Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo sun veto ihmetyttää mua warrenfan, etkö oikeasti saa sataaviittäkymppiä enempää maasta? Eihän sekään huono ole, mutta kaikki muut tulokset sulla on aivan eri tasoa.
Jos en ihan väärin ymmärtäny niin olet -94 syntynyt? Aika paljon vanhemmalta näytät:wtf:Noi ennätykset on tehty eri aikoina. esim. toi kyykky 5x170kg tehtiin jouluna-08, ja maastaveto 1x150kg alkusyksystä-08 sen jälkeen en oo tehny pahemmin maastavetoa.
Sinäputken mukaan 19v .Jos en ihan väärin ymmärtäny niin olet -94 syntynyt? Aika paljon vanhemmalta näytät:wtf:
Jos en ihan väärin ymmärtäny niin olet -94 syntynyt? Aika paljon vanhemmalta näytät:wtf:
Mitä vittua. :wtf:joo oon 94syntyny vaikka naytän paljon vanhemmalta,varsinki ku pituutta on 180cm ja paino tällä hetkel 114kg
(huom) siel youtubes ei näy oikeeta ikää.
Kovia painoja liikuttelet , mutta ylätaljas jotenki näyttäs ,että liike jäis vähä vajaaks :Dtossa ois yks uus video kapeapenkistä
http://www.youtube.com/watch?v=dWuueLuc5pg&feature=channel_page
Nii ei tuo nyt ihan lämppäri sarjaksi näyttäny niinkun kuvauksessa luki, mut silti kovia painojaKovia painoja liikuttelet , mutta ylätaljas jotenki näyttäs ,että liike jäis vähä vajaaks :D
Kovia painoja liikuttelet , mutta ylätaljas jotenki näyttäs ,että liike jäis vähä vajaaks :D
Okei.. ite jaksanu enää ylätaljaa nii siirryin leukoihin leveelläotteella lisäpainojen kanssa... aika kovia tuloksia on... Ja mä luulin että mä oon vahva ikäsekseni :D"oppikirjoissahan" lukee että pitäs vetää rintaan, mutta ittelleni tuo menee luontevammin ku vetää leuan tasolle.
Heh, ykkönen unohtu. :DNormaalisti kyykyssä saadaan monia kymmeniä kiloa parempi tulos kuin penkissä. Ajan myötä se tulos sullakin "tasoittuu", kunhan vain treenat jalkojakin. btw hiton kovasti väännät 60cm pitkäks ihmiseks.