18kg putosi painoa...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BooosteR
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
39
...4kk armeijassa olon jälkeen. Vituttaa jokseenkin paljon, kun lähtöaamuna 10.1. vaaka näytti 82kg ja nyt miehekkäät 64kg. Olen ollut todella paljon kipeänä armeijassa, ja sen takia on treenit jäänyt aika vähille. Motivaatiokin on ihan nollassa. Ja 362 aamua on kakku, eli ei ihan heti pääse takasin treenaamaan. Alussa paino tippui todella nopeasti, ja aina kun saan muutamia kiloja takaisin niin saan taas jonkun helvetin taudin ja paino tippuu.

Mikä mahtaa olla syynä näin rajuun lihojen menetykseen ja mitä helvettiä pitäisi tehdä?

Treenaat kovaa ja syöt paljon. Lihasmuisti hoitaa kyllä lihat takaisin paljon nopeammin mitä ne lähti.

Veikkaisin että syynä lihojen lähtöön oli todella heikko ravinto yhdistettynä tohon sairasteluun ja mahdolliseen kovaa aerobisen määrään.

mulla tippui intin aikana (180pv) paino 90 kilosta 74 kiloon. Eipä tarvinut intin jälkeen treenata ku 4 kk nii paino ja tulokset oli tullut takas. Eli nou hätä..

BooosteR sanoi:
...4kk armeijassa olon jälkeen. Vituttaa jokseenkin paljon, kun lähtöaamuna 10.1. vaaka näytti 82kg ja nyt miehekkäät 64kg. Olen ollut todella paljon kipeänä armeijassa, ja sen takia on treenit jäänyt aika vähille. Motivaatiokin on ihan nollassa. Ja 362 aamua on kakku, eli ei ihan heti pääse takasin treenaamaan. Alussa paino tippui todella nopeasti, ja aina kun saan muutamia kiloja takaisin niin saan taas jonkun helvetin taudin ja paino tippuu.

Mikä mahtaa olla syynä näin rajuun lihojen menetykseen ja mitä helvettiä pitäisi tehdä?
Pääset tupakavereille heittää sit perus, "kyl mul ennen nous penkist joku ~135kg, ku olin viel kunnossa. Nykyää ei nouse ku joku 80kg." :lol2:

Mitä tuohon pudotukseen tulee, niin tuskin se 18kg on ainakaan lihasta ollu?

rahkanaama sanoi:
Pääset tupakavereille heittää sit perus, "kyl mul ennen nous penkist joku ~135kg, ku olin viel kunnossa. Nykyää ei nouse ku joku 80kg." :lol2:

Mitä tuohon pudotukseen tulee, niin tuskin se 18kg on ainakaan lihasta ollu?

Jos paino tippuu 18 kiloa 4 kk:ssa, niin kyllä siinä on muutakin kuin nesteitä ja fattia, varsinkin kun tredin alottaja ei kait ole huomannut mitään uskomatonta kiristymistä.

Anyway, kovalla treenillä ja safkalla nuo tulee äkkiä takasin :)

Mulla tippui intissä (II/98) paino ensin 81-78 kg, mutta sitten nousi Spol-Aukin loputtua 95 kg:aan. :D Sitten dieettasin ylimääräiset pois ja sain sotilaspassin ~80-kiloisena + sixpackilla.

Spol-aukissa meikäläinenkin on, vielä olis 7 viikkoa sitä jälellä... Ja kyllä tuosta 18 kilosta on todella paljon lihasta, oli aika vähän rasvaa mutta nyt on vielä vähemmän! Ainakin päkki näkyy jos ei muuta... :D

Mä annoin itteni valahtaa ihan pohjamutiin treenin suhteen. 6kk inttiurani aikana kävin n. 5 kertaa salilla. Nyt intin jälkeen on tullu vähän muita kuvioita kehiin (esim. duuni), joten en oo päässy samaan kuntoon takas. Ei se mitään, elämä maistuu silti hyvältä.
Edit: n. 15kg tippu paino intin aikana.

Odu sanoi:
Mä annoin itteni valahtaa ihan pohjamutiin treenin suhteen. 6kk inttiurani aikana kävin n. 5 kertaa salilla.

Mulla oli täsmälleen sama juttu. Sali oli intissä aivan paska ja aina täynnä porukkaa. Painoa lähti 76kg -> 68kg ja tulokset putos myös roimasti. Tammikuussa pääsin pois ja nyt on tulokset paremmat kuin ennen armeijaa ja painoakin on 79kg :thumbs:

Edit: typoja roimasti

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
typhoon sanoi:
mulla tippui intin aikana (180pv) paino 90 kilosta 74 kiloon

kohtalotoveri :D itse painoin tammikuussa vielä 93kg. nyt ruhtinaalliset 75kg...

kyllä tässä ollaan kutistuttu ihan vitusti. jokainen tuttu, jota ei ole pitkään aikaan nähnyt toteaa: "jätkä on laihtunut". Mutta täältä noustaan! reservin aurinko paistaa jo... heinäkuussa alkaa ankara treeni ja vanha treenikaveri lupasi piiskata mut takaisin kuntoon :whip:

BooosteR sanoi:
...4kk armeijassa olon jälkeen. Vituttaa jokseenkin paljon, kun lähtöaamuna 10.1. vaaka näytti 82kg ja nyt miehekkäät 64kg. Olen ollut todella paljon kipeänä armeijassa, ja sen takia on treenit jäänyt aika vähille. Motivaatiokin on ihan nollassa. Ja 362 aamua on kakku, eli ei ihan heti pääse takasin treenaamaan. Alussa paino tippui todella nopeasti, ja aina kun saan muutamia kiloja takaisin niin saan taas jonkun helvetin taudin ja paino tippuu

Tutulta kuulostaa...Itsellä oli painoa inttiin mennessä 85 kiloa, muutaman kilon olin jo silloinkin tiputtanut kohotettuani vähän aerobista kuntoa armeijaa varten. Paino putosi sitten intin aikana pahimmillaan sinne 70kg:n paikkeille. Ei siihen treenaamiseen oikein tahtonut löytyä motivaatiota eikä tarpeeksi aikaakaan, mitä nyt välillä kävi kevyesti nostelemassa ettei voimat ihan täysin häviäisi. Oli sitten kotiutuessa pikkasen riutunut olo.. :itku: Itsekin sairastelin intissä paljon; useampikin lääkekuuri tuli syötyä ja tuntui että koko ajan on vähän kipeä olo.

Kannattaa asennoitua tuohon intin aikaiseen treenaamiseen niin, että se on kuitenkin loppujen lopuksi lyhyt aika mitä siellä ollaan (vaikka ei aina siltä tunnu, tiedän..), treenaa sen minkä pystyy ja jaksaa. Kyllä ne vanhat tulokset sitten suht nopeasti kuitenkin tavoittaa kun pois pääsee.

Mä en usko että intin ruoka ei ole ollut syynä painon tippumiseen! Se on nimittäin erittäin tarkkaan määritelty kuinka paljon ateriassa on oltava ravinto-arvot!!

Ainakin Vekaralla ruokalan tädit ottivat näytteitä, jotka tutkittiin esikunnan antamien määräysten mukaan!

Itellä nous 10kg paino vekaralla, että ei sielä ainakaan ruuan puutteesta paino putoa. Tosin kaikki iltapalat ja maholliset ruokailut käytin hyväks ja aina tankattiin niin paljo kuin vain mahdollista. :D

Kun inttiin menin -99 olin 96kg hyvässä kunnossa. Ylimmät vatsapalat näkyi muut melkein. Pois tullessa paino oli 82kg+läskimaha. Lihat lähti metsäreissuilla, joita oli lähes joka viikko. 23h päiväs toimintaa ja ehkä 1000kcal ravintoo intin puolesta+ jotain karkkia mitä itse jaksoin mukana kantaa. Lomilla sitten ruokaa oli ja se maistui aamusta iltaan ja illasta eteenpäin maistui kalja. Toiseksi viimeisellä intti viikolla onnistuin vielä rikkomaan selkäni enkä pystynyt kotiutumisen jälkeen kahdeksaan kuukauteen treenaamaan painoilla. Jäi lihasmuistit kokematta.

Itellä 2004 tammikuussa palvelukseen astuessa paino oli about 96-98kg...Rasvaa oli päässy edellisen vuoden alusta kertymään ihan hyvin, painoa kertyä alle vuodessa about 25kg, mistä kyllä oli kehitystäkin ihan saakelisti...362 vietin porin prikaatissa ja kotiuduin jääkäriryhmän johtajana, paino putos intin loppuun mennes 79kg ja tulokset myös aika ruhtinaallisesti ku eipä tullu sallilla käytyä ensmäisen 3 viikon alkuinnostuksen laannuttua, jollon kävin salilla lähinnä lomilla, ku ei vaa ollu mittää motivaatio sen sykinnän jälkeee + et koko p-kautena meil ei juurikaa ollu vapaa-aikaa, ja jos oli nii sali oli sillo jo kii, aukin alettua alko olee vapaa-aikaa 3 tuntii joka ilta, siit ajast tosin sali oli ehk tunnin auki, mut motivaatio oli jo niin hyvin eka 2kk aikan tapettu et eipähä vaa jaxanu, salil tuli loppuaikan käytyy 6-7kertaa, nyt oon kotiutumisen jälkee reenannu 4kk, ollu pati kertaa flunssas, kerra ripulis ja selkäki meni paskax, tuli nikamalukko mut nyt jo ollaa paremmis tuloxis ku enne intii, eikä o iha nii paljo paskaakaa vyötäröl, paino täl hetkel about 91kg...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom