15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Mikä helvetin sirkus täällä on meneillään? Nyt jos ei osata asiallisesti keskustella niin lähtee koko threadi lukkoon.

On tässä n 2½ vuotta tultu käytyä, välillä ollut kyllä taukoja. Pisin treenitauko taisi olla n 7kk. Nyt viime kesästä asti taas tultu aktiivisesti käytyä.

Selästä päivitys; tällä kertaa ennen treenejä, siis ilman pumppia:
Kuva031.webp

Sun selkäs on kyllä nyt 6kk aikana kasvanu aika paljon mitä nyt oon kuvias katellu... entäs mitkä ne mitat olikaa?
177cm/76kg, Hanska oli treenin jälkeen 37cm... Reisi vain 56cm :( Kai se siitä vielä kasvaa.

im1fth.jpg
itse olen 16v 69-70kg 180cm , parivuotta reenannu mutta kunnon reeniä vasta puolisen vuotta. en käy salilla :/

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
käsipainot ja penkki löytyy kotoa, muita ei ole. käsipainot siinä 10-20 paikkeilla, penkkiä 30-80 + muut liikkeet tähän päälle. kyykkyä en harrasta kauheasti

Penkki 30-80kg on vähän epämääräinen lukema... Lähes jokainen 15-vuotias penkkaa 30kg kun 80kg tulokseen vaaditaan useimmissa tapauksissa jo harjoittelua. Posesta sen verran, että kädet vaakatasoon ja 90 asteen kulma kyynärvarren ja olkavarren välille, ja sitten vielä kallistut vähän taakse... Hauikset sulla varmaan paras lihasryhmä... Rasvat on arviolta jossain 10-15% eli aika timmi olet.

Eipä toi selkäkään 15vuotiaaks kovin heikossa kunnossa ole, kovassa kunnossa ikäsekses!

noh yksin aika vaikee kuvata tarkkaa kuvaa ja ei jaksa 10sekunnin ajastimella oottaa jos tulee vino kuva :D niin just kokeilin 80kiloo ensimmäistä kertaa ja hyvinhän se nousi 2kertaa omilla voimilla ja kolmas vähän auttamalla. sitä ennen olin tehny sarjoja 40 ja 50kilolla, 70kiloo nostanu 3kertaa, uudestaa 3kertaa, sit jotenki nostinki 7kertaa ja sit tuo 80 =)

kuukauden vanha kuva täs:
34g6jc0.jpg

sit tässä viikon vanha kuva, punttaamisen jälkeen ylipumpatut lihakset

24xnj83.jpg

ja sori tuplaposti toiseen otteeseen jo

rintaa täs yrittäny kasvattaa mut perkule ku ei vaan kasva millään :/

Ite sanoisin et ehkä jopa alemmat? 15 iha mahoton tossa kunnossa. Maksimissaan sen 10% mun mielestä.
Tätä mietin itekki että vähän yläkanttiin meni. Toki voi ollakkin tuon kymmenen luokkaa, vähän vaikea sanoa tuon kuvan perusteella.

juuh rasvaa tästä kehosta ei paljoa löydy, hitusen tuossa navan alapuolella, niinku varmaan jokasella. vanha futaaja ni jalatki valmiiks jo hyvässä kunnos :)

juuh rasvaa tästä kehosta ei paljoa löydy, hitusen tuossa navan alapuolella, niinku varmaan jokasella. vanha futaaja ni jalatki valmiiks jo hyvässä kunnos :)

Onhan ne perustasoo paremmassa kunnossa jos oot pelannu futista kauan ja kovaa. Mutta nopeeta toi yläkroppa menee edelle jos et jalkoja tee, reenaa ihmeessä koko kroppaa tasasesti ni ei ala vanhemmalla iällä sitte vituttaa ku kyykkäät 70kg:lla sarjaa ja penas sarjoja menee huntin paremmalla puolella.. ;)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom