2-jakoisen ongelmat

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Joo, tai onhan joissain 2-sarjaa,mutta onkos se sillon "vaan" yksjakonen ilman HIT:ä eli "loppuun asti"-viemistä" Siellä bodybuilding.comissa oli nääs kahden sarjankin hittejä???
En nyt menisi sekoittamaan jonkun randomin Zach Lewisin tjsp. itse käyttämää ohjelmaa "oikeaan" HIT-metodiin.

Elikä villakoiran ytimeen, "oikea HIT", 1 SARJA/LIHASRYHMÄ,josta syystä se vedetään failureen, koska viikon treenissä tulee vain 3 sarjaa k.o. lihasryhmälle,niin se voidaan treenata siten, mutta jos tekee vaikka sen 2-sarjaa
niin se ei ole enää original-HIT, VAAN JOTAIN MUUTA RÄPELLYSTÄ???

Elikä villakoiran ytimeen, "oikea HIT", 1 SARJA/LIHASRYHMÄ,josta syystä se vedetään failureen, koska viikon treenissä tulee vain 3 sarjaa k.o. lihasryhmälle,niin se voidaan treenata siten, mutta jos tekee vaikka sen 2-sarjaa
niin se ei ole enää original-HIT, VAAN JOTAIN MUUTA RÄPELLYSTÄ???

Jep, siinä on lähdetty soveltamaan itse HIT-treenin periaatteita jolloin kyseessä ei ole enää originaali High Intensity Training.

Okei taitaa taas mennä off-topiciksi,tarkoitukseni ei ole mitenkään puolustella 2-sarjan HITTEJÄ sen enempää kuin mitään muutakaan, mutta summa summarum, JOS siis tekisi 2-jakosella vain yhden sarjan liikkeitä, niin siinätapauksessa ne voisi tehdä loppuun saakka vai ei,aaargh ;). Parempi kait ettei rupea liikoja soveltelemaan hyväksihavaittuja treenifrekvenssejä, jakoja tahi voluumeja :):):)

Minun ongelma: teen vetävät ja työntävät periaatteella ja toisena työntöpäivänä on penkki ja olkapääpunnerrus, toisena taas on vinopenkki käsipainoilla ja olkapää viparit. Noh, vipareita ei enää pysty tekemään, kun tuntuu niin vitullista kipua toisessa olkapäässä. Pystypunnerrustakaan ei voi tehdä kuin 1-2 sarjaa ja alkaa sattumaan. Oliskohan vipareille korvaavaa liikettä, vai onko jotain muuta vikaa???

Ai niin, ihan törkeen mahtava ohjelma ja hiton hyvin toimii... näin dietilläkin!

Tuo hit on kyllä raju ohjelma. Itse tein sitä 6 viikkoa bulkaten joten oma paino ja tulokset nous jokasessa liikkeessa iha älyttömästi. Lopetin sitten ohjelman siihen ku vielä tuntu hyvältä ja alotin vetämään ihan kevyttä 3-jakosta. No yhen kierron ehdin tekemään läpi kunnes voimatasot romahti ja ja tuli jonki asteisia ylikunnon merkkejä. Ei vaan yksinkertaisesti kestäny peruskunto noin rajua ohjelmaa. No jäi tuosta lihaa etenki jalkoihi josta olen tyytyväinen. Muuten oli yhtä tyhjän kanssa.

Minun ongelma: teen vetävät ja työntävät periaatteella ja toisena työntöpäivänä on penkki ja olkapääpunnerrus, toisena taas on vinopenkki käsipainoilla ja olkapää viparit. Noh, vipareita ei enää pysty tekemään, kun tuntuu niin vitullista kipua toisessa olkapäässä. Pystypunnerrustakaan ei voi tehdä kuin 1-2 sarjaa ja alkaa sattumaan. Oliskohan vipareille korvaavaa liikettä, vai onko jotain muuta vikaa???

Ai niin, ihan törkeen mahtava ohjelma ja hiton hyvin toimii... näin dietilläkin!

Vipareista sen verran, että et kai nosta kättä yli hartiatason, olkapää on siellä yläasennossa perhanan ahtaalla, johtuisiko kipu vaikka siitä??? Pystysoutu mutka- tai levytangolla on kans pirun hyvä, siinä tuntu alus itellä pientä vihlontaa, muttei enää. Ja oletko tehnyt sitä "kiertäjäkalvosinjumppaa" ?:)

En ole paljon edes miettinyt tuota, että kuinka korkealle nostan kädet verrattuna hartiaan. Jokatapauksessa pikku painoilla pyrin puhtauteen. Pitää ensireenissä, eli tänään tai huomenna kattoa, että miten korkeelle kädet nousee. Ja pitää kokeilla myös tuota pystysoutua!

Ja kiertäjäkalvosinjumppaa en ole tehnyt! Pärkkele! Pitää ehdottomasti kokeilla. Ennen vai jälkeen reenin? Vai miten?! Ja monta sarjaa ja miten paljon ja käläkälä? Silleenkö pitkällään kädet suorina käsipainon pyörittelyä vai seisaaltaan kyynärpäät 90 asteen kulmassa edestä ylös vai miten?

Tänks mama

Oskari, ainoo kiertäjäkalvosinjumppa minkä mä tiedän on, että otetaan jumppakeppi, pyyhe, naru yms.; Laitetaan kädet hartioita leveempään asentoon (k.o. esine käsissä siis!) ja viedään kädet vatsapuolelta selkäpuolelle. Jos olat oikein junkelissa, ei pysty käsiä selkäpuolelle ees viemään! Ja samalla kun sitä liikettä tekee oli muistaakseni hyvä ikäänkuin vetää niitä käsiä ulospäin???? Vastakkaa joku fiksumpi paremmin jos oli epäspesifinen vastaus ;)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Oskari, ainoo kiertäjäkalvosinjumppa minkä mä tiedän on, että otetaan jumppakeppi, pyyhe, naru yms.; Laitetaan kädet hartioita leveempään asentoon (k.o. esine käsissä siis!) ja viedään kädet vatsapuolelta selkäpuolelle. Jos olat oikein junkelissa, ei pysty käsiä selkäpuolelle ees viemään! Ja samalla kun sitä liikettä tekee oli muistaakseni hyvä ikäänkuin vetää niitä käsiä ulospäin???? Vastakkaa joku fiksumpi paremmin jos oli epäspesifinen vastaus ;)

Tää on hyvä liike. Tulee tehtyä aina pari sarjaa kun tulee suihkusta pyyhkeen kanssa.

http://www.fast.fi/index.php?mid=501&a=show&id=174

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom