15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
joo katellu näit kuvia ja tääl jotku meinaa alottaa dietin...voin vain sanoa ettei mitään järkeä alkaan diettaileen ku ei täällä näy kuin luu viuluja(siis jos sitä lihasta haluaa ei se dietillä tule)...

opukka = treenaa viel vuosi ja syö niin paljon ku vaan pystyt niin sit voit pistää kuvaa ei noita ole järkeä pistää viel

Bacfa = elä hyvä mies missään nimes ala diettaamaan :eek:

pitää syödä ja saada niitä kiloja = tulosta...itellä n.2vuoden treenillä oma paino n.60kg-->n.92kg

aika kannattavaa bulkata 6kg kuukaudessa, tosta 6 kilosta on maksimissaan 0.5-0.75kg lihasta, muut läskiä ja nestettä
Kertomalla tuon antamasi haarukan kahdella, ollaan jo lähempänä "maksimia". :)

Kertomalla tuon antamasi haarukan kahdella, ollaan jo lähempänä "maksimia". :)

:lol2: eli mielestäsi vuodessa voi saada 12-18kg lihasta :lol2: Kyllä se maksimi ilman droppia on noin 6kg

Ei, vaan yksittäisen kuukauden aikana on mahdollista saada lihasta 1kg. Puhuit äsken "maksimista".

Turha tuosta maksimista on vääntää, joillain enemmän joillain vähemmän, geeneistä ja panostuksesta riippuen, case closed.

Miulla se on kyllä vaikeeta pitää siinä kolmessa kilossa/kuukausi. Ois mukava syödä vähän enemmän. :)
Minä taas en meinaa millään jaksaa bulkata sitä kiloa/kk. Pitäis vissiin ruveta taas syömään, kun tuon Arskan ohjelman aikana tuli 4 kg, sitten olin kipeenä ja lomalla ja massat 69kg---> 68 kg. Varmaan vois niitä kuviakin joskus laittaa ettei ihan OT:ttamiseksi mene.

trainer123, melko varmasti sinulta lähti loman aikana kehosta vaan "paineet" pois. Ne tulee nopeesti takaisin kun pääsee treenaamaan. :)

aika kannattavaa bulkata 6kg kuukaudessa, tosta 6 kilosta on maksimissaan 0.5-0.75kg lihasta, muut läskiä ja nestettä
Tiiän kyllä, että kuukaudessa saa maksimissaan sen 1,5kg lihasta. Tossahan mä jo sanoin, että ku rupesin bulkkaamaa, nii rupesin vaa syömää ihan saatanasti kattomatta ollenkaa painoo. Silleen on kiva tehdä välillä, en tehnyt sitä sen takia, että se olisi hyödyllistä, se oli vaan kivaa.

FREAKZILLA sanoi:
Bacfa = elä hyvä mies missään nimes ala diettaamaan :eek:

Rupean kohottamaan kuntoa. Miksi ihmeessä en saa karsia sitä vähää läskiä mitä on pois siinä samalla? Rasvaprosentti nyt siinä 10-12. Miksen muka saisi pudottaa sitä alle 10. Perusteluja PRKL! Jotaan muuta ku että alottelijat ei saa laihduttaa jos ne on jo suht laihoja. Eipä se lihas siitä mihinkään häviä kun maltillisesti laihduttaa, ja tällä hetkellä kasvatan salilla voimaa. Miks mun tarttee olla plussalla jos teen voima-ja kuntoreeniä???????? :wtf:

Tuo nyt on typerä ohje. Kyllä sitä 14 vuotiaan 150 senttisen pitää syödä reilusti enemmän kuin se minimi lihaksien kasvuun vaadittava määrä, tarviihan sitä ravintoa pituuskasvuunkin. Ennemminkin sellanen 3kg/kk tahti.
Täh?! :D Sillonhan sitä on nimenomaan syöty jo aika reilusti jos kaloreita tulee sen verta, että plussalle vielä jää vaikka kulutus on kova juurikin sen kasvamisen myötä. Silloin on syönyt tarpeeksi kaloreita lihaskasvua ja myös sitä pituuskasvua varten jos paino nousee. Tässä kun ei nyt puhuttu mitään kaloreista vaan siitä paljonko paino rupeaa nousemaan. Vai mistä sä oikeen luulit, että elimistö ottaa ne kalorit siihen pituuskasvuun? 3kg kuukaudessa voi olla jo hieman liikaa ja siinä ei sitten enää pidemmän päälle paljoa muuta kerätä kuin rasvaa.

Siis mietin että murrosiässä se kasvu voi olla 12cm vuodessa, niin painonkin noustava sellaisen ~1kg jokaista senttiä kohden. Ja kun siihen päälle vielä halutaan lihasta kasvattaa niin täytyyhän sitä enemmän nousta paino kuukaudessa kuin tuon kilon? Ja käsittääkseni taas pituuskasvu voi hidastua liian vähäisestä ravinnon saannista, joten sen takia ajattelisin, että kannattaa syödä reilummin... Mutta voi toki olla että olen käsittänyt jotain väärin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Siis mietin että murrosiässä se kasvu voi olla 12cm vuodessa, niin painonkin noustava sellaisen ~1kg jokaista senttiä kohden. Ja kun siihen päälle vielä halutaan lihasta kasvattaa niin täytyyhän sitä enemmän nousta paino kuukaudessa kuin tuon kilon? Ja käsittääkseni taas pituuskasvu voi hidastua liian vähäisestä ravinnon saannista, joten sen takia ajattelisin, että kannattaa syödä reilummin... Mutta voi toki olla että olen käsittänyt jotain väärin.
Pituus ja lihaskasvu on kyllä ihan erillisiä tapahtumia, eikä keho hirveästi seuraa tuleeko lihasta samaa tahtia kuin pituutta niin että painoindeksi pysyy samassa kohtaa kokoajan.

Mulla meni alipainon puolelle kaikkein voimakkaimman pituuskasvun aikana.

Mutta kannatan ehdottomasti sitä että ruokaa mätetään tuossa iässä naamaan ihan helvetisti. Ei kuitenkaan siten että massaa tulee 3kg kuukaudessa.

:lol2: eli mielestäsi vuodessa voi saada 12-18kg lihasta :lol2: Kyllä se maksimi ilman droppia on noin 6kg
No tuo 6kg ei kyllä mitenkään voi pitää paikkansa aloittelijalla. Ainakaan jos puhutaan rasvattomasta painosta. (LBM) Kuiva lihas on IMO sinänsä turha käsite että ne kilot on se joka ratkasee sen ulkonäön. Oli siellä lihaksessa sitten miten paljon nestettä hyvänsä.

Joo toi on ihan hyvä pointti. Riippuu tietenkin minkä kokoinen nuori on kyseessä. Hyvähän se on tosiaan syödä reilusti, mutta kannattaa samalla seurata myös sitä peilikuvaa jotta saa vähän kuvaa siitä onko ne ylimääräset kilot lihasmassaa, pituuskasvua vai läskiä.

Siinä ois nyt hikiset lähtökohdat. Kuvan muokkausohjelmia ei ole, joten paintilla nuo meni jotenki tuon väriseksi :D Salia takana semmoset muutama viikko, koska tulin keuhkokuumeeseen juuri kun alotin. Nyt on viikko takana sitten tuota Arnoldin kultasta kuusikkoa. Lihakset ei välttämättä oo täysin jännitetty ku teki aika kipeetä jännittää kuviin ku just tulin salilta. Yritän ottaa kuvia aina noin kuukauden välein ja laittaa tänne :) Oon kyllä 16v, mutta se tuskin nyt haittaa ku alottelia kuitenkin olen.

trainer123, melko varmasti sinulta lähti loman aikana kehosta vaan "paineet" pois. Ne tulee nopeesti takaisin kun pääsee treenaamaan. :)
Siis ei mulla mitään treenitaukoa ollut, mitä nyt yhet treenit jäi. Johtuu luultavasti siitä, että yhtenä päivänä söin luultavasti n 100-300kcal ja oksensentelin.

On golden six menossa ja

kyykky 7,5kg
penkki 5kg
leuat parilla
niskatakaa punnerrus 5 kg
hauiskääntö 5kg

tolla lailla voisin ottaa uuet kuvat ku oon saanu 3kk golden sixiä tehtyä

E: voisitko neuvoo mulle mikä on kalori laskuri miten sitä käytetään ja miten tiedän että paljonko koti ruoassa on kaloreita? Ja entäpä oman kulutukseni?

Laitoin profiilisivullesi juttua kommenttina.

Ootko ton selkäkuvan postannu tänne jo aiemmin? Iha ku oisin nähny...

Mut ei siin mtn, kovas kunnos oot =)

Juu, onhan se tossa pari postausta sitte mut aattelin pistää ton toisen kuvan kanssa vielä samaan josko tulis vaikka jotain kommenttia! ;)

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom