siis mitä helvettiä?!...ei kai nyt kukaan oikeesti panosta johonkin nettifoorumitekstien ulkoasuun...alkuperänen viesti oli ihan ymmärrettävää ja järkevää tekstiä, varsinaista kysymystähän siinä ei toki ollu, mutta pointti tuli kyllä hyvin selväksi...voi tosin olla että tää mun oma epämääränen välimerkkijosjaksaajakiinnostaa-kirjotustyylini kanssa helpottaa tommosten tekstien lukemista, mutta kuitenkin...:D
Ehkä se on tämä aikakausi, kun nuoret tuppaa kirjottamaan kaiken puhekielimuodossa ;) Se kyllä näkyy sitten yleensä silloinkin kun olisi tarve saada aikaan jotakin korrektia tekstiä niin ei vaan onnistu. En niin vanha kyllä vielä koe olevani, mutta kyllä mä ainakin pyrin tekemään kysymyksistäni mahdollisimman helppotajuisia niin kieliasultaan kuin sisällöltäänkin.
Tulee suht monilla foorumeilla vierailtua ja yksi yhteinen piirre on jokaikisellä. Kun joku tulee kysymään asiaa välittämättä tuon taivaallista minkälaisen kuvan itsestään antaa niin vastauksina on 90%:sti vittuilua ja kuittailua.
Joka foorumilla on ne ns. gurut, jotka sille päälle sattuessaan jakavat vuosikausien aikana hankkimiaan tietotaitoja. Jos olisin jonkun lajin guru niin enpä tiedä tekisikö mieli jakaa tietoja jonkun kanssa jota ei kiinnosta yhtään mallata kysymystään edes järkevään muotoon.
Sittenhän tästä riemu repeis kun kaikki vastauksetkin olis tyyliin: nov*ttu vedä lisää sitä penaa,,, sata toistoo ja sit satatoistoo ja vähä päälle toistoi ni kylse siit paranee!!! ku muistat tehä niit toistoi senverran et saat kato tehtyy kakssataa,,,!! iha salee koht nousee sata toistoo lisää,, ja syö prodee ni menee kakssataa toistoo,,!
Ei mulla muuta