14-vuotias selvisi raiskauksesta - isä rankaisi kunniamurhalla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Emmah sanoi:
Niinhän se tahtoo olla, mäkin oon kuullut kaikista rasistisimmat kommentit rauhanturvajoukoissa olleilta.

Tuttu on Afganistanissa tällä hetkellä turvaamassa, oli tossa kotimaassa lomalla ja sanoi törmätessä, että siellä on kyllä sitten niin sekaisin ne ihmiset, ettei mitään rajaa, eivät elä tässä maailmassa. Ovat kuulemma aivan arvaamattomia ja muutenkin todella fanaattisia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuollainenko sitten palauttaa suvun maineen...NOT! Nythän se maine vasta vituiksi menikin seuraavaksi tuhanneksi vuodeksi.

Emmah sanoi:
Niinhän se tahtoo olla, mäkin oon kuullut kaikista rasistisimmat kommentit rauhanturvajoukoissa olleilta.

Onko tuo nyt ihme kun katsoo ketkä sinne rauhanturvaajiksi lähtevät?

Asiaan: Ikävä juttu jälleen kerran. Mutta huom. ennen kuin kokonainen valtio tuomitaan asiasta: "Turkissa tehdään vuosittain 30-70 kunniamurhaa, pääasiassa maan konservatiivisessa, köyhässä ja kurdivaltaisessa kaakkoisosassa". Kurdejahan ne Ruotsissa tapahtuneen 'kunnia'murhan tekijätkin olivat. Ja näille kurdeille pitäisi ihmisoikeussuojelijoiden mukaan saada oma valtio ja turkkilaiset ei saa heitä kiusata.

Tässä postissa aionkin puolustella edellistä kommenttiani, miksi tuomitsen enkä hyväksy sitä, että perhe tappaa raiskauksen uhriksi joutuneen lapsen...

Enpä kuiteskaa!

Jos vain pieni vähemmistö tekee tuollaista, niin luulisi, että sitä helpompi olisi laittaa asia järjestykseen, koska valtaväestöhän ei tuollaista hyväksy. Tuossa olen tietysti väärässä, koska? Siihen asti lisää pommeja! :whip: :thumbs:

<Quote>
Turkkilaisen käsityksen oikeasta tiestä antoi viime joulukuussa maan oikeusministeri Cemil Cicek . Hän sanoi ajavansa maan lakiin lisäystä, jonka mukaan syytteistä raiskaajaa vastaan luovutaan, jos raiskaaja suostuu ottamaan uhrinsa vaimokseen.</Quote>

Suomeen kans! Mää raiskaisin heti Viivi Avellanin. HÖHÖ! ;)

teemupii sanoi:
Turkissa tehdään väkilukuun suhteutettuna neljä kertää vähemmän raiskauksia kuin Suomessa.
Vale, emävale, tilasto. Voi teemupii rukkaa... Taitaa raiskauksen määritelmä Suomessa ja Turkissa olla hieman eri. Mene teemupii Turkissa kertomaan poliisille, että aviomiehes raiskas sut, niin taitavat poliisit vetää vielä kunniakierroksen sua tuhkaluukkuun. :)

Muutenkaan kuinkahan moni turkkilaisnainen uskaltaa kertoa tulleensa raiskatuksi. :jahas:

teemupii sanoi:
Turkissa tehdään väkilukuun suhteutettuna puolet vähemmän murhia ja neljä kertää vähemmän raiskauksia kuin Suomessa.
Kyllä kyllä. Nämä tiedot ovat jämptejä ja pitävät paikkansa, varsinkin kun Turkissa kaikki väkivaltatapaukset tulevat julkisuuteen, koska poliisit eivät ole siellä laisinkaan lahjottavissa ja ne myös soitetaan paikalle joka kerralla, kun esim. nainen piestään höpsöksi. :jahas: En väitä, että näin olisi Suomessa, mutta eiköhän tuo meininki esim. Turkissa ole vähän toista luokkaa kuin täällä meillä.

edit: strangerin vastauksen takia mun posti on :wanha:

Näinpä juuri... Onko kumpikaan käynnyt kertaakaan Turkissa, kun on noin varmaa tietoa? Pitä lopettaa näitten idioottien kanssa puhuminen kun kaikki on kumminkin näitä "asiantuntijoita" :david:

Mike sanoi:
Tuommoinen uutisointi ei muuten vähennä ainakaan rasismia. Pitäisikö meidän ymmärtää tuommoisen kulttuurin omaavia maahanmuuttajia? Ei vittu ikinä, en ole rasisti, mutta tuommoiset aavikkokansat sairaine rituaaleineen pitäis laittaa kuriin.

Aivan. Mutta nykyään vaan toitotetaan koko ajan, että kyllä niiden on IHAN PAKKO saada vaalia omia "perinteitään". Vaikka Atatürk Kemal niin kovasti yritti 1920-luvulla modernisoida maataan länsimaisten ihanteiden mukaiseksi, niin ihmisten maailmankuvat näyttää edelleenkin olevan 600-luvulla eläneen beduiinin tasolla.

Tomi sanoi:
Kyllä kyllä. Nämä tiedot ovat jämptejä ja pitävät paikkansa, varsinkin kun Turkissa kaikki väkivaltatapaukset tulevat julkisuuteen, koska poliisit eivät ole siellä laisinkaan lahjottavissa ja ne myös soitetaan paikalle joka kerralla, kun esim. nainen piestään höpsöksi. :jahas: En väitä, että näin olisi Suomessa, mutta eiköhän tuo meininki esim. Turkissa ole vähän toista luokkaa kuin täällä meillä.

En nyt kuitenkaan vähättelisi Suomen väkivaltarikollisuutta, varsinkaan perheväkivallan osalta. Ja mitä oikeusjärjestelmään tulee, niin meillähän on tapana että hovioikeus kumoaa tai ainakin lieventää seksuaalirikollisten ja naistenhakkaajien tuomioita ihan lahjomatta.

teemupii sanoi:
Näinpä juuri... Onko kumpikaan käynnyt kertaakaan Turkissa, kun on noin varmaa tietoa? Pitä lopettaa näitten idioottien kanssa puhuminen kun kaikki on kumminkin näitä "asiantuntijoita" :david:

off-topic:
Kukahan se täällä yrittää esittää asiantuntijaa?

teemupii sanoi:
Olen käynyt Turkissa, herra raiskaajien ja pedofiilien ihmisoikeuksien puolustaja.

On ne rättipäät vaan tyhmiä, ei edes ihmisarvon omaavia mielestäni. Hienoa sitten kun joku Turkkilainen spede pääsee EU:ssa päättämään meidänkin asioita.

teemupii sanoi:
Onko kumpikaan käynnyt kertaakaan Turkissa
Kebappia tulee joskus syötyä. Ainakin kerran oli turkkilainen myyjä - tai sitten se oli jostain Kosovosta tai Albaaniasta. Kaikkihan ne näyttää samalta. Ainakin oli karvaset kädet. Kebappi oli ihan hyvää. :)

Anteeksi, että olen niin brutaali, että mielestäni isä, joka tappaa raiskauksen uhriksi joutuneen tyttärensä, pitäisi kärsiä ja melkein yhtä paljon kuin itse raiskaajan.

Pyydän myös anteeksi sitä, ettei oikeustajuni ymmärrä hienoutta siitä, että 14-vuotias uhri sai maksaa kovemman hinnan kuin murhaaja-isä tai raiskaaja. Kyllähän siitä pitää kärsiä ekstraa, että on väärässä paikassa väärään aikaan.

Pahoittelen sitä, että käsitän kodin turvapaikkana lapsille.

Kaiken brutaaliuden lisäksi olen valmis tinkimään kunniastani minulle tärkeiden ihmisten puolesta. Jos sillä pystyn auttamaan tai helpottamaan heitä niin vittuun kunnia.

Olen siis kunniaton ja brutaali.

Minulle :down:

Edit: lisäys

Paska juttuhan tämä on, mutta nämä "pommitetaan ne"-kommentit on kyllä aika :thumbs: :thumbs: :thumbs: Aika marginaali tapauksilta nuo kyllä kuullostaa, mutta onhan Ruandassa (vai olikse joku muu ääri-islamilainen valtio Afrikassa) laki, joka määrää varkaiden kädet katkastaviksi islamin nojalla eli tuhotaan koko vitun islamilainen maailma? right? Sitäpaitsi tohon EU:hun pääseminen varmasti kohentaisi Turkin olosuhteita.

Jep, jep ihan normaalia pakkisläppää taas vaihteeksi. Eli ensin joku postaa jonkun -kieltämättä yleensä järkyttävän- uutisen jostain iltapäivälehdestä ja sitten aletaan porukalla uhoomaan miten tekijää/tekijöitä pitäisi rangaista kuolemantuomiolla sekä erilaisilla kidutusmenetelmillä ja palsta-uskottavimmat ehdottelevat jo koko tekijän kotimaan pommittamista maan tasalle.

Ei mitään uutta auringon alla.

teemupii sanoi:

Olen kerran käynyt Turkissa ja voin kertoa, että sinne en enää koskaan mene (näin päätin jo silloin kun oli paikanpäällä 10v sitten). Jos on ihmistuntemusta nähdä niiden vanhojen patujen läpi, niin tajuaa minkälaisia jauhopäitä ne on. Suurin osa nuorista oli kuitenkin mukavaa porukka ja vaikuttivat myös huomattavasti vilpittömämmiltä. Vaikka Turkki on maantieteellisesti lähellä on se sivilisaationa 5000 km kauempana.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom