120kg 140kg??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja saliman
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Joo työnsin tos yks päivä 120kg penasta ja nyt ajattelin kun ei ole ollut ikinä ohjelmaa
et haluisin 140kg penkistä ja nyt oisin valmis käyttämään ohjelmaa kun ei ole ollut paino 93kg
pituus 190cm ja ikä 23 treeni oli joskus 2008-2009 katkonaista:)

ps: oon kyllä tehnyt muitakin lihasryhmiä et ei se penkki pelkästään :D

kiitoksia vastauksista! :)

Joo teet voimatreeniä vaikka pyramidiharjoitus kerran viikkoon selaat foorumia löydät infoa eipä siinä ilmota muista ruokapuoli ja lepo

Mä lähtisin tekemään jotain 5-8 toiston sarjoja esim. 100kg:lla. Jos tolla nousee liian kevyesti niin lisää rautaa tankoon. Itsellä toimi pienen tauon jälkeen kaks kovaa sarjaa penkkiä lämmittelyjen jälkeen, eli tulokset nous aika nopeesti. Ainakin alkuun tekisin kaks penkkitreeniä viikossa ja katsoisin lähteekö tulokset nousuun.

Mit vit?! Oikeesti joku äidinkielen kertauskurssi vois tehdä poikaa. Tekstin joutui lukemaan kolmeen kertaan ennenkun sen ymmärsi edes jotenkin. Siltikään en löytänyt mitään kysymystä tekstin seasta.. No onneksi muilta onnistui paremmin :rolleyes:

Tää on taas sarjassa näitä ettei jakseta käyttää hakua viittä minuuttia, että löydettäisiin valmis vastaus jo 1000 kertaa käsiteltyyn asiaan! Pistää jotenkin vituttaa kun jengi on nykyään sellasta, että kaikki pitää saada heti nyt lapaseen itse vaivaa näkemättä, asioita selvittämättä ja tekemättä mitään sen eteen. Sori tää ot avautuminen :D

oon kuullu et nymannin ja hagertin systeemi on aika hyvä. toimii paremmin jos kuulut sukuun, mihin tuo tönkkö teksti vähän viittaa..

on se saatana jos normaalia tekstiä ette osaa hahmottaa ei helevetti no täällä varmaa on jotaki pikkukyrpiä taas avautumassa
ja valittamassa ku vittu ei saa tekstistä selvää menkää kuule pojat uudelleen sinne ekalle luokalle opiskelemaa ab ja c :D:D
mut iha vitun sama mitä te puhutte mä oon mä ja sillä sipuli se on moro

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
haha:D voi sua etkö sit tajua muuten? taitaa olla sun äö vähän untenmailla?? jos et osaa lukea ilman pisteitä pilkkuja ja huutomerkkei?
ennenkuulumatonta mut iha sama !!!!!!!!!! pieni vinkki sulle älä ikinä nussi pilkkua!!!

haha:D voi sua etkö sit tajua muuten? taitaa olla sun äö vähän untenmailla?? jos et osaa lukea ilman pisteitä pilkkuja ja huutomerkkei?
ennenkuulumatonta mut iha!!!!!!!!!! pieni vinkki sulle älä ikinä nussi pilkkua!!!

Jos tulee kysymään tietoja niin sen verran olisi suotavaa kunnioittaa vastaajia että hieman panostaa kysymyksen laatuun ja ulkoasuun.

Varmasti saat paljon enemmän, asiallisempia ja rakentavampia vastauksia ja neuvoja jos hieman yrität selkeyttää ulosantiasi. Ei kukaan väitä, että tarvitsisi kirjoittaa virheetöntä äidinkieltä. Itsekin teen virheitä. Kuitenkin tommoinen jo ala-asteella opitut perusteet käyttämättä jättäminen antaa erittäin - ei huvita vastata - fiiliksen tekstin lukijalle.

Toisekseen tuommoinen reagointi kritiikkiin taas vaan vahvistaa sitä edellä mainittua fiilistä.

Voit tulkita tämän halutessasi vittuiluksi, mutta sitä se ei ole. Ihan vain rakentavia vinkkejä.

ennenkuulumatonta mut iha sama !!!!!!!!!! pieni vinkki sulle älä ikinä nussi pilkkua!!!

Lue kommentoimasi teksti muutamaan kertaan uudestaan, ei näköjään tullut kerralla selväksi. Ihan näin vinkkinä: missään kohdassa en sanonut ettenkö tajuaisi suoltamaasi skeidaa.

Oliskin. Tosin trollina toi ois sieltä heikoimmasta päästä.

siis mitä helvettiä?!...ei kai nyt kukaan oikeesti panosta johonkin nettifoorumitekstien ulkoasuun...alkuperänen viesti oli ihan ymmärrettävää ja järkevää tekstiä, varsinaista kysymystähän siinä ei toki ollu, mutta pointti tuli kyllä hyvin selväksi...voi tosin olla että tää mun oma epämääränen välimerkkijosjaksaajakiinnostaa-kirjotustyylini kanssa helpottaa tommosten tekstien lukemista, mutta kuitenkin...:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom