14-vuotias selvisi raiskauksesta - isä rankaisi kunniamurhalla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Piti lukea tuo juttu kahdesta eri lähteestä ennen kuin uskoin sen todeksi niin käsittämättömältä tuo vaikuttaa.

Isä tappaa raiskatun lapsensa suvun kunnian takia !

Kyllä maailmaan mahtuu pahuutta ja typeryyttä :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
MKS sanoi:
Siis rinnastat raiskatun tyttären kunniamurhan suomalaiseen alkoholinkäyttöön?? WTF!?! .... olen pahoillani etten ymmärtänyt.

"Suomessa tämä ilmenee (1)avohoitopotilaina ja rajuna alkoholinkäyttönä ja (2)sen seurauksina" tarkoittaa tässä sitä, että:

(1)hullu lyö kirveellä päähän metrossa
(2)juoppo puukottaa vaimoaan

Älä turhaan ole pahoillasi, aina ei voi ymmärtää kaikkea. Kyllä se siitä.

Edit: ja entä sitten jos rinnastaisinkin? Jos Suomi kerran on niinjaniin monta kertaa sivistyneempi maa kuin Turkki, niin silloinhan Suomessa niinjaniin monta kertaa lievempi teko kuin kunniamurha olisi yhtä tuomittava kuin kunniamurha Turkissa.

uga sanoi:
Taas sama sankari haluaa olla eri mieltä ihan vain eri mieltä olemisen riemusta. Tajutkaa jo ja ignooratkaa.
Odotan sulta, Gillyannilta ja JohnnyB:ltä että jos saisitte kerrottua mullekkin että mikä mun sanominen on sitä mieltä että tuo tapahtuma ei olisi tuomittava.

teemupii sanoi:
Odotan sulta, Gillyannilta ja JohnnyB:ltä että jos saisitte kerrottua mullekkin että mikä mun sanominen on sitä mieltä että tuo tapahtuma ei olisi tuomittava.

Odota maailman tappiin.

uga sanoi:
Odota maailman tappiin.

... tai jopa vielä kauemmin.

Teemupii, voit lukea alta ja miettiä olisiko asenteissasi korjattavaa!

Gillyanne sanoi:
Näin sanoo Teemupii, joka puolustaa suu vaahdossa niin sadistiseen insestiin syyllistynyttä isää kuin raiskatun tyttärensä "suvun kunnian takia" murhannutta isukkiakin

Hullua touhua. Maassa maan tavalla. Ei muslimivaltiota saa millään ns. "EU-kelpoiseksi". Kulttuurien ja uskontojen ero on liian suuri. Vaikeuksia tulee...

JohnnyB sanoi:
Teemupii, voit lukea alta ja miettiä olisiko asenteissasi korjattavaa!
Harmi kun et voi mulle kertoa että mikä mun kommentti on aiheuttanut tälläisen reaktion. Ei ole mun ongelma A) jos ette osaa lukea B) jos ette ymmärrä lukemaanne C) kaikki muutkaan teidän ongelmat.

teemupii sanoi:
Harmi kun et voi mulle kertoa että mikä mun kommentti on aiheuttanut tälläisen reaktion. Ei ole mun ongelma A) jos ette osaa lukea B) jos ette ymmärrä lukemaanne C) kaikki muutkaan teidän ongelmat.

Joo. Niin. Aivan. Olet ehdottoman oikeassa.

Mitä tähän enää voi sanoa?

Isä listii isoveikan kanssa tyttären koska tämä on tuottanut perheelle häpeää tulemalla raiskatuksi. Lisäksi aihe on taas saatu jotenkin käännettyä henkilökohtaiseksi väittelyksi. Lopettakaas jo ja menkää salille.

Dragon sanoi:
Hyvin omituista, että laissa pitää ylipäätään olla pykälä, jossa erikseen todetaan avioliitossa tapahtunut raiskaus rangaistavaksi teoksi. Pitäisihän tämä olla itsestäänselvyys.

Tuollainen lain lisäpykälä tuo meikäläiselle ainakin sellaisen käsityksen, että kyseinen tapahtuma olisi ollut aiemmin sallittua.

Onkohan nyt jollakulla tietoa Suomen raiskausoikeudenkäynneistä ennen tuota "avioliittoraiskaus on kiellettyä" -pykälää? Onko tullut tuomioita vai ei?

No tämä nyt ei varsinaisesti ole tietoa noista oikeudenkäynneistä yleisesti (pelkkä yksittäistapaus):
tuohon aikaan eräässä tuttavaperheessä meni pariskunnalla suhde huonommin (olivat eroamassa), mies raiskasi naisen (kai parikin kertaa, en tiedä), nainen vei asian poliisille ja oikeuteen, lopputulos: ei syytettä/tuomiota. Melko rikki tuo nainen oli tapauksen jälkeen, vaikka itse olinkin vielä sen verran pieni etten asiasta paljonkaan tajunnut.. myöhemmin vasta kuulin tarkemmin.
Onneksi sai kuitenkin erottua ja pääsi miehestä eroon.

Sen tarkemminhan en osaa sanoa mistä oikeuden päätös johtui, mutta sellaisen käsityksen asiasta sain, että syynä oli juuri avioliitto.

Ihmisoikeusjärjestöjen mukaan Turkissa tehdään vuosittain 30-70 kunniamurhaa, pääasiassa maan konservatiivisessa, köyhässä ja kurdivaltaisessa kaakkoisosassa.

Eihän Turkissa olekkaan kuin 70 milj. ihmistä. Yksikin "kunniamurha" on tietysti liikaa, mutta täysin mitätön määrähän tuo on, jos maassa on 70 milj. ihmistä. Kun pelkästään jossain Turkin rannikkokaupungissa on enemmän asukkaita kuin koko Suomessa. Iso maa, isot ongelmat. Pieni maa, pienet ongelmat

Taisteluahven sanoi:
Yksikin "kunniamurha" on tietysti liikaa, mutta täysin mitätön määrähän tuo on, jos maassa on 70 milj. ihmistä. Kun pelkästään jossain Turkin rannikkokaupungissa on enemmän asukkaita kuin koko Suomessa. Iso maa, isot ongelmat. Pieni maa, pienet ongelmat

Olen samaa mieltä. Pikku raiskaukset silloin tällöin on ihan jees, eikä niistä pidä murehtia, rakkauttahan se vaan on. Mun mielestä raiskauksen säännöistä pitäis sopia siten, että 13-vuotiaat pikkutytöt raiskataan silleen hellästi, rakkauden omilla keinoilla, oooh. Eli ei sais pahaa tehdä kenellekkään vaan oltas raiskauksessakin helliä ja rakastavaisia. :raiskausfantasia:

Muutenkin pitäis enemmän rakastaa muita ihmisiä ja raiskata ne hellästi aina silloin tällöin, se ois välittämistä. Nykyaikana liika tuijotetaan rahaan ja ulkonäköön, kun pitäs miettiä hellyyden ja raiskauksen keinoja tuoda maailmaan hyvyyttä. Iloita elämästä ja antaa muiden iloita myös. Rakkaus on ainoa mita tarvitaan, loput sujuu itsestään.

Raiskaus rules. Kannattaa kokeilla. suosittelen.

Muuten, onko niin, että raiskaus on jonkin asteinen tabu, koska siitä ei voi keskustella ilman tunteita?

Onkohan tässä taas se sama vanha ongelma näkökannoissa?

Turkissa mies murhaa sukukokouksen neuvonpidon jälkeen naisen joka on tuottanut suvulle häpeää tulemalla raiskatuksi. Tätä paheksutaan jolloin joku vammainen alkaa heti änkyttää, että tapetaanhan Suomessakin naisia mustasukkaisuudesta yms.

Kyseinen elukka ei tajua sitä, että kunniamurha on suunniteltu tapaus joka tehdään kyseisen kulttuurin normien perusteella, usein monen ihmisen suunnittelun jälkeen. Suomessa joku luuseri mies tappaa vaimonsa ja lapsensa ja itsensä oman kusipäisyytensä johdosta.
Asialla on vitun iso ero jota tämän maailman Teemut eivät pysty ymmärtämään. Toisessa tapauksessa on kyseessä kulttuurista (eli maan ihmisten "sopima" tapa) ja toisessa on kysymyksessä kusipään yksilön epätoivoinen teko vahingoittaa muita ihmisiä viimeiseksi työkseen.
Olen aika varma siitä, että Suomessa ei ole ollut montakaan sukukokousta jossa on todettu, että " Hei Reiska tapa entinen vaimosi ja lapsesi niin sitten sukumme kunnia on palautettu".

Tämä on se ero minkä takia turkkilaiset ovat vitun luusereita ja suomalaiset eivät ole...hik.

Määkin oon ollu Turkissa. Kyllä sielä oli ihan kivojakin neekereitä. Hassua oli kuiteskin se, että siellä osas hemmetin moni puhuu suomea. Eräs turkkilainen naapuri selvitti sitte mulle asiaa: -Turkkilaiset pitää suomalaisia jonkinlaisena sukulaiskansana. (?!). ONko kukaan muu turkissa käynyt tai asiaan perehtynyt kuullu moista? Kyllähän tietysti monissa suomalaisten suosimissa paikoissa ympäri maailmaa saattaa sanan pari suomea kuulla joltain ählyltä, mutta turkissa (marmaris) puhu tod. moni selvää suomee. Muuten suuri osa oli aivan normaaleja ihmisiä normaaleilla aaltopituuksilla. Sitten tosta murhasta...aivan käsittämättömän sairasta. Eipä taida kuitenkaan olla mitenkään hyväksyttyä sieläkään. Eli ei sitä koko turkkia tarvi jysäyttää. Taitaa muutenkin olla jostain muusta kiinni ku tosta maantieteellisestä sijainnista. Kusipäitähän kuiteski on kaikkialla.

kekexx sanoi:
Raiskaus rules. Kannattaa kokeilla. suosittelen.

Yritätköhän kekexx olla hauska vai provoiletko vain? Sinulla on tuskin mitään käsitystä siitä, miltä tuntuu tollaset "raiskaus rules" -heitot naisesta joka on raiskattu. Olet varmaan tosi ylpeä itsestäsi.

Ja ainakin ihan saatanan tyhmä.

Kimple sanoi:
Yritätköhän kekexx olla hauska vai provoiletko vain? Sinulla on tuskin mitään käsitystä siitä, miltä tuntuu tollaset "raiskaus rules" -heitot naisesta joka on raiskattu. Olet varmaan tosi ylpeä itsestäsi.

Ja ainakin ihan saatanan tyhmä.

Minä puhun rakkaudenraiskaukseísta, enkä typeryydenraiskauksista, kuten sinä.

Jos keskustelisin jonkun raiskatun kanssa hellyydestä, hänellä ei varmaan olisi mitään pahaa sanottavaa siitä.

Rakkaus/raiskaus ja väkivalta/raiskaus ovat eri asioita.

Kimple=vajaamielinen ääliö, kunpa tietoisuutta voitaisiin laajentaa.

kekexx sanoi:
Minä puhun rakkaudenraiskaukseísta, enkä typeryydenraiskauksista, kuten sinä.

Puhu mistä haluat, mutta puhu kuitenkin yksinäsi. Älä suotta muille kerro.

kekexx sanoi:
Kimple=vajaamielinen ääliö, kunpa tietoisuutta voitaisiin laajentaa.

Olen ihan kateellinen älykkyydestäsi. Pääsenköhän koskaan tasollesi?

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom