13-15-vuotiaiden tuloksia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jooh eli ikää 16v

85kilone ja 182cm pitkä jäbä
Penkki:100kg
Kyykky:130kg menee ainakin, 140kg voisi olla hyvinkin mahdollinen
Mave:Nostellut 110kg asti, tässäkin voisi olla huima parannus jos uskaltaisi kokeilla enemmi.

Aktiivista salia takana vasta n. 2kk, voin päivitellä maksimeja myöhemmin.

joo mee päivitteleen muualle:worship:ketään kiinnosta tämmöset 2kk reeni=100kg penkki....

No mitä tuossa 2kk ja 100kg nyt niin ihmeellistä on? jos penkkitaustaa on entuudestaan hieman ennen kunnollisen treenin aloittamista niin ei tuo nyt mahdotonta ole. Ymmärtäisin jos puhuttaisiin jostain 120kg mutta ei tuo 100kg nyt loppupeleissä ole kovinkaan iso rauta

No mitä tuossa 2kk ja 100kg nyt niin ihmeellistä on? jos penkkitaustaa on entuudestaan hieman ennen kunnollisen treenin aloittamista niin ei tuo nyt mahdotonta ole. Ymmärtäisin jos puhuttaisiin jostain 120kg mutta ei tuo 100kg nyt loppupeleissä ole kovinkaan iso rauta

aina yhtä mahtavia nää "oon käyny 2kk salilla aktiivisesti, eli siis ennen kävin jokatoinen päivä ja nykyää joka päivä mut mitä välii". ja sit heitellään 140kg kyykyt ja 100kg penkit 2kk treenihistorialla, eihän sillä vuoden aikaisemmalla treenillä oo väliä ku en mitään tienny. =(

muutenkin paska puhetta noi tulokset, miten 140kg kyykyllä voi irrota maasta vaan 110kg. ainiin, kyseinen jätkä ei uskalla kokeilla enempään, tai sitten kyykystä vaan sen takia enemmän kun sen voi jättää vajaaksi.

No eikai kukaan nyt oleta että noi kyykyt ois syviä? imo ihan uskottava suhde varttikyykky 130 mave 110 ja penkki 100kg. Voi tietysti olla:anssi: mutta ei tuo nyt mahdottomalta kuulosta

joo mee päivitteleen muualle:worship:ketään kiinnosta tämmöset 2kk reeni=100kg penkki....
Jos tää tyyppi on treennnu aikasemminki penkkiä niin ei toi nytten mikään mahoton ole, ei se 100kg ole niin paljon. Ja se sano 2kk aktiivista treeni= voinu treenata epäsäännöllisesti vaikka 3 vuotta :D kyllä siinäkin voimat kasvaa...

Company, päivittele ihmeessä :D

Ikää jo 16 mutta kumminkin. Sallilla käyntiä olen harrastanut pari kuukautta.

mave 75*8
kyykky 70*8 (ei tarpeeksi syvä luulisin)
penkki 45*4
leukoja menee n. 15 kpl

Ja olen vielä alipainoinen. :rolleyes:

:wtf: Aika hyvä ero penkissä ja kyykyssä, itelläni ne kulkee melkein käsi kädessä.

No ei toi nyt kovin iso ero oo jos on jotain jalkapallo taustaa tjsp. Varsinkaan käsi kädessä niitten ei tulisi mennä, sillon on kyllä ihmeellinen ero jos pena ja kyykky sama.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niinkuin jo sanottu, ei voi pitää paikkansa toi 140kg kyykky, 110kg mave.

Mavessa nimittäin jalat tekee aikalailla saman liikkeen, vain suuremmasta kulmasta. Eli todella vajaasta kyykystä voi tulla sama mitä mavessa.

Niinkuin jo sanottu, ei voi pitää paikkansa toi 140kg kyykky, 110kg mave.

Mavessa nimittäin jalat tekee aikalailla saman liikkeen, vain suuremmasta kulmasta. Eli todella vajaasta kyykystä voi tulla sama mitä mavessa.

Miks ei vois olla mahdollista? Jollain voi olla heikko selkä tai vamma ym, joku voi olla kyykkäillyt 3 vuotta, eikä ikinä tehnyt mavea.....................

No jos on heikko selkä tai vamma niin silloin ei myöskään kyykätä paljoa :david:
Jep jep ja sinä tiedät oikein kokemuksella?:arvi:

Minulla on todella paska selkä ja kyykkään paljon enemmän,kuin mavetan.

Mavessa joutuu tekemään kapeammalla jalka-asennolla ja tanko on minun mielestäni paljon enemmän tuossa edessä.

Jos on selkä ongelmia, niin silloin otetaan rauhallisesti. Ja selkä voi olla paska vitun monella tavalla.

Jos selkäongelmat ei estä kovia kyykkyjä, vaiva ei ole kovin paha?
Ja jos mave on huonompi kuin kyykky, sitä ei ole tehty niin paljoa??

Suositut

Back
Ylös Bottom