13-15-vuotiaiden tuloksia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä: 14v
Paino: 80kg
Pituus: 178cm
Kokemus: 1,2v
Penkkipunnerrus: 10x70kg
Jalkakyykky: 2x100kg
Maastaveto: 5x120kg
Kulmasoutu: 10x80kg
Kapeapenkki: 8x60kg
Hauiskääntö mutkatangolla: 5x48kg
Leuanveto: 21 toistoa

www.youtube.com/mummos löytyy videoita..

Ainaki mitä tota kulmasoutu rykimistä kattelin ni koitas pitää noi jalat ihan paikoillaan... Vie nimittäin kaiken tehon itse liikkeestä.

vastaote, näyttää vähä pohjenostoilta toi kulmasoutu. Jalat vaan enemmän kontrolliin.
Joo, tajusin tuon vasta jälkeenpäin. Eipä tuosta mitään merkittävää hyötyä saanut, tärkeintä on että lavat liikkuu! Hyvin tuntu nimittäin selässä tuokin. :) Tavalliset sarjapainot liikkuu siinä 60-70kg kulmasoudussa.

Aika eeppistä, kun kaikki tekee uskomattomilla raudoilla, mut sit negatiiviset puuttuu, liike on vajaa tai sit tekniikka on muuten vaan puissa. Tosin tohon vastaotteen kulmasoutuun viitaten, jos tekisit rauhallisemmin, muistuttais aika paljon powershrugia.

Aika eeppistä, kun kaikki tekee uskomattomilla raudoilla, mut sit negatiiviset puuttuu, liike on vajaa tai sit tekniikka on muuten vaan puissa. Tosin tohon vastaotteen kulmasoutuun viitaten, jos tekisit rauhallisemmin, muistuttais aika paljon powershrugia.
Youtubeen oon laittanut vaan ennätyskokeilu videoita, normaalisti treenaan pienemmillä ja puhtaammin. No tuskimpa nyt sentään ihan niin perseestä tuo ole...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse olen 17vuotta, painan 64kg ja pituutta 180cm. Tähän asti olen ollut pelkkää luuta ja nahkaa, mutta nyt olisi tavoite, että olen luuta, nahkaa ja lihasta. Alkuun on jo päästy, mutta tuntuu aika nöyryyttävältä, kun kaikilla 15vuotiailla on enemmän massaa ja penkistä menee enemmän kuin minulla, minulla siis jotain 60 ja risat:D Mutta ainakin olen huomannu että lihakset erottuvat helposti ja sikspäkki alkaa erottua aika äkkiä, heh:rock:

kiitti palautteista.yritän opiskella lajia ja suoritustekniikoita,mutta aina se ei ole niin helppoa.

aina mainostetaan puhtaita suoritustekniikoita mikä tietysti on hyvä lähtökohta.

kuitenkin kun katsoo pro tyyppien videoita niin esim ylä ja ala talja tekniikat on yleensä aika vapaita suoritustekniikoiltaan. tässä olis pari esimerkki linkkiä

marko savolainen tekee alataljaa
http://www.youtube.com/watch?v=jDrzpzJmD_Q

ove lehto taas ylätaljaa
http://www.youtube.com/watch?v=SK96qAA6IkQ

Pientä päivitystä vois tehä jos oon aikasemmin laittanu :D

Paino: 67kg
Pituus: 174cm

Penkissä 85kg, maastavedossa 100kg nousi helposti ku kokeilin, en mee alle viiden sarjoihin selän takia. Keskisormilla leuka 20kg lisäpainolla, leveällä myötäotteella menee joku 17-20 leukaa, dipissä 8-12 sarjoja 20 kilolla

Laitetaas nyt pientä infoa useimmista liikkeistä tänne

ikää 16v,paino 92kg,pituus 182cm

penkki 1x105kg
maastaveto 4x160kg
Smith-box kyykky 6x140kg
Kapea penkki 7x85kg
Pystypunnerrus smith 6x80kg
Penkki käsipainoilla 5x40kg/käsi

Suositut

Back
Ylös Bottom