13-15-vuotiaiden tuloksia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuo sun veto ihmetyttää mua warrenfan, etkö oikeasti saa sataaviittäkymppiä enempää maasta? Eihän sekään huono ole, mutta kaikki muut tulokset sulla on aivan eri tasoa.

Tuo sun veto ihmetyttää mua warrenfan, etkö oikeasti saa sataaviittäkymppiä enempää maasta? Eihän sekään huono ole, mutta kaikki muut tulokset sulla on aivan eri tasoa.

Noi ennätykset on tehty eri aikoina. esim. toi kyykky 5x170kg tehtiin jouluna-08, ja maastaveto 1x150kg alkusyksystä-08 sen jälkeen en oo tehny pahemmin maastavetoa.

Jos en ihan väärin ymmärtäny niin olet -94 syntynyt? Aika paljon vanhemmalta näytät:wtf:

joo oon 94syntyny vaikka naytän paljon vanhemmalta,varsinki ku pituutta on 180cm ja paino tällä hetkel 114kg

(huom) siel youtubes ei näy oikeeta ikää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Salilla noin vuosi käyty.Penkissä maksimi on noin 105kg, jalkakyykyssä en maksimia ole testannut, mutta sarjapaino on 110kg.

ikä: 16
pituus: 187
paino: 83

"oppikirjoissahan" lukee että pitäs vetää rintaan, mutta ittelleni tuo menee luontevammin ku vetää leuan tasolle.
Okei.. ite jaksanu enää ylätaljaa nii siirryin leukoihin leveelläotteella lisäpainojen kanssa... aika kovia tuloksia on... Ja mä luulin että mä oon vahva ikäsekseni :D

Penkki:70Kg
Prässi:180Kg
Smith kyykky: 60Kg(+ Smith)
16v/60cm/60Kg

Mitenkäs nuo jalat..kuulostaako OK suhteelta kroppaan vai.. ?

Normaalisti kyykyssä saadaan monia kymmeniä kiloa parempi tulos kuin penkissä. Ajan myötä se tulos sullakin "tasoittuu", kunhan vain treenat jalkojakin. btw hiton kovasti väännät 60cm pitkäks ihmiseks.

Normaalisti kyykyssä saadaan monia kymmeniä kiloa parempi tulos kuin penkissä. Ajan myötä se tulos sullakin "tasoittuu", kunhan vain treenat jalkojakin. btw hiton kovasti väännät 60cm pitkäks ihmiseks.
Heh, ykkönen unohtu. :D
Jahas..Eiköhän se joo tasotu täs, en kovin hirveesti tosiaan kyykänny oo, tekniikkakin voi olla ihan perseellään. :hyper:

Suositut

Back
Ylös Bottom