Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
MKS sanoi:Siis rinnastat raiskatun tyttären kunniamurhan suomalaiseen alkoholinkäyttöön?? WTF!?! .... olen pahoillani etten ymmärtänyt.
Odotan sulta, Gillyannilta ja JohnnyB:ltä että jos saisitte kerrottua mullekkin että mikä mun sanominen on sitä mieltä että tuo tapahtuma ei olisi tuomittava.uga sanoi:Taas sama sankari haluaa olla eri mieltä ihan vain eri mieltä olemisen riemusta. Tajutkaa jo ja ignooratkaa.
teemupii sanoi:Odotan sulta, Gillyannilta ja JohnnyB:ltä että jos saisitte kerrottua mullekkin että mikä mun sanominen on sitä mieltä että tuo tapahtuma ei olisi tuomittava.
uga sanoi:Odota maailman tappiin.
Gillyanne sanoi:Näin sanoo Teemupii, joka puolustaa suu vaahdossa niin sadistiseen insestiin syyllistynyttä isää kuin raiskatun tyttärensä "suvun kunnian takia" murhannutta isukkiakin
Harmi kun et voi mulle kertoa että mikä mun kommentti on aiheuttanut tälläisen reaktion. Ei ole mun ongelma A) jos ette osaa lukea B) jos ette ymmärrä lukemaanne C) kaikki muutkaan teidän ongelmat.JohnnyB sanoi:Teemupii, voit lukea alta ja miettiä olisiko asenteissasi korjattavaa!
teemupii sanoi:Harmi kun et voi mulle kertoa että mikä mun kommentti on aiheuttanut tälläisen reaktion. Ei ole mun ongelma A) jos ette osaa lukea B) jos ette ymmärrä lukemaanne C) kaikki muutkaan teidän ongelmat.
Dragon sanoi:Hyvin omituista, että laissa pitää ylipäätään olla pykälä, jossa erikseen todetaan avioliitossa tapahtunut raiskaus rangaistavaksi teoksi. Pitäisihän tämä olla itsestäänselvyys.
Tuollainen lain lisäpykälä tuo meikäläiselle ainakin sellaisen käsityksen, että kyseinen tapahtuma olisi ollut aiemmin sallittua.
Onkohan nyt jollakulla tietoa Suomen raiskausoikeudenkäynneistä ennen tuota "avioliittoraiskaus on kiellettyä" -pykälää? Onko tullut tuomioita vai ei?
Taisteluahven sanoi:Yksikin "kunniamurha" on tietysti liikaa, mutta täysin mitätön määrähän tuo on, jos maassa on 70 milj. ihmistä. Kun pelkästään jossain Turkin rannikkokaupungissa on enemmän asukkaita kuin koko Suomessa. Iso maa, isot ongelmat. Pieni maa, pienet ongelmat
kekexx sanoi:Raiskaus rules. Kannattaa kokeilla. suosittelen.
Kimple sanoi:Yritätköhän kekexx olla hauska vai provoiletko vain? Sinulla on tuskin mitään käsitystä siitä, miltä tuntuu tollaset "raiskaus rules" -heitot naisesta joka on raiskattu. Olet varmaan tosi ylpeä itsestäsi.
Ja ainakin ihan saatanan tyhmä.
kekexx sanoi:Minä puhun rakkaudenraiskaukseísta, enkä typeryydenraiskauksista, kuten sinä.
kekexx sanoi:Kimple=vajaamielinen ääliö, kunpa tietoisuutta voitaisiin laajentaa.