"Jos mun raaka penkki keikkuis warrenin lukemissa ja tulokset senkun jatkais nousuaan, niin jättäisin varmaan kaiken muun ulkopuolelle." Mullapa keikkuu samoissa lukemissa kyllä meikkä pojan kelpaa ja kuitenkin otan kaikennäkösiä asioita huomioon, mutta mä oon vain amatööri.
"Warrenin tapauksessa nyt ei vaan tule mieleen alkaa huutelee RHP :tä".. Oletkos wartsun jalat nähnyt jossakin? Mie en oo, enkä oo nähny yhtään treenipätkääkää jalkojen teosta??
"Luojan lykky vaa kaikille kateellisille, ettei warrenilla ole VIELÄ sitä 300 raaka kyykkyä ja 350 vetoa. " <- Eihän sillä ole edes 200kg raw penkki :'D..
Part 2.
"Luojan lykky vaa kaikille kateellisille, ettei warrenilla ole VIELÄ sitä 300 raaka kyykkyä ja 350 vetoa." <- Onneksi tää kateellinen menee kohta tuloksissa heittämällä ohi kun on kauhia nousukiito treenipainoissa (toivottovasti lihan kasvussa kans JA SE KIINNOSTAA ENEMMÄN vinkvink: 1. lihas 2. voimaa tulee lihaksen kasvatuksen sivutuotteena.) Ottopotto on mun ikänen ja kaverin YT on yli 170kg parempi kun mulla, mutta en minä otolle huutele (enkä kyllä ole warrullekkaa vaan teille fanfaneille) vaikka minun pitäis olla tooooooosi kateellinen, mistäköhä johtuu, mitä kuntit veikkaa?
Enkä väitä, että wartsulla on kanan koivet, mutta aina on pieni todennäköisyys.. Mistä sitä kuntit tietää hei? Kuten olemme moneen kertaa todenneet, että sarjapainot voivat nousta miinuksella kun hermotus paranee. Aivan. Kakkonen alottelijalla voi kasvaa muskeli miinuksillakin (ja ehkä geenifriikeillä myös), mutta kun ainaki jengi huutelee, ettei wartsu ei ole alottelija, joten aika todennäköisesti se muskle ei kasva. Eiks jea?.. MUTTA jos nyt wartsu tosissaa on pienillä plussilla niin mikäpä siinä, mutta anna sen painon nousta. Ja jos kaiffari oikein onnistuu maltillisissa plussissaan ja 'tajuaa' syklittää miinukset väliin niin homma varmaan toimii.
Eikös faniboyt vieläkää ole huomanneet, että olen enimmäkseen teidän 'toimintaa' kritisoinut ja warrenkin on sen tajunnut, eikä ole jauhanu schaibaa (inttäny vastaa joillakin ihme kateellisuus jutuilla) ja kaiffari on tarkentanut tekemisiään jos tarve on vaatinut.
Rauhaa ja rakkautta kunteille,
JanksteR