15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Niin ja kyllä treeni tuottanu tulosta..Olikohan 2kk sitten kun 2x6 setit alotin penas, 62.5kg oli muistaakseni painoa, eilen meni 2x6 70kg.. :)
Mähän lupasin testata muuten maxia kun toi menee, pitää heittää se 80kg ja kokeilla maanantaina, että menneekö.
Sinulla on aika tismalleen samanalinen kehitys tuolta ajalta penkin suhteen kuin minulla. Ja tuon 80kg:n pitäisi mennä heittämällä, vaikka eihän meidän maksimit välttämättä aivan samat ole:)

Classic Bodybuilding -leiri la 16.1.2010

Järjestämme Classic Bodybuilding (CBB) -leirin salillamme lauantaina 16.1.
Leirille ovat tervetulleita kaikki lajista kiinnostuneet sekä jo lajissa kilpailleet
miehet ja naiset. Leirille osallistujan ei tarvitse olla menossa kilpailemaan,
vaan voit tulla mukaan tutustumaan lajiin ilman kilpailutavoitteitakin.

Leirin vetäjinä toimivat CBB-kilpailijat Teemu Rytkönen, Timo Kiviniemi ja
Jukka Kuure sekä Marko "Supermassa" Savolainen.

Leirillä käydään läpi seuraavia asioita:
- Mistä CBB:ssa on kysymys? Lajin säännöt. (Jukka Kuure)
- CBB-kilpailijan harjoittelu ja ruokavalio pääpiirteittäin. (Timo Kiviniemi)
- Mitä CBB-kilpailuissa tapahtuu lavalla ja lavan takana? (Teemu Rytkönen)
- Poseerausharjoittelu käytännössä. (Marko Savolainen)

Leirin hinta on 35 euroa.

Ilmoittautuminen salille tai sähköpostitse oulu@classicgym.fi.

Tervetuloa!
Voin kyllä lämpimästä suositella kyseistä leiriä kaikille. Etenkin nuoret, jotka saattavat kilpailla mahdollisesti tulevaisuudessa CBB-junioreissa (=ja aikovat menestyä siinä). Niin tämä on erittäin kustannustehokas tapa saada runsaasti informaatiota jos vertailukohtana pidetään esim. valmentajan palkkaamista. Ei muuta kuin ilmoittautumisia menemään, ja autot ja junat kohti Oulua - Oulussa lihas kasvaa nopeammin :rock:

Ketuttaa, kun tuolle leirille en pääse. Joo täytyy kompata Soturia sen verran, että jos yhtään kiinnostaa kisaaminen leirille vaan! Jos mietit, kehtaako sinne mennä, niin KYLLÄ KEHTAA! Siellä sitä opitaan ja jaetaan tietoa ja kokemuksia. Yhdellä leirillä itse olleena voin suositella kyllä kelle tahansa ja etenkin junnuille tuo on korvaamaton kokemus!

kiitos tiedosta, ruokaa vaan koneeseen ja kunnon treeniä niin kyllä se kehitys on nopeaa alussa.

Trainhard, ei sattuisi olemaan urheilijan taustaa sinulla? Olettaisin, että pelaisit lätkää tjsp, sillä kunto näyttää olevan aika kova.

Trainhard, ei sattuisi olemaan urheilijan taustaa sinulla? Olettaisin, että pelaisit lätkää tjsp, sillä kunto näyttää olevan aika kova.

Lätkää en ole koskaan pelannut, hädin tuskin osaan luistella. :D Jalkapalloa semmoiset 4v, sitten nyrkkeilyä semmoset 2v, välissä oli kyllä semmoinen 6kk tauko.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aika kovaa olet reenannut(kuten nimestä voi päätellä:D) kun kerran 3 kuukaudessa olet tuohon kuntoon päässyt. Mutta enhän minä mistään tiedä :rolleyes:

Nyrkkeily sitten selittää jo:D

Jees, nyrkkeilystä olen mielestäni saanut hyvän pohjan lihasrakennusta varten.

Aika kovaa olet reenannut(kuten nimestä voi päätellä :D) kun kerran 3 kuukaudessa olet tuohon kuntoon päässyt. Mutta enhän minä mistään tiedä

Opin alusta pitäen ruokavalion ja levon tärkeyden. Imin (ja imen vieläkin vieläkin) kaiken mahdollisen tiedon kehonrakennuksesta. :D Mutta melko vaatimaton tuo mun kunto on silti.

Olis mukava jos tulis postattua tänne kokonaisia kuvia, eli tarkoitan että kuvassa ei ole vain pieni pala rintaa ja haukkaria. Ensinnäkin noin läheltä otetuista kuvista on suht vaikeaa analysoida kuntoa. Meitä kaikkia varmasti miellyttäisi jos vaikka käyttäisi sitä kameran itselaukasinta ja uppaisi kuvia koko kropasta.

"Varpaista päähän"

No on :D Onnistuuhan se selkäpose noinkin jos ei muuten osaa, leukoja olin siis vetämässä :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom