14-vuotias selvisi raiskauksesta - isä rankaisi kunniamurhalla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Jottei puurot ja vellit menisi sekaisin, niin isketään kaikki kortit pöytään. Toivottavasti me kaikki (lukuunottamatta kekexxxxxiä), sekä barbaarit, että sivistyneemmät ihmiset voimme olla näistä samaa mieltä:

1. Kyseinen tapahtuma on järkyttävä.
2. Sivistyneessä yhteiskunnassa ei pitäisi tapahtua kuvatun kaltaisia tapahtumia.
3. Sivistyneessä yhteiskunnassa ei myöskään pitäisi tapahtua keskellä päivää "kirvesmurhia".
4. Sikäli kun olemme yksilöitä, edellä kuvatun kaltaisia tapahtumia sattuu.
5. Yhteiskunnan sivistystason määrää se, miten näihin brutaaleihin tekoihin puututaan.
6. Älkäämme tuomitko Turkkia ja turkkilaisia, ennen kuin tuomiot on julistettu (murhaaja ja raiskaaja).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minun puolesta Turkki saisi liittyä EU:hun ja Suomen pitäisi erota sieltä. Veteraanit ovat tämän maan itsenäisyydestä taistelleet ja itsenäisenä tämä maa on pidettävä.
Ei mene kauaa kun tänne tulee entistä enemmän kurdeja sun muita.

Ja tuosta typerästä raiskaustilastosta sen verran, että ulkomaalaiset niitä raiskausmääriä tuntuu aika paljon kasvattavan...

teemupii sanoi:
Kannattaisi lukea ajatuksella tämä koko threadia alusta saakka.
Ajatus tässä threadissa on käsitellä juuri teon mielettömyyttä, ei "kaikkien turkkilaisten "kohtaloa,mihin sä oot tän suunnan vetäny. Sä et voi joidenkin mielipidettä muuttaa vaikka kuinka haluisit parantaa maailmaa, ja puolet noista kuten hyvin itse tiedät on "HIUKAN" kärjistettyjä mielipiteitä..

Niin kauan kun kansallismielisyys ja uskonnot elävät missään muodossa,tulee rasismia esiintymään. Yleensä se kärjistyy henkilöissä jollai ei ole tietoa/kokemusta muista kulttuureista, ja se ei katso kyseisen henkilön kansalaisuutta...

Eli pistä ne valot nyt päälle ja keskity ASIAAN,subjektiivisuuden sijaan.Siinä olen tomin kanssa täysin samaa mieltä että on "hataraa" kuvitella jonkun interpolin tilastojen todistavan kaiken oikeaksi ja faktaksi,kun tiedät että 100% mittaus keinoja ei ole edes kehittyneimmissä oikeusvaltioissa, tippaakaan turkkia valtiona ja kansana väheksymättä.

p.s. noiden muutamien kommentien perusteella oot jo yleistäny ja leimannu koko suomen,pakkiksen ja kaikki rasisteix-täysin ohi asian.
Muuten voisin olla samaa mieltä noista osasta sun mielipiteitä,mut tollanen "kiihko :david: " vie sun asian esitykseltä pohjan.

Jatää on vaan mun mielipide,älä yleistä...Ja voit copy pastee mun juttuu niin paljon ku haluut,teemupii. Mun veri ei kiahahda :)

JohnnyB sanoi:
Niin sinunkin, minä luin ja sieltä paistaa sinun asenteesi aika ikävällä tavalla läpi! Rasimia on rasimi suomalaisiakin kohtaan.
Tässä on otteita tähän threadiin tulleista kommenteista:

- Ja tällainen kehitysmaako pitäisi ottaa EU:hun?
- Tyhmää porukkaa, Ei tuollaisia pidä ottaa EU:hun ajatelkaa jos joku Turkkilainen tulisi Suomeen ja naisi Suomalaisen vaimon ja tappaisi vielä jostain syystä ja sanoisi syyksi kunniamurha?
- Toivottavasti tonnekin turkkiin saadaan jonkinlainen järjestys asioihin, jos se tulee kerran eu,hun.
- Ei jumalauta, ja tämä maa pitäisi ottaa EU:n jäseneksi.
- Tässä vaiheessa ottaa vi-tus-ti päähän, että tuli tuettua maan toimintaa käymällä siellä pari vuotta sitten lomamatkalla.
- Kyllä tosiaan haluan Turkin edustajia EU:hun päättämään minukin asioistani.
- Pitäisikö meidän ymmärtää tuommoisen kulttuurin omaavia maahanmuuttajia? Ei vittu ikinä, en ole rasisti, mutta tuommoiset aavikkokansat sairaine rituaaleineen pitäis laittaa kuriin.
- K: Mitäköhän Turkissa raiskaaja saa rangaistukseksi? V: Todennäköisesti lämmintä kättä ja pullakahvit.
- On ne rättipäät vaan tyhmiä, ei edes ihmisarvon omaavia mielestäni. Hienoa sitten kun joku Turkkilainen spede pääsee EU:ssa päättämään meidänkin asioita.
- Maailma olisi niin paljon parempi paikka ilman näitä rättipäitä, että toihan olis aivan mainio juttu. Uskonnot yleensä on perseestä mutta rättipäiden uskomukset voittaa kyllä potin.
- Mutta siinä onkin sitten se ero sivistys valtioiden ja henkisten kehitysmaiden välillä.
- Jännä juttu, miten se on kulttuurista kiinni, ettei omaa lastaan osaa rakastaa. Tuntevatko turkkilaiset edes tuollaista termiä? Tuollainen sivilisaatio synnyttää vain kylmiä nisäkkäitä.

JohnnyB, nyt luettuasi tämän mieti asiaa muutama minuutti...

Mariachi sanoi:
Olisko parempi kysya etta kuinka monta aviopuolison tekemaa raiskausta ei ilmoitettu ennen koska sita ei oltu kriminalisoitu..?

Hyvin omituista, että laissa pitää ylipäätään olla pykälä, jossa erikseen todetaan avioliitossa tapahtunut raiskaus rangaistavaksi teoksi. Pitäisihän tämä olla itsestäänselvyys.

Tuollainen lain lisäpykälä tuo meikäläiselle ainakin sellaisen käsityksen, että kyseinen tapahtuma olisi ollut aiemmin sallittua.

Onkohan nyt jollakulla tietoa Suomen raiskausoikeudenkäynneistä ennen tuota "avioliittoraiskaus on kiellettyä" -pykälää? Onko tullut tuomioita vai ei?

Viimeksi muokattu:
AKV sanoi:
Juu, osataan varmasti. Useimmissa tapauksissa ainakin. Toisaalta välillä pistää miettimään, että onko joidenkin perheensä tappaneiden suomalaismiestenkin päässä liikkunut tuollainen kieroonkasvanut käsitys "kunniasta", tyyliin "ei-saatana-ei-ne-saa-jatkaa-elämää-ilman-mua". :(

Suomalainen mies tappaa itsensä sen jälkeen, että säästyy häpeältä. :lol2:

JohnnyB sanoi:
Niin, juuri näin minäkin olisin vastannut, ironiaapa tietenkin :rolleyes: tai sitten sinun mielipiteesi...
Nyt olet lukenut sen threadin loppuun, niin mikä on loppupäätelmäsi?

teemupii sanoi:
Nyt olet lukenut sen threadin loppuun, niin mikä on loppupäätelmäsi?

Se on sinun mielipiteesti ja nyt yrität selitellä!

Niin kauan kuin kunniamurhista saa pienemmän tuomion kuin muista murhista, olen sitä mieltä että Turkin kansa kannattaa kunniamurhia. Heti kun niistä alkaa saamaan yhtä kovan tai kovemman tuomion, niin olen sitä mieltä että Turkin kansa ei kannata kunniamurhia, vaan pieni ja kieroutunut osa tästä kansasta vain.

Turkkilaiset ovat hirveitä. Kamalaksi on maailma mennyt. :itku:

JohnnyB sanoi:
Se on sinun mielipiteesti ja nyt yrität selitellä!
Näin juuri, eli yrität vain saada aikaan vihanpitoa ja väittelyä... eipä tarvitse sun juttuihin enää vastailla tän jälkeen.

stranger sanoi:
1. Kyseinen tapahtuma on järkyttävä.
2. Sivistyneessä yhteiskunnassa ei pitäisi tapahtua kuvatun kaltaisia tapahtumia.
3. Sivistyneessä yhteiskunnassa ei myöskään pitäisi tapahtua keskellä päivää "kirvesmurhia".
...
6. Älkäämme tuomitko Turkkia ja turkkilaisia, ennen kuin tuomiot on julistettu (murhaaja ja raiskaaja).

Olen osittain eri mieltä.

1. Ja myös huvittava.
2-3. Eli Suomi ja Turkki ovat sivistymättömiä yhteiskuntia, jotka pitäisi pommittaa saunan taakse, koska molempien kulttuuriin kuuluu raakuus. Suomessa tämä ilmenee avohoitopotilaina ja rajuna alkoholinkäyttönä ja sen seurauksina.
6. Tässäkin keskustelussa Turkki/laiset on tuomittu lukemattomia kertoja.

afgaanimaissa on myös miehillä "tapana" heittää happoa naisten kasvoille, jos nainen näyttää naamansa. Nähtävästi siksi koska " female beauty is a manifestation of the devil himself".
This is the kind of thing that makes you say HMMMMMMMMM.

"Afghan women know that if they take their burqas off, the Muslim vigilantes and Taliban among them, who despise the sight of a woman?s face, will do what their fanatic Muslim brethren did before the Taliban took power, and what they have done around the world in places like Indonesia: throw nitric acid in the faces of women who dare show their God-made natural and beautiful selves."
http://www.frontpagemag.com/Articles/ReadArticle.asp?ID=187

teemupii sanoi:
Näin juuri, eli yrität vain saada aikaan vihanpitoa ja väittelyä...

Näin sanoo Teemupii, joka puolustaa suu vaahdossa niin sadistiseen insestiin syyllistynyttä isää kuin raiskatun tyttärensä "suvun kunnian takia" murhannutta isukkiakin :rolleyes:

Ja kun et sitä kuitenkaan todennäköisesti tajua tai halua tajuta, niin tämä oli provosoitunut kärjistys. Kyllä, olen vihainen :curs:

Gillyanne sanoi:
Näin sanoo Teemupii, joka puolustaa suu vaahdossa niin sadistiseen insestiin syyllistynyttä isää kuin raiskatun tyttärensä "suvun kunnian takia" murhannutta isukkiakin :rolleyes:

Ja kun et sitä kuitenkaan todennäköisesti tajua tai halua tajuta, niin tämä oli provosoitunut kärjistys. Kyllä, olen vihainen :curs:
Unohdit vielä sen silikonirinnat keskustelun...

Juutalaisten sensuuri-thread:
"Ja vielä tosta honorkillingistä, onhan se vitun perseestä joo, mutta eri kansoilla on eri meno, jonka ne itse tajuaa. Me ei tietenkään sitä hyväksytä tai ymmäretä, mut ei kai ne niitä huvikseen tee. Kai niilläkin on omat syynsä..."

teemupii sanoi:
Unohdit vielä sen silikonirinnat keskustelun...

No niinpäs unohdinkin, johtuiskohan siitä, että ainakin minun mielestäni tässä nyt puhutaan HIEMAN eri kaliiberin asioista... :rolleyes:

... mä meen salille, jospa tämä pahin kiukku siellä purkautuisi...

Hohhoijaa. Taas sama sankari haluaa olla eri mieltä ihan vain eri mieltä olemisen riemusta. Tajutkaa jo ja ignooratkaa.

Turkkilaiset ovat kieltämättä kulttuuriltaan kovin kaukana länsimaista. Aivan hullu tapaus, joka ei varmasti jää tuomitsematta.

Piipittäjä on silti oikeassa siinä, että Suomi on yksi euroopan väkivaltaisimmista maista, ellei ole peräti väkivaltaisin. Turkkilaiset voivat olla aivan yhtä huuli pyöreänä lukiessaan suomalaisten känniääliöiden hingusta tappaa toisiaan, kuin me olemme ihmeissämme turkkilaisten vähemmistön hingusta tappaa omia perheenjäseniään häpeän takia.

kekexx sanoi:
2-3. Eli Suomi ja Turkki ovat sivistymättömiä yhteiskuntia, jotka pitäisi pommittaa saunan taakse, koska molempien kulttuuriin kuuluu raakuus. Suomessa tämä ilmenee avohoitopotilaina ja rajuna alkoholinkäyttönä ja sen seurauksina.

Siis rinnastat raiskatun tyttären kunniamurhan suomalaiseen alkoholinkäyttöön?? WTF!?! Jos tuo oli sarkasmia, olen pahoillani etten ymmärtänyt. Jos ei, niin :david:x1000

Ja Turkin EU-jäsenyyskysymyksestä sen verran, että olen ainakin tällä hetkellä ehdottomasti Turkin EU-jäsenyyttä vastaan. Turkki on kuitenkin erittäin köyhä maa, ja minun mielestäni unioniin ei ole järkeä ottaa maita, jotka eivät maantieteellisesti eivätkä kulttuuri-identiteetiltään kuulu lainkaan Eurooppaan. Jos unioniin liittyy paljon köyhiä maita, joutuu mm. Suomi maksamaan entistä enemmän maksuja näille köyhille maille. Monet näistä uusimmistakin tulokkaista eivät mielestäni olleet vielä EU-kelpoisia, mutta minkäs teet, kun enhän minä näistä asioista päätä.

Lopuksi maiden välinen talousvertailu BKT/henkilö
Suomi: 30496 USD
Turkki: 3533 USD

teemupii sanoi:
Tässä on otteita tähän threadiin tulleista kommenteista:

- Ja tällainen kehitysmaako pitäisi ottaa EU:hun?
- Tyhmää porukkaa, Ei tuollaisia pidä ottaa EU:hun ajatelkaa jos joku Turkkilainen tulisi Suomeen ja naisi Suomalaisen vaimon ja tappaisi vielä jostain syystä ja sanoisi syyksi kunniamurha?
- Toivottavasti tonnekin turkkiin saadaan jonkinlainen järjestys asioihin, jos se tulee kerran eu,hun.
- Ei jumalauta, ja tämä maa pitäisi ottaa EU:n jäseneksi.
- Tässä vaiheessa ottaa vi-tus-ti päähän, että tuli tuettua maan toimintaa käymällä siellä pari vuotta sitten lomamatkalla.
- Kyllä tosiaan haluan Turkin edustajia EU:hun päättämään minukin asioistani.
- Pitäisikö meidän ymmärtää tuommoisen kulttuurin omaavia maahanmuuttajia? Ei vittu ikinä, en ole rasisti, mutta tuommoiset aavikkokansat sairaine rituaaleineen pitäis laittaa kuriin.
- K: Mitäköhän Turkissa raiskaaja saa rangaistukseksi? V: Todennäköisesti lämmintä kättä ja pullakahvit.
- On ne rättipäät vaan tyhmiä, ei edes ihmisarvon omaavia mielestäni. Hienoa sitten kun joku Turkkilainen spede pääsee EU:ssa päättämään meidänkin asioita.
- Maailma olisi niin paljon parempi paikka ilman näitä rättipäitä, että toihan olis aivan mainio juttu. Uskonnot yleensä on perseestä mutta rättipäiden uskomukset voittaa kyllä potin.
- Mutta siinä onkin sitten se ero sivistys valtioiden ja henkisten kehitysmaiden välillä.
- Jännä juttu, miten se on kulttuurista kiinni, ettei omaa lastaan osaa rakastaa. Tuntevatko turkkilaiset edes tuollaista termiä? Tuollainen sivilisaatio synnyttää vain kylmiä nisäkkäitä.

JohnnyB, nyt luettuasi tämän mieti asiaa muutama minuutti...

Huomaa, että noi Turkkia koskevat jutut ei tuomitse kaikkia turkkilaisia välttämättä, vaan se riittää että siellä on tollasia, kun nekin voi päästä päättämään EU:n asioista, eikä esim suomessa ole ollenkaan tuollaisia, ellei niitä ole tänne muuttanut. Toki noi sisältää yleistäviä kommentteja, mutta eipäs nyt viilata pilkkua, kun kuitenkin pohjimmiltaan tarkoitetaan sitä vähemmistöä, joka syyllistyy tollasiin tekoihin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom