13-15-vuotiaiden tuloksia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mutta ei se 100kg 15vuotiaana nyt mikään maata mullistava juttukaan ole.

Se riippuu taas yksilöstä. Jotkut tuossa iässä olevat ovat omaavat melkeen aikuisen miehen vartalon, toiset taas samanlaisia rääpäleitä kuin 12vuotiainakin.

MaVe: 135kg (tänään aamulla)
Kyykky: Kyykky 110kg(tänään aamulla)
Penkki: 60kg

Ikä 16
Mitat: 179/69

4,5kk salilla käyny, 4x viikossa

No täs olis mun tuloksia:

Ikä:14v(nykyään 15 mut en oo maksimeja testannu)

Pituus:174cm

Paino:joku72-73kg.

Penkki:100kg

Mave:150kg

Kyykky:en oo kokeillu maksimeja mut jos sanon 120kg ni en paljoo kuseta.

Leuanveto:28 krt.

Reenii joku 1v.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joko alle 15 vuotiaana saa helpommin voimaa kun vanhempana, tai puolet näistä jässiköistä kusettaa täällä.
Ikää nyt 18, ja enpä tässä pariin vuoteen enään ole kuullu yheltäkään kaverilta tai tutulta että vuoden treenikokemuksella olisi tollasia 150+ painoja maksimeina. Ja kun näitä täällä tuntuu riittävän.

Pari vuotta nuorempana kyllä joka kaveri nosti 100kg penkistä vaikka ei koskaan varmaan salilla ollu käynykkää ;)

Siis ei sillä että mä nyt tässä ketään kusettajaks sanoisin mutta kylläpä suomen nuorisolla pyyhkii hyvin.

Onneks tollasii alle 15v mörköi ei tuu salil vastaa ku eihä siel muuten kehtais enää käydä ku jokane pari vuotta nuorempi nostaa joka liikkees enemmä :rolleyes:

No ei noi mun korvaan nyt miltään kovin uskomattomilta tunnu. Kyllä vuoden kovalla treenauksella saa 140kg kyykättyä, jos on kaikki kunnossa.

Itse kyykkäsin 6kk treenikokemuksella 2x6 135kg, eli maksimit olisi voinut hyvinkin olla tuolla 145-150kg pintaan. Olin 17v. Pituutta en ole kasvanut 15v jälkeen lainkaan, eikä aikaisempaa liikuntakokemustakaan ole.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom