Cockton sanoi:Haaveilen bulkista ja massakaudesta, niin kysytään nyt saman tien seuraava :D
Miten tuossa 2-jakosessa sitten treenaaminen, onko 1 on 1 off liian paljon? Äkkiseltään mietityttäs että miten siitä ehtis palautumaan...
Ei ole mun mielestä liian paljon. 2-jakoisessa vaan ei voi vetää sarjoja ihan niin loppuun kuin jossain harvemmin lihasryhmää treenaavassa jaossa. Alussa kannattaa ehkä ottaa jopa hieman löysästi treenit, että tottuu. Panostat vaan lihashuoltoon, nukkumiseen ja syömiseen entistäkin paremmin. Ite oon tosin viimeaikoina tehnyt 3 krt viikossa 2-jakoisella, mutta joskus kokeilin just 1 on 1 off systeemillä ja ihan hyvin toimi. Haluan vaan nykyään pitää viikonloput vapaina :laiska:
Minulle tuli vain tuosta mieleen, että onko esimerkiksi jotain sarjoja liikaa/liian vähän tai puuttuuko jotain esimerkiksi kokonaan? En oikein osaa lajitella noita, nyt esimerkiksi 2. treenikierron ensimmäinen päivä näyttää vähän tyhjältä. Kyseessä on siis 2-jakoinen ohjelma ja salilla käyn 3krt/vko - Ma, Ke, Pe. Olisin kiitollinen jos joku neuvoisi vähän tuon ohjelman kanssa