15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Olin alkusyksystä viikon kipeänä ja paino putosi noin 3-5 kiloa.
Ennen tautia penkistä nousi 90kg kevyesti ja kun taudin jälkeen kokeilin, niin nousi 80 kiloa, kun naama punaisena punnersi.:curs:
Meni viikossa monen kuukauden treeni hukkaan, enkä ole päässyt vielä lähellekään vanhoja tuloksia, kun olen vähän väliä flunssassa.:(:itku:

Kyllä... siis pähkinärinteestä mut myyrbodiin mä aina reenaamaan menen;) Oli vaan niin saatanan tutun näkönen pukukoppi :D

Jos kuva ois selvempi niin todennäkösesti tunnistaisin :D ei tosta kyllä saa mitään selkoo.. kovat on ossit ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei jumalauta en oo kyllä ikinä nähny sua salilla, tai sit vaan en oo huomannu :D

Juu.. ei ole syistä tai toisista n, kuukauteen päässyt aloittamaan sitä puntilla käymistä. Tosin tarkoitus aloittaa maanantaista eteenpäin. Kuukauden tein jokunen päivä kotitreeniä... hauista, ojentajia sekä hieman leveitä punnerruksia yms. Olkapäitä en ole saanut yhtään treenattua IKINÄ. Pakko saada paremmannäköisiksi jatkossa. Aikaa viettänyt myös vatsoissa, eli rutistuksia lisäpainojen kanssa. Rasvaa silti löytyy maittavasti

Vaikkei tässä mitään nähtävää olekaan, niin kuvassa on nyt --> ennen
http://s796.photobucket.com/albums/yy249/suomalainen94/?action=view&current=mieenmyh.jpg

kci71u.png

1z6ec7b.png

joo elikkä vihdoin vaivauduin tänne näitä kuvia laittamaan.
ikää 17 ja puol.
salilla en oo juurikaan käyny, ja nyt ois tarkotus kohtapuolii alkaa käymää salilla n. kesään asti. ihan hyvät pohjatkin on "rankemmalle" reenille ku kotona pelleily :P
niin ja mitat oli n. 179cm/68kg

Hyvän näköistä Donddu! Kireys on kyllä hieno, ja siihen kun yhdistetään vähän lihastakin niin a vot. Itseltäni löytyy jo kireys, mutta mutta... :rolleyes:

Hyvän näköistä Donddu! Kireys on kyllä hieno, ja siihen kun yhdistetään vähän lihastakin niin a vot. Itseltäni löytyy jo kireys, mutta mutta... :rolleyes:
joo ite en halua ittestäni mitenkään erityisen isoa, pitäny itteeni tällee "pienikokoisena". nytku vaa sais maksimoitua lihasmäärää tähän pienehköön kehooon kesään mennessä niin ois perfecto mun silmis :)

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom