kekexx
Banned
Kimple sanoi:Olen ihan kateellinen älykkyydestäsi. Pääsenköhän koskaan tasollesi?
Ilmeisesti et pääse. Valitan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kimple sanoi:Olen ihan kateellinen älykkyydestäsi. Pääsenköhän koskaan tasollesi?
Toivon vilpittömästi koko sydämestäni, että joku vetää sinua joskus kunnolla pataan näiden idioottimaisuuksien takia.kekexx sanoi:Raiskaus rules. Kannattaa kokeilla. suosittelen.
kekexx sanoi:Ilmeisesti et pääse. Valitan.
kekexx sanoi:Olen samaa mieltä. Pikku raiskaukset silloin tällöin on ihan jees, eikä niistä pidä murehtia, rakkauttahan se vaan on. Mun mielestä raiskauksen säännöistä pitäis sopia siten, että 13-vuotiaat pikkutytöt raiskataan silleen hellästi, rakkauden omilla keinoilla, oooh. Eli ei sais pahaa tehdä kenellekkään vaan oltas raiskauksessakin helliä ja rakastavaisia. :raiskausfantasia:
Muutenkin pitäis enemmän rakastaa muita ihmisiä ja raiskata ne hellästi aina silloin tällöin, se ois välittämistä. Nykyaikana liika tuijotetaan rahaan ja ulkonäköön, kun pitäs miettiä hellyyden ja raiskauksen keinoja tuoda maailmaan hyvyyttä. Iloita elämästä ja antaa muiden iloita myös. Rakkaus on ainoa mita tarvitaan, loput sujuu itsestään.
Raiskaus rules. Kannattaa kokeilla. suosittelen.
Tomi sanoi:Toivon vilpittömästi koko sydämestäni, että joku vetää sinua joskus kunnolla pataan näiden idioottimaisuuksien takia.
ps. haista vittu
Ulkki sanoi:Voin kertoa että yrityksesi apinoida Baarikellon Think Different-tyyliä ei ole oikein onnistunut.