15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Kovassa kunnossahan tuossa olet... Hienosti näkee kehityksen kun oot ottanu noita kuvia näköjään vuosittain! :wtf:
E: ei taida postaaja olla itse kuvissa? kun iät eivät täsmää.. tiedä sitä sitten!

Siis itse olen paljon isompi :puntti: En ole itse kuvissa todellakaan, galleriasta spottasin. Jos joskus olisin tuossa kunnossa kuin tuo jäbä 15-18v kuvissa niin olisin helvetin tyytyväinen. :lol2:

Olin vaikuttunu jo tuosta 15 v kuvasta, mutta kun selasin taakkepäin kuvia siihen kyseisen jätkän 18 v kuvaan, niin siinä vasta monttu loksahtikin auki. Jumalauta mikä selkä. Ja hauiksen huiput.

Ohan tuollakin varmaan geenit kohdallaan mutten niiden piikkiin laittais ku pienen osan. Tuokin henkilö on ilmeisesti ihan pienestä nappulasta asti potailua harrastanu.

I'll be damned. :hyper: Tässä alkais olla jo oikea paikka niistä paljonpuhutuista geeneistä köhiä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jumaleissön missä kunnossa mies on jo 15vuotiaana saati sitten iäkkäämpänä. Huh huh.

Aivan tajuton äijä. Haavekunto...

siis mitä vittua?? ihan oikeesti ei tiiä pitäskö masentua ja mennä kaappiin istumaan loppuviikoks vai painaa heti salille.. todella erikoinen fiilis :D pakkohan sitä on kohta alkaa syyttämään omia geenejä kun ei ole tossa kunnossa... ;)

Ohan tuollakin varmaan geenit kohdallaan mutten niiden piikkiin laittais ku pienen osan. Tuokin henkilö on ilmeisesti ihan pienestä nappulasta asti potailua harrastanu.

Kaveri omaa kyllä täydellisen mesomorphin ruumiinrakenteen. Ja vieläpä lahjoja tähän hommaan niin lopputulos ei voi olla huono.

Kaveri omaa kyllä täydellisen mesomorphin ruumiinrakenteen. Ja vieläpä lahjoja tähän hommaan niin lopputulos ei voi olla huono.
Ja vieläpä ilmeisesti treenivuosia aika monta takana. Miksi joulupukki ei tuonut minulle painoja 7vuotiaana! Rispektit miehelle vieläkun naturaali ilmeiseti on.:worship:

Vaikka omistaisi millaisen ruuminrakenteen ei noihin lihoihin muutaman vuoden reenillä kyllä pelkillä geeneillä päästä 15 vuotiaana. Viittaan lähinnä siihen että hommat on alotettu jo ihan nappulana, niinkun Decanen postaamasta kuvasta käy ilmi.

Vaikka omistaisi millaisen ruuminrakenteen ei noihin lihoihin muutaman vuoden reenillä kyllä pelkillä geeneillä päästä 15 vuotiaana. Viittaan lähinnä siihen että hommat on alotettu jo ihan nappulana, niinkun Decanen postaamasta kuvasta käy ilmi.
Toisaalta taas, joku toinen ei pääse likellekään tuota kuntoa Hulkin elämäntavoillakaan. Se on selvää pässinlihaa.

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom