10km-coopperi galluppi!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vonarx
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
10km 50min ja coopperi 2450m. Coopperin tosin olen juossut vaan kerran elämässäni ja sillon en vielä harrastanut juoksemista, eli noita kahta ei oikein voi verrata. Saa sitten nähdä, paljonko intissä menee:D.

10km jotain yli 60mins ja coopper siinä 2200m pinnassa...

mikä paska kunto? :D :whip:

Miten voi jaksaa juosta kymmenen kilsaa, jos coopperi on noin huono? Olen joskus juossut coopperissa vähän yli 2700 m, enkä varmasti olisi jaksanut hölkätä kymppiä, hyvä kun kävellä.

Tulokset parin vuoden päästä: 51min/10km 12min/3100-3200m, en muista tarkkaan.

e: Olen juossut 16v coopperissa vähän yli 3300m, semmoinen tarkennus.

Sebulius: on täysin mahdollista olla surkea cooperissa ja kuitenkin juosta 10 km ~50-60min. Itsehän hölkkään (vauhti on niin hidas ettei sitä taideta juoksuksi kutsua) 10km/60min eikä 15 km hitaat lenkit (6,5-7min/km) tuota ongelmia, mutta cooperissa aikuisiällä max tulos on 2600, nykyään varmaan 2400

Sebulius: on täysin mahdollista olla surkea cooperissa ja kuitenkin juosta 10 km ~50-60min. Itsehän hölkkään (vauhti on niin hidas ettei sitä taideta juoksuksi kutsua) 10km/60min eikä 15 km hitaat lenkit (6,5-7min/km) tuota ongelmia, mutta cooperissa aikuisiällä max tulos on 2600, nykyään varmaan 2400

Joo, kyllähän minä tuon uskon, että noin voi olla. Itsellä ainoa kerta, kun olin juossut / hölkännyt yli kilometrin ennen tuota noin 2700 m cooperia, oli kaksi vuotta aikaisemmin juostu cooper. Muutenkaan en yli sataa metriä kirmannut ikinä, lukuunottamatta kahta lämmittelykierrosta ennen tuota mainittua cooperin testiä.

Muonittajan kanssa mennään aika samoissa.. Tosin puolikasta ei oo tullu joustua koskaan.

Viimeisin Coopper on kesken lenkin vetästy testi.. Pururadalla irtos 2460m (lukema irtos gps:stä ja vastaa hyvin pururadan varelta irroineita matkalukemia). Uskoisin kyllä että tasasella vois irrota vähän paremmin.. Kun tossa oli kuitenkin jo joku 2,5km takana ennen ku yritys lähti liikkeelle.

Kymppi on parhaillaan taittunu n. 55min.

Ihan hirveesti ei oo tullu juostua.

Toi puolimaratonin 42 minuuttia on ihan näppärä suoritus. Etenkin kun muistetaan, että maailman kaikkien aikojen paras tulos (eydin huippujuoksu poislukien) on 58.35.
:5:

ja kuten varmaan fiksumpi tajuaa, että ykkönen on jäänyt edestä pois. pahoittelen virhettäni ;)

maraton "vain" 3h23min, 21,5km"tyytyväinen" 1h 23min:30sek 10km "tyytyväinen"36:48 Cooperin testi "erinomainen" 3450m
Edellisellä oli kyllä tosi kovia aikoja :worship:

Coopper: 3080m
10km: 42min 24s
1/4 mara (10,55km): 42min 29s
1/2 mara: 1h 44min 12s
mara: 4h 16min

Ei häävejä, mutta kymppi on matkana semmonen sopiva. Tosin sen juokseminen alkaa olemaan jo ihan juoksemista, toisin kuin puol mara ja varsinkin mara, jotka on meikän kunnolla kyllä ihan hölkkäilyä.

Viimeksi kun nyt tuo 10km tuli juostua tuossa alku syksystä niin sellaiset 49 minuuttia meni, mutta ei nyt todellakaan maailman paras juoksupäivä ollut itselläni:jahas:
Cooperi meni viimeksi 3000m.

Kymppi 40min ja cooper 3400-3500m (arvio, kun en ole juossut moneen vuoteen)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom