13-15-vuotiaiden tuloksia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pudota nyt sitä painoa vaa sitten sikamassa bulkille, eiks jee? En vain ymmärrä tota "pudotan pari kiloa". Tai edes joku sykli, että suunnilleen pysyy samoissa tai jopa laskis? Nysväämisellä ei tunnetusti sonnin lihoja kasvateta.

Miksi pakkisnuoret ei huuda "RHP! RHP!" ??, ei ymmärrä jos joku pienempi kaveri olis tunnustanut ettei ole n. 2kk treenannu jalkoja niin tänne ois tullut se 100 sivua floodausta.

Ja mä en ole kuullu kyykyn myytistä, vai miten muilla? Onko penalla ja mavellakkin omat myytit? Njet, mutta ku moninivelliikkeissä on omat taiat, jengi tietää.

(warren sä fiksuna kuntina ymmärrät)

Onhan tässä sanottu jo siitä kuinka muita "normaaleja" haukutaan ja tullaan heti vastaan näissä asioissa, mutta kun warren tekee näin, niin sen on pakko olla täydellisyyttä. Sano vastaan ja olet itse tällöin david.

Logiikka kukoistaa pakkiksella :david:

En ymmärrä miks yritätte neuvoa warrenfania jossain ruoka-asioissa? Eikö sen nyt näe jo kondiksesta ja sarjapainoistakin, että kaveri tekee jotain oikein?

En ymmärrä miks yritätte neuvoa warrenfania jossain ruoka-asioissa? Eikö sen nyt näe jo kondiksesta ja sarjapainoistakin, että kaveri tekee jotain oikein?
Totta puhut. Kannattaa kattoa peiliä ja omia sarjapainoja ja miettiä uudestaan kannattaako niitä "hyviä" neuvoja jakaa eteenpäin.

Ei tässä mielestäni warrenfania yritettykään neuvoa, pikemminkin kritisoida sitä, että kun tulee warrenfanin kaltainen henkilö, kaikki on hänellä treenaamisen suhteen kunnossa. Sitten kun tulee se 170 cm 69 kg toveri tänne laittamaan kuvaansa, hänelle kerrotana heti kuinka tulisi syödä ja treenata, välittämättä siitä tietääkö hän jo kaiken sen ja toimiiko sen mukaisesti. Toisinsanoen, arvioitte nyt ulkonäön perusteella vain.

Totta puhut. Kannattaa kattoa peiliä ja omia sarjapainoja ja miettiä uudestaan kannattaako niitä "hyviä" neuvoja jakaa eteenpäin.
Mitä paskaa Jankster muka sanoi? Mielipide Janksterilla on siinä, missä muillakin.

Ja tietysti jokainen, jolla on alle 1000 kg YT, pitää turpansa kiinni neuvomisen suhteen!!1

Mitä paskaa Jankster muka sanoi? Mielipide Janksterilla on siinä, missä muillakin.

Ja tietysti jokainen, jolla on alle 1000 kg YT, pitää turpansa kiinni neuvomisen suhteen!!1

Tuohon lähinnä vastasin:

JanksteR sanoi:
Pudota nyt sitä painoa vaa sitten sikamassa bulkille, eiks jee? En vain ymmärrä tota "pudotan pari kiloa". Tai edes joku sykli, että suunnilleen pysyy samoissa tai jopa laskis? Nysväämisellä ei tunnetusti sonnin lihoja kasvateta.

Antaa warrenin tehdä niinkuin parhaaksi näkee, kun näyttää hommat pelittävän tulosten/kondiksen perusteella.

kyllä mä syön ihan riittävästi, paino kasvaa hitaasti ylös.

aerobista teen ehkä kuitenki vaan siksi, että verenkierto ja sydän pysyis paremmassa kondiksessa+ auttaa mulla TOSI PALJON palautumisessa.

jokatapauksessa syön yli kulutuksen.

Miksi pakkisnuoret ei huuda "RHP! RHP!" ??, ei ymmärrä jos joku pienempi kaveri olis tunnustanut ettei ole n. 2kk treenannu jalkoja niin tänne ois tullut se 100 sivua floodausta.

Ja mä en ole kuullu kyykyn myytistä, vai miten muilla? Onko penalla ja mavellakkin omat myytit? Njet, mutta ku moninivelliikkeissä on omat taiat, jengi tietää.

(warren sä fiksuna kuntina ymmärrät)

No sä hoidat yksinään ihan hyvin sen floodauksen. Ei kenelläkää ole mitään tarvetta kitistä mistään kun sä olet jo sanonu kaikesta mahdollisesta, ja vähän muustakin. Warrenin tapauksessa nyt ei vaan tule mieleen alkaa huutaa RHP:tä. Jos mun raaka penkki keikkuis warrenin lukemissa ja tulokset senkun jatkais nousuaan, niin jättäisin varmaan kaiken muun ulkopuolelle. Sitku se kehitys hidastuis, nii vois harkita kyykkyä. Luojan lykky vaa kaikille kateellisille, ettei warrenilla ole VIELÄ sitä 300 raaka kyykkyä ja 350 vetoa.

Ei ollut kellekään ihan suoraan tarkotettu kommentti, vaan ihan niinku yleensäkin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
"Jos mun raaka penkki keikkuis warrenin lukemissa ja tulokset senkun jatkais nousuaan, niin jättäisin varmaan kaiken muun ulkopuolelle." Mullapa keikkuu samoissa lukemissa kyllä meikkä pojan kelpaa ja kuitenkin otan kaikennäkösiä asioita huomioon, mutta mä oon vain amatööri.

"Warrenin tapauksessa nyt ei vaan tule mieleen alkaa huutelee RHP :tä".. Oletkos wartsun jalat nähnyt jossakin? Mie en oo, enkä oo nähny yhtään treenipätkääkää jalkojen teosta??

"Luojan lykky vaa kaikille kateellisille, ettei warrenilla ole VIELÄ sitä 300 raaka kyykkyä ja 350 vetoa. " <- Eihän sillä ole edes 200kg raw penkki :'D..

Part 2.
"Luojan lykky vaa kaikille kateellisille, ettei warrenilla ole VIELÄ sitä 300 raaka kyykkyä ja 350 vetoa." <- Onneksi tää kateellinen menee kohta tuloksissa heittämällä ohi kun on kauhia nousukiito treenipainoissa (toivottovasti lihan kasvussa kans JA SE KIINNOSTAA ENEMMÄN vinkvink: 1. lihas 2. voimaa tulee lihaksen kasvatuksen sivutuotteena.) Ottopotto on mun ikänen ja kaverin YT on yli 170kg parempi kun mulla, mutta en minä otolle huutele (enkä kyllä ole warrullekkaa vaan teille fanfaneille) vaikka minun pitäis olla tooooooosi kateellinen, mistäköhä johtuu, mitä kuntit veikkaa?

Enkä väitä, että wartsulla on kanan koivet, mutta aina on pieni todennäköisyys.. Mistä sitä kuntit tietää hei? Kuten olemme moneen kertaa todenneet, että sarjapainot voivat nousta miinuksella kun hermotus paranee. Aivan. Kakkonen alottelijalla voi kasvaa muskeli miinuksillakin (ja ehkä geenifriikeillä myös), mutta kun ainaki jengi huutelee, ettei wartsu ei ole alottelija, joten aika todennäköisesti se muskle ei kasva. Eiks jea?.. MUTTA jos nyt wartsu tosissaa on pienillä plussilla niin mikäpä siinä, mutta anna sen painon nousta. Ja jos kaiffari oikein onnistuu maltillisissa plussissaan ja 'tajuaa' syklittää miinukset väliin niin homma varmaan toimii.

Eikös faniboyt vieläkää ole huomanneet, että olen enimmäkseen teidän 'toimintaa' kritisoinut ja warrenkin on sen tajunnut, eikä ole jauhanu schaibaa (inttäny vastaa joillakin ihme kateellisuus jutuilla) ja kaiffari on tarkentanut tekemisiään jos tarve on vaatinut.

Rauhaa ja rakkautta kunteille,
JanksteR

enpä muuten koskaan oo pistäny niistä jaloista kuvia, varmaan ihan 1-2 kuukauden sisällä pistän uusia kuvia. ympärys mitta jaloissa semmonen 73-75cm, aika narut kuitenkin:D

Tossa hieman esimakua siitä miltä ne näytti elokuun alussa.

Liitteet

• heikotjalat.webp
    heikotjalat.webp
    31,7 KB · Katsottu: 619
Ei sinua warrenia voi laskea 13-15 vuotiaaks, oot liia iso. Mee pois ja anna meijä pienten 13-15 v poikien keskustella rauhassa :D

Kiinnostaisi warren että minkälaista treenijakoa tai ohjelmaa olet käyttänyt/ tulet käyttämään?

Tällä hetkellä 5-jakoinen ohjelma joka näyttää tältä:

ma: selkä,takaolkapäät
ti:rinta+olkapäät(kevyt)
ke:lepo
to:jalat+pohkeet
pe:olkapäät
la:hauis,ojentaja,pohkeet,vatsa
su:lepo

3-4 päivänä aerobinen treenin perään, ei rasvan polttoon vaan palautumista nopeuttamaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom