10km-coopperi galluppi!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vonarx
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En pysty edes kymppiä varmaan hölkkäämään. Viime viikolla selkä- ja hauistreenin päälle kävelin 2 min, hölkkäsin 5 min ja juoksin 5 min matolla ja pääsin 2,200 metriin. Tuolla voisi varmaan odottaa saavansa jotain 2,700m tulosta kunnolla cooperissa tempaisemalla.

10km n. 55min, elopainoilla 107kg pituuden asettuessa 183cm sarjaan käsissä roikkuvan taakan ollessa alle 1kg.

Yläasteella 13-v. juoksin 2000m (joku hemmetin kuntotesti) aikaan 6:50. Coopperilta olen säästynyt. :D Silloin tällöin juoksuharrastus nostaa päätään, mutta tänä vuonna ei ole tullut montaa kertaa juosten lenkkeiltyä. Kyllä se 10km on muutaman lenkin jälkeen aina mennyt sinne tunnin tai alle.. En ole niin tarkkaan mitannut koskaan.

Mmm. Lauantaina tuppukylän urheilupäivä, matkoina 10km juoksu sekä 5km kävely. Valita saa. Pitää kai käyä kokeilemassa kuinka tuo kymppi sujuu. Tavoitteena nyt ainakin alle 50min :p

Ilmoittelen sitten tähän pettymyksen/ilonsanoman x)

Coopperi 2000m \o/ Mutsi juoksee maratonii ja systeri juoksee kuupperis semmone 2900m, elämä on. Osu kohalle faijan geenit + laiskuus :D

Mmm. Lauantaina tuppukylän urheilupäivä, matkoina 10km juoksu sekä 5km kävely. Valita saa. Pitää kai käyä kokeilemassa kuinka tuo kymppi sujuu. Tavoitteena nyt ainakin alle 50min :p

Ilmoittelen sitten tähän pettymyksen/ilonsanoman x)

Jaah... Torstain futistreeneissä meni nilkka, joten jäi tuo eilinen juoksu väliin :( Katotaan, jos huomenna pääsisi jo juksemaan, nyt olen lähinnä vain ympäri kämppää (ts. dataamisen ohella jääkaapilla käynyt) kävellyt.

Coopperi 2000m \o/ Mutsi juoksee maratonii ja systeri juoksee kuupperis semmone 2900m, elämä on. Osu kohalle faijan geenit + laiskuus

Pojat ovat poikia ;)

Tänä vuonna keväällä 10km 58min, en kyl juossu ihan koko matkaa ku alko pistään mahasta heti alussa eikä se loppunu missään vaiheessa. Cooperi viimeks joskus vuosi sitten ja 2750m meni.

Tänä vuonna keväällä 10km 58min, en kyl juossu ihan koko matkaa ku alko pistään mahasta heti alussa eikä se loppunu missään vaiheessa. Cooperi viimeks joskus vuosi sitten ja 2750m meni.
näin myö ollaa ihmiset erilaissoo mulla sama cooper mutta kymppi kyl menee 51minsaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom