16 vuotiaiden jalkakykky???????

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Ikä
40
mikäköhän on 16v teinien jalkakyykyn SE??? Mun kaveri kyykkää iliman mitään tukia tai siteitä 165kg et onko palijo???? Ja se on 16v ja painaa 70

Se on alle 17 -vuotiaissa ja alle 67,5 kiloisiin 227,5 kg ja samassa ikäluokassa alle 75 kiloisiin 237,5 kg.

Työn sarkaa siis riittäisi, mutta kisoihin saa toki mennä muutenkin kuin ennätyksiä rikkomaan. Ihan kelpo tulos se kuitenkin on!

otin just pari päivää sitte kevyesti kyykkysarjojen lopuks 3x150kg ilman mitää vyötä/siteitä mut 180kg oon kyykänny en tiiä sit et onko hyväksyttyjä ainaki 90kulmaa hain ja kaveri oli sitä mieltä et se oli nii ja ikää 14v.

Originally posted by JeFu
otin just pari päivää sitte kevyesti kyykkysarjojen lopuks 3x150kg ilman mitää vyötä/siteitä mut 180kg oon kyykänny en tiiä sit et onko hyväksyttyjä ainaki 90kulmaa hain ja kaveri oli sitä mieltä et se oli nii ja ikää 14v.

Hae kunnolla syvyyttä heti alusta alkaen kyykkyyn. Reippaasti pitää treeneissä mennä alle 90 asteen kulmaan.

Mutta sittenkun tulee isompia painoja monella alkaa polvissa paukkuun...itelläni ainakin ihan syvä kyykky vihloo polvissa sen verran etten enää tee....

Väärä tekniikka voi myös olla ongelmana, jos polviin alkaa sattumaan.

Kyykkyjä!!

Oon ite nyt 17v pitkä 180cm ja painoo 85kg...
Tässä on mun viimesin kyykky sarja: (vyön kanssa, ei muita tukia)

Lämpö: 10x50kg (ihan alas)

Reeni: 10x125kg (n. 90 asteen kulma)
10x135kg (n. 90 asteen kulma)
10x145kg (n. 90 asteen kulma)
10x155kg (n. 90 asteen kulma)
10x165kg (n. 90 asteen kulma)

Palautus:
10x50kg (ihan alas)
15x20kg (ihan alas)

Kaverit voi todistaa että en puhu paskaa!
(ittelleni vaan valehtelisin)
Olisko kellään mitään neuvoja tai parannus vinkkejä??
P.s.
Niin ja oon käyny puntilla joku 3kk
tavote kyykätä 200+ ennen kesää:D

Re: Kyykkyjä!!

Originally posted by "Rukoilija"
Oon ite nyt 17v pitkä 180cm ja painoo 85kg...
Tässä on mun viimesin kyykky sarja: (vyön kanssa, ei muita tukia)

Lämpö: 10x50kg (ihan alas)

Palautus:
10x50kg (ihan alas)
15x20kg (ihan alas)

Kaverit voi todistaa että en puhu paskaa!
(ittelleni vaan valehtelisin)
Olisko kellään mitään neuvoja tai parannus vinkkejä??
P.s.
Niin ja oon käyny puntilla joku 3kk
tavote kyykätä 200+ ennen kesää:D

Eikö muka 200+ tule jo? vai trollaatko?

Re: Kyykkyjä!!

Kyllä PRKL !!!!!:curs: !!!!!

Kyllä kyykky on noilla sarjoilla reilusti yli 200 kg...

Trolli?vai Paskaa?Vai Samusirkan joulutervehdys pakkikselle?:joulu7:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
En tiedä mitä trollaus on,paskaa en puhu ja samusirkka ei lähettäny joulu terveisiä"

Tosiaan vasta 3kk käyny ja en tiedä mitä trollaus on..
(mitä se muuten on??) ja sen voin luvata että paskaa en puhu!!
Mutta en oo koskaan kokeillu kunnolla...ens kuussa kokeilen 200kg niin pistän sit taas viestiä että miten kävi!:thumbs:

Tuossa tapauksessa epäilen jopa 90 asteen kulmaa. Nää on nähty ennenkin. Niin kauan kun syyvyys ei ole kohallaan, niin mun puolesta ei tarvitse laittaa kyykkytuloksia ainakaan tänne voimanostopuolelle.

Re: En tiedä mitä trollaus on,paskaa en puhu ja samusirkka ei lähettäny joulu terveisiä"

Tosiaan vasta 3kk käyny ja en tiedä mitä trollaus on..
(mitä se muuten on??) ja sen voin luvata että paskaa en puhu!!
Mutta en oo koskaan kokeillu kunnolla...ens kuussa kokeilen 200kg niin pistän sit taas viestiä että miten kävi!:thumbs:

Ensikuun helsingin sanomissa: "Nuori mies yritti 200 kiloa jalkakyykyssä, valittevasti painot eivät nousseet sillä seurauksella, että hänet kiidätettiin oikopäätä keskussairaalaan"

Vitsi, vitsinä. Tsemppiä, varmasti menee!:thumbs:

Originally posted by Force
No joo, 90 asteen kulma on pahasti vajaa, joten huono sanoa noista sarjoista mitä sieltä tulee.

Riippuu tietty ihan mitä tuollakin 90 asteella taas tarkoitetaan. Jos se tarkoittaa sitä että reiden yläpuoli on 90 asteen kulmassa kuviteltua kohtisuoraa lattiasta :) Eli lattian suuntainen. Näin mäkin itse asiassa ajattelen tuota 90 astetta, vaikka eihän se nyt oikeasti ole sinne päinkään. Mut tosiaan jos takareisi on lattian tasolla niin reilusti jää vajaaksi silloin. Ja jos taas säären ja reiden välinen kulma on 90 astetta, niin sitten vasta vajaaksi jääkin.

Re: Re: Kyykkyjä!!

Originally posted by vapaudenpatsas
Kyllä kyykky on noilla sarjoilla reilusti yli 200 kg...

Ja aivan varmasti. Tuossahan olisi viimeisessä sarjassa enää puolet tehoista jäljellä kun on noin tolkuttomasti toistoja. Kyllä kai tollasilla sarjoilla otettais 250. Ei kannattais lukea näitä tulosthreadeja, rupeaa aina verisuonet otsassa jyskyttään...

Mun luokalla (lukion ekalla) on yks armoton salihiiri. Treenannu punttia alle 2 vuotta ja kiskoo puheittensa mukaan kyykkyä ~220kg. En tätä kyllä yhtään ihmettelisi, kun olen todistanu jätkän 140 kilon penkkiä ja 240 kilon mavee. Eli ikää kaverilla 16 tai 17 jos on menny myöhemmin kouluun. Armottomassa kunnossa on kyllä kaveri.

Puhu just, et jos vuoden vielä kohentais tuloksia, niin vois vaikka mennä kisaileen. Nyt sillä oli paras yhteistulos kai 625kg ja oma paino 90 kilon päällä! :worship:

Jotkut on luonnonvahvoja, ja sitten kun ne alkaa reenaamaan niin yleensä vielä kehittyykin vauhdikkaammin kuin lahjattomammat. Sad but True.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom