15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Lähinnä tämmöstä:
kova intensiteetti=hampaat irvessä, verenmaku suussa
pieni intensiteetti=vähän "fitnessiä" kuntopyörässä
Vielä pitää lisätä ettei tule sanomista, että tarkoitin sitä, että teen samalla intensiteetillä sarjat kuin nämä "monet amatöörikehonrakentajat", en siis väittänyt että teen kovempaa.

Jos sie oot oikeassa tuon sanan suhteen, niin meitsillä on sillonkin kova intensiteetti juu...:piis:

mistä sä tiedät kuinka usein kukakin amatöörikehonrakentaja treenaa jalkoja viikossa? onko sun jalkatreeni kovempi kun amatöörikehonrakentajilla kun teet 42 sarjaa? ei huoh näitten juttujen kanssa taas, ihan kova jätkä oot ja tulevaisuutta varmaan on mutta välillä jotain rajaa jutuissa.:david:

mistä sä tiedät kuinka usein kukakin amatöörikehonrakentaja treenaa jalkoja viikossa? onko sun jalkatreeni kovempi kun amatöörikehonrakentajilla kun teet 42 sarjaa? ei huoh näitten juttujen kanssa taas, ihan kova jätkä oot ja tulevaisuutta varmaan on mutta välillä jotain rajaa jutuissa.:david:

Kyllä hänen jalkatreeninsä on mahollisesti kovempi, jos treenaa 42 sarjaa viikossa. Ymmärrät varmaan mitä tarkoitti, ei sitä pilkkua tartte aina nussia.

Kyllä hänen jalkatreeninsä on mahollisesti kovempi, jos treenaa 42 sarjaa viikossa. Ymmärrät varmaan mitä tarkoitti, ei sitä pilkkua tartte aina nussia.

Ymmärrät säkin varmaan vielä joskus, että sarjojen määrä viikossa ei tee treenistä kovempaa.

Ymmärrät säkin varmaan vielä joskus, että sarjojen määrä viikossa ei tee treenistä kovempaa.
Jos työsarjoista puhutaan, niin 10:llä ja 25:llä työsarjalla viikkoa kohden on jo aikamoinen ero.:jahas:

Melko varmaa, että ainakin 2 kehonrakentajaa treenaa jalkoja yhden kerran viikossa(oikeasti veikkaan että ainakin 30% mutta tästäkin tulee varmaan sanomista:hyvä:), ja ei siis melko varmasti tee 42 sarjaa per treeni. Treenaan jalkoja kahdesti viikossa. Ei siihen tarvita mitään 10 vuoden treeniä, että voi antaa itsestään paljon irti ja viedä ne viimeisetkin mehut lihaksista. Sori jos tuli yllätyksenä mutta esim. Marko Savolainen (meitsin idoli) ei ole ainut ihminen maailmassa, kuka pystyy tekemään sarjat loppuun asti. 42 kovaa sarjaa viikossa on minun käsitykseni mukaan sarjamäärissä kovempi kuin esim. 25 kovaa sarjaa viikossa. Siulta taisi mennä pahasti tuo pointti ohi. Tietenkin kun tekevät kolme kertaa isommilla painoilla, treenit ovat kolme kertaa kovempia, mutta puhuttiin niistä helvetin sarjamääristä! Tais mennä pointti pahasti ohi, tarkoitin että tein liikaa sarjoja, ei ollut tarkoitus vähätellä ketään muuta.

Niimpä. Siun kannattais lukea viesti johon vastaat. Kiitos, ja toivottavasti onkin, mutta hei vähän kannattais panostaa tuohon luetun ymmärtämiseen.:david:

Vstaote sanoi:
Kokoajan oon treenannu 2-jakoisella 2 kertaa viikossa. Tätä asiaa on vaikea täältä ruudun takaa havainnollistaa, mutta treenit ovat todella kovia. Mitä oon kattonu, niin esim. jalkatreenit ovat kovempia kuin monilla oikeilla kehonrakentajilla.

Oikeeta se kehonrakennus tiemmä kaikille on.
Mist´haet teorian, että bodarit treenaa huonosti jalkoja(= omasta mielestäsi oma treenityyli on kovaa/oikeaa treeniä?)

Kovuus aspekti on erittäin suhteellinen, onko kovuus sulle isoja painoa, paljon työmäärää(sarjoja), treeniä useasti(pari tai kerran viikossa kintut)?

Jalkatreenien suhteellisella kovuudella ei ole mitään merkitystä, jos sillä "pohkeet, etureidet, takareidet, haitari", kasva milliäkään.

Kehonrakentaja osaa hakea oikeat liikekulmat liikkeistä ja kohdistaa treenin oikeaan lihakseen.

e:
Olen treenannut säännöllisen-epäsäännöllisesti n. 15.5 -vuotiaasta asti.
Ja olen luullut tietäväni kaiken treenaamisesta.

Mutta, teorialla ei ole mitään merkitystä, jos se ei palvelu tarkoitustaan (lihasmassa / voima vaatii erilaista suhtautumista), IMHO

Edes viisaimmat eivät näe loppuun asti ja paras ohjelma on vielä sulla vasta päässä.

e2:
Sitten se aspekti, että ohjelma pitää aina suunnitella yksilöllisesti ja tietää se, mitä on tehty pohjalle työtä. Työmäärä ratkaisee ja sitä tietyissä määrin tulee pyrkiä lisäämään. Se miten lihas tarttuu ja voima. Lähtötasokaan ei aina kerro yhtään mitään.
100 kg ekalla kerralla penkkaava voi olla tulevaisuuden 300 kg penkkipunnertaja tahi sitten jää johonkin penkissä ykkösessä 140-150 kg:aan, eikä enään halua lisätä tulosta.

Oikeeta se kehonrakennus tiemmä kaikille on.
Mist´haet teorian, että bodarit treenaa huonosti jalkoja(= omasta mielestäsi oma treenityyli on kovaa/oikeaa treeniä?)

Kovuus aspekti on erittäin suhteellinen, onko kovuus sulle isoja painoa, paljon työmäärää(sarjoja), treeniä useasti(pari tai kerran viikossa kintut)?

Jalkatreenien suhteellisella kovuudella ei ole mitään merkitystä, jos sillä "pohkeet, etureidet, takareidet, haitari", kasva milliäkään.

Kehonrakentaja osaa hakea oikeat liikekulmat liikkeistä ja kohdistaa treenin oikeaan lihakseen.
Tietenkin on, miulla ois muuten nyt 20kg vähemmän lihasta ja 5kg enemmän läskiä...
En ole missään vaiheessa väittänyt näin. (tietenkin on, ainakin tulokset on noin 2,3 kertaistuneet vuoden takaiseen kuntooni, joten helppo on uskoa että tein jotain oikein)

Kaikkia noita, mutta tarkoitin sarjamääriä/viikko, ja niitä tein varmasti enemmän kun jotkut amatööribodarit, eli varmasti itselleni liikaa.

Varmaan jo tajusit, että nämä on varmasti kasvaneet, ongelma oli juuri siinä että nämä liian kovat jalkatreenit vaikuttavat koko kehoon, jalkavoimat lisääntyivät ennätystahtia, mutta muut lihaksistot lakkasivat kehittymästä. Siksi vaihdoinkin kevyempään, että koko kroppa kehittyy tasaisesti.

Toistaiseksi olen ainakin uumoillut osaavaani tehdä näin...

edit. ollaan siis ilmeisesti samaa mieltä?

edit2. kyllä, kyllä, 10kg ekalla kerralla penkkaava voi myös olla yhtä hyvin tulevaisuuden 300kg penkkaava, tai jäädä alle sataan kiloon, vain taivas tietää...

edit3. kiitos!

Tietenkin on, miulla ois muuten nyt 20kg vähemmän lihasta ja 5kg enemmän läskiä...
En ole missään vaiheessa väittänyt näin. (tietenkin on, ainakin tulokset on noin 2,3 kertaistuneet vuoden takaiseen kuntooni, joten helppo on uskoa että tein jotain oikein)

Kaikkia noita, mutta tarkoitin sarjamääriä/viikko, ja niitä tein varmasti enemmän kun jotkut amatööribodarit, eli varmasti itselleni liikaa.

Varmaan jo tajusit, että nämä on varmasti kasvaneet, ongelma oli juuri siinä että nämä liian kovat jalkatreenit vaikuttavat koko kehoon, jalkavoimat lisääntyivät ennätystahtia, mutta muut lihaksistot lakkasivat kehittymästä. Siksi vaihdoinkin kevyempään, että koko kroppa kehittyy tasaisesti.

Toistaiseksi olen ainakin uumoillut osaavaani tehdä näin...

edit. ollaan siis ilmeisesti samaa mieltä?

edit2. kyllä, kyllä, 10kg ekalla kerralla penkkaava voi myös olla yhtä hyvin tulevaisuuden 300kg penkkaava, tai jäädä alle sataan kiloon, vain taivas tietää...

Olet tehnyt oikeen ja omaa ensimmäistä vaistoa pitää aina kuunnella...
Se mikä on ensimmäinen vaisto, se pitää itse huomata ja tarkkailla miten kroppa reagoi...
Teorialla ei oikeastaan ole mitään virkaan, ennen kuin se on valjastettu todellisuuden tarpeiden, mukaisiin vaatimuksiin.

Voimapuolesta tuli eilen juteltua Aerodikkareilla yhen Tervolasta alunperin kotoisin olevan miehen kanssa.

2100 m on hevoselle "pikamatka", alkuun tehdään määrää paljon ja sitten kun hevoinen kasvaa, niin nopeutta nopeilla vedoilla yms. ns. intervalli -jutuilla.

Ei immeinen eroa eläimistä juurikaan, ainoo on, että hevonen ei valita...
Ihminen on oppinut valittamaan, mutta ei tulkitsemaan, mistä syystä pohjimmiltaan valittaa...

Onnea koitoksiin ja kokeiluihin! =)

e: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=193490&postcount=2

En käske, en kehoita, jollain tasolla suositan. Harkinnan mukaan.

e2: Ollos hyvä =)

eiköhän jätetä tää topic teille 15-vuotiaille.

Valitettavasti tuo ikä menny jo ohi omalta osalta, jos myös muhun viittaist. Taas voidaan ajatella kovan treenin tarkoittavan montaa eri asiaa ja erityisesti, kun se suhteutetaan eri yksilöihin. Miksi pitää tollasesta asiasta tulla vänkäämään?:D

Miten se ikä tähän taas liittyi? Moni 15v on luultavasti älykkäämpi kuin sinä, vaikkakin maailmankatsomus jokseenkin puutteellinen, mutta kykenee kuitenkin käymään ihan älyllistä keskustelua, vaikkei se älykkyys tämän kanssa paljoa korreloikaan.

Eiköhän nyt riitä:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Ei 2,3 kerroin ole temppu eikä mikään jos oot alottanu pohjalta. Mullakin yli kaksinkertaistu ainaki penkki ja kyykky noin 8-9 kuukauden treenin jälkeen (ekat kuukaudet meni pelleilyyn). Jos vuoden päästä oot kaksinkertaistanu nykyset tulokses niin sit voin nostaa hattua.

Ei 2,3 kerroin ole temppu eikä mikään jos oot alottanu pohjalta. Mullakin yli kaksinkertaistu ainaki penkki ja kyykky noin 8-9 kuukauden treenin jälkeen (ekat kuukaudet meni pelleilyyn). Jos vuoden päästä oot kaksinkertaistanu nykyset tulokses niin sit voin nostaa hattua.
Niinhän se on aika usealla käy näin. Miulla on tuosta vuodesta 2kk taukoa ja paljon pelleilyä, neljässä kuukaudessa sain eniten aikaan. Joo varmasti joo. Penkissä sarjaa 150kg:lla ja maastaveto maksimi melkein 300kg?:DMutta ihan eri paikkakunnilla asutaan, niin ei tuosta kummempaa hyötyä ois ollu.

Valitettavasti tuo ikä menny jo ohi omalta osalta, jos myös muhun viittaist. Taas voidaan ajatella kovan treenin tarkoittavan montaa eri asiaa ja erityisesti, kun se suhteutetaan eri yksilöihin. Miksi pitää tollasesta asiasta tulla vänkäämään?:D

Miten se ikä tähän taas liittyi? Moni 15v on luultavasti älykkäämpi kuin sinä, vaikkakin maailmankatsomus jokseenkin puutteellinen, mutta kykenee kuitenkin käymään ihan älyllistä keskustelua, vaikkei se älykkyys tämän kanssa paljoa korreloikaan.

Eiköhän nyt riitä:)

Mistä sä mun iän tiedät, olen 12. Se vaan on naurettavaa väittää treenejään todella kovaksi sarjamäärien perusteella. Parasta antia tämä tredi<3 ja vstaote ymmärsin kyllä kaiken lukemani.

Mistä sä mun iän tiedät, olen 12. Se vaan on naurettavaa väittää treenejään todella kovaksi sarjamäärien perusteella. Parasta antia tämä tredi<3 ja vstaote ymmärsin kyllä kaiken lukemani.
VÄITIN ETTÄ TEIN OMALLE TASOLLENI LIIKAA SARJOJA, MIKÄ OSA SIITÄ ON NAURETTAVAA!!!??:david:

Ymmärrätkö omaa tuottamaasi tekstiä. Viittaat nimittäin epäsuorasti olevasi vanhempi. Sitten ymmärrän missä ongelma, jos myös henkisesti olet 12v:D Laitan ihan ikäsi piikkiin ymmärtämättömyytesi. Eiköhän jätetä nyt tää tähän:) Omalta osalta ainaki vika viesti..

Ymmärrätkö omaa tuottamaasi tekstiä. Viittaat nimittäin epäsuorasti olevasi vanhempi. Sitten ymmärrän missä ongelma, jos myös henkisesti olet 12v:D Laitan ihan ikäsi piikkiin ymmärtämättömyytesi. Eiköhän jätetä nyt tää tähän:) Omalta osalta ainaki vika viesti..

et tiedä mun ikää ja laitat silti kaiken mun ikäni piikkiin. tää on parasta, täällä analysoidaan ja myös annetaan ymmärrystä kusetettujen tuloksien rinnalla. 8D

et tiedä mun ikää ja laitat silti kaiken mun ikäni piikkiin. tää on parasta, täällä analysoidaan ja myös annetaan ymmärrystä kusetettujen tuloksien rinnalla. 8D

Mikä sulla on vikana? Juurihan sanoit, että olet 12v? Sulla täällä on ymmärryksessä vikaa?

Ja kyllä tiedän, että todellisuudessa olet 18 vuotias, ellet ole jo 19v ehtinyt täyttää..

Kyllä on hauska threadi. Jos asiaa mulle, nii laita yksärillä tulemaan, ettei tarvitse tätä threadia sotkea näillä viesteillä.

Luulen, että nyt tunnet olosi hyväksi. Pidähän pääsi kiinni tästä eteenpäin, jo riittää.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom