No jatketaan sitten samaan malliin!
Treenaus ainakin maistuu kun voi painoja lisäillä ainakin toistaiseksi kivaan tahtiin. Tarkkaa painoani en tiedä, mutta mitat on suurinpiirtein 166/45 eli lihasta pitäis saada kehiin. Onhan tuota rasvaakin kun ei vatsalihakset näy (?), mutta dieetille en kyllä uskalla ettei mene överiksi. Siitä pepusta, meinasin saada sitä lisää enkä enää pienemmäksi! Ei näihin mittoihin paljon rasvaa mahdu, mutta miehet varmaan tykkäis jos ois vähän enemmän lihaa, että olis jotain vastustakin. :thumbs:
Syömiset sujuu aika puhtaasti ja kulutukseni on noin 1500kcal +liikunnat, elikkä miten paljon mun pitäsi syödä plussaa, että haba jaksaisi kasvaa?
Yleensä juoksen tunnin 3-4krt/vk (onko haittaa?) ja kävelen lisäksi parisen tuntia. Puntilla käyn 2-3 kertaa treenaamassa koko kropan. Olen vain tehnyt kaikki koneet mitä salilta löytyy ja määrätkin on ihan hatusta vedettyjä kun ei tietoa ole. Yleensä 3 kertaa 10 toistoa niin isoilla painoilla että viimeiset on tuskaa (oi sitä ihanaa voimantunnetta)... Koko hommaan menee tunti plus lämmittelyt. Tänään ekaa kertaa penkkipunnerrusta pelkällä tangolla...
Tosiaan saan painaa niska hiessä tän eteen, olis testosteronitasot edes vähän jätkien luokkaa niin tulosta tulisi! :kippis1:
Treenaus ainakin maistuu kun voi painoja lisäillä ainakin toistaiseksi kivaan tahtiin. Tarkkaa painoani en tiedä, mutta mitat on suurinpiirtein 166/45 eli lihasta pitäis saada kehiin. Onhan tuota rasvaakin kun ei vatsalihakset näy (?), mutta dieetille en kyllä uskalla ettei mene överiksi. Siitä pepusta, meinasin saada sitä lisää enkä enää pienemmäksi! Ei näihin mittoihin paljon rasvaa mahdu, mutta miehet varmaan tykkäis jos ois vähän enemmän lihaa, että olis jotain vastustakin. :thumbs: Syömiset sujuu aika puhtaasti ja kulutukseni on noin 1500kcal +liikunnat, elikkä miten paljon mun pitäsi syödä plussaa, että haba jaksaisi kasvaa?
Yleensä juoksen tunnin 3-4krt/vk (onko haittaa?) ja kävelen lisäksi parisen tuntia. Puntilla käyn 2-3 kertaa treenaamassa koko kropan. Olen vain tehnyt kaikki koneet mitä salilta löytyy ja määrätkin on ihan hatusta vedettyjä kun ei tietoa ole. Yleensä 3 kertaa 10 toistoa niin isoilla painoilla että viimeiset on tuskaa (oi sitä ihanaa voimantunnetta)... Koko hommaan menee tunti plus lämmittelyt. Tänään ekaa kertaa penkkipunnerrusta pelkällä tangolla...
Tosiaan saan painaa niska hiessä tän eteen, olis testosteronitasot edes vähän jätkien luokkaa niin tulosta tulisi! :kippis1: