13-15-vuotiaiden tuloksia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ikä:15
paino:79kg
penkki:92,5kg ens keskiviikkona kokeillaan 95kg :)
mave:150kg koko kesänä ole tullu reenailtua sitä :( mutta talvella alkaa sitten taas :):) ja sitten se siihen 200kg mahdollisimma nopeasti :)
kyykky: 135kg tätäkään ole tullu kauheasti reenailtua.. mutta talvella sitten!!
pituus 171cm:dance::puntti:

Mikset oo mavea ja kyykkyä treenaillu,tainnu vähä voimatasot laskea.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jos on treenannut jalkoja ja koko kroppaa muuten tasaiseen tahtiin, voi olla mahdollista että se mave tulos on myös noussut.

Itselläni nousi mave 100kg-140kg kun omapaino nousi jonkun 10kg ja en juuri treenannut jalkoja enkä kertaakaan mavea tolla välin. Siinä oli semmonen vajaan vuoden silloin tällöin RHP treeniä lähinnä :)

RIKSA En vain ole :/Joskus jäänyt pois vaan ja sitten muuten en vain ole viitsinyt kovin suurilla painoilla tehdä:( :jahas: mutta kun pääsen takaisin perus salille niin alkaa RÄÄKKI :)

Ikä: 14v
Paino:~60kg
Pituus:~176
Kokemus: käyty about 7kk salilla.. välillä ollu pieniä taukoja !
Penkkipunnerrus: 72,5kg
Mave: en oo kokeillu
Kyykky: ^

Itselläni nousi mave 100kg-140kg kun omapaino nousi jonkun 10kg ja en juuri treenannut jalkoja enkä kertaakaan mavea tolla välin. Siinä oli semmonen vajaan vuoden silloin tällöin RHP treeniä lähinnä :)

Niimpä! Mulla nousi 2kk aikana ~10kg vaikken edes itse mavea reenannut.

Kyykky kehittyny parissa kuukaudessa aika hyvin, sillo oli 140kg ja tänään meni 150kg :hyper: (90 asteen kulmaan). Penkki taas ei yhtään :(. Ikää 16, kunnon treeniä reilu vuosi, paino 72 :)

Uutta tulosta, ikinä maastavetoa en ole tehnyt, ainoastaan sjmv:tä 3*10 50kg painoilla "takareisiä venyttävänä liikkeenä" ( ei tuu takareisi kramppeja juostessa).
Toinen takareisiliike on sitte ollu kuminauhakuopaisu :wtf:
Vetäsin tosta vitutukseen, varvas paskana ei päässy juoksee sm-kisoihin :S, ekat maastavedot ikinä nii 130kg sieltä nousi ykkösenä.:hyvä: Tämä siis 72kg 175cm ja 15v vielä pari kuukautta...

Ikä: 15
Paino: 75kg
Pituus:~173cm
Kokemus: reilu vuosi
Penkkipunnerrus: 95kg
Mave: joku 140kg, vähään aikaan en ole tehnyt
Kyykky: -||-

Olin aina pelänny että ei Mavessa selkä oli suora, mutta nyt kaveri kuvas videon, niin nätistihän se oli suorana:). Hitusen vielä hion muuten tekniikkaa, niin kyllä se siitä! 8x60/2x6x67.5 tänään.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Palion parukat täällä muuten juoksee 100 metriä? Itellä ylihuomenna koulussa testi niin haluisin kuulla porukoitten tuloksia?:D

Itellä tänään about 14.5 (tarkalleen about 14.46-14.47). Mutta seiskaluokasta tuo aika parantunut runsaalla sekunnilla:D. Tavoite ensikeväänä alle 14s.

13-vuotiaana juoksin muistaakseni 13,5sek. :D Sen jälkeen on toi yleisurheilu vähän jäänyt, mutta luulen ettei tulos ole ainakaan heikentynyt.

Mulla itellä 50metrin juoksu ja vauhditon pituus parantu aika huimasti koulun testeissä, saliharjottelun myötä. Vaikka elopaino nousi niin voima korvasi sen. :D

Mulla oli kans vauhditon pituus parantunu reilusti koulun testissä ku keväällä kokeilin vaikka paino oli noussu varmaan yli 20kg siitä ku viimeks kokeilin.. Ois ihan mielenkiintosta kokeilla sitä satastaki joskus mutta epäilen vähä etten sataa metriä jaksa juosta putkeen :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom