. With this system of training, each body part should be trained in intervals of 3 days.

Example:

Monday, Chest and Back
Tuesday, Shoulders and Arms
Wednesday Legs
Thursday, start over
Contrary to what most people think, aerobic conditioning for 30 minutes is essential for any good routine. This helps to simultaneously condition your heart and burn the unwanted body fat.
"

edit: ois kiva koittaa siten tota arska tyyliä, että kävis 6 kertaa viikossa salilla, 2 kertaa päivässä salilla.

enintään 5-6 sarjaa per lihasryhmä->rivakat treenit palautuminen ois suht nopeaa, saattais jopa toimia.
Toisaalta tossa saa syödä aika elukkana ja nukkua hyvin-> että pystyy palautumaan. 6 kertaa viikossa salilla vois olla päälle myös aika paha...

edit: perkele täähän ei liity tähän oikeen mitenkään...
no :offtopic: :hyper:

no tavote on pysyä tiukkana ja kasvattaa lihasta, tähän vielä lisäisin 5km/suunta pyöräilyn, mikä tulee automaattisesti, mitä mieltä olette?

Suositut

Back
Ylös Bottom