Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en kyllä ymmärrä miten porukka saa treenattua erikseen etu- ja takareidet... vaikka mitä liikkeitä tekisi (lukuunottamatta ojennukset ja koukistukset) niin aina on molemmat kipeänä.ZeiZei sanoi:1. etureidet, rinta, olkapäät, ojentajat
2. takareidet, selkä, pohkeet, hauis
D.Yates sanoi:Mä en kyllä ymmärrä miten porukka saa treenattua erikseen etu- ja takareidet... vaikka mitä liikkeitä tekisi (lukuunottamatta ojennukset ja koukistukset) niin aina on molemmat kipeänä.
Tuommosella oon aikasemmin treenannut ja hyvin pelasi. Samoin tuo ylä- ja alakroppaan jakaminen toimi hyvin, sillä tosin treenasin 2 päivää putkeen. Keskivartalo kuului tohon alakroppaan.VanGTO sanoi:1. päivä: jalat, kädet
2. päivä: rinta, selkä, olkapäät
VanGTO sanoi:1. päivä: jalat, kädet
2. päivä: rinta, selkä, olkapäät
Oisko mitään? Viisammat korjatkoon, jos huomauttamista
eka postini
ZeiZei sanoi:ei mitään alaruumis/yläruumis jakoa todellakaan. Tässä oma ohjelmani jonka otin vähän aikaa sitten käyttöön (hieman sekava ja kaikkia liikkeitä ei ole mainittu):
Mr.Kynis sanoi:jalat/yläkroppa jakohan on se yleisin 2-jakoinen ja toimii varmasti siinä missä joku toinenkin kaksi jakoinen.
Toi on jo liioittelua.ZeiZei sanoi:Yläkropassa on: hauis, ojentaja, olkapäät (3 eri osaa vieläpä), rinta, selkä, (sekä forkut). On suorastaan typerää olla siirtämättä mitään näistä alakroppa-päivälle.
ZeiZei sanoi:1. etureidet, rinta, olkapäät, ojentajat
2. takareidet, selkä, pohkeet, hauis
Kierto:
1. 1. treeni
2. lepo
3. 2. treeni
4. lepo
5. Lepo tai Kierto alusta
protsku sanoi:Minusta tuo kakkonen tuntuu omille lihasryhmille sen verran helpolta että olisiko esittämääsi ohjelmaa mahdollista tehdä neljänä päivänä viikossa? Ja nyt siis kyseessä läskejään poltteleva sohvaperuna eli ohjelma näyttäisi tältä:
1. 1. treeni
2. 2. treeni
3. lepo
4. lepo
5. 1. treeni
6. 2. treeni
7. lepo
8. lepo
Mitäs vikaa rankassa ohjelmassa on? :DTimba79 sanoi:Ja siitä etu ja takareisin erikseen reenailusta, niin en vaihda enää sellaseen ohjelmaan, jossa ne samaan aikaan tehtäisiin. Takareidet tulee yleensä laiminlyötyä näissä aika pahasti, tai sitten ohjelma on todella rankka.
D.Yates sanoi:Mitäs vikaa rankassa ohjelmassa on? :D
Mä laiminlyön mieluummin etureisien treenauksen.