10km-coopperi galluppi!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vonarx
  • Aloitettu Aloitettu
coopperi meni 7lk.keväällä 2525m:( tarkotus olis parantaa mutta mistä löytyy riittävä aika lenkkeilyyn koulun ja salin väliltä..:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä juoksin kerran cooperin kahteentoista minuuttiin!!1!:david:

No joo,

Cooper: 3080m
10km: Reipas lenkkivauhti n. 50min.

kymppiä vois koittaa lujaa vedellä, normaalisti kaverin kanssa kun käy lönkyttelemässä niin vedetään maantiellä aika vakiona siihen vajaaseen 55 minuuttiin. cooper menny viimeks 3200 pari vuotta sitten. onneks kohta taas ilmat lämpenee niin pääsee maastoon juoksemaan :)

10km, 49min 20 sec, oli eka kerta kun juoksin ton 10km

sitten offtopic.
0-3km, 140-160 pulssi
3-6km 155-170
6-8km +170
8-10km +180

Kaikkialla lukee että pitäis juosta 120-140 pulssin mukaan mutta se menis sitten iha lyllertämiseks, eli kannattaako mun nyt sit jatkaa tommosilla pulsseilla juosta, tai alkaa juosta 120-140 pulssin mukaan?

tuohon 10km:iin vaikuttaa aika paljon tien pohja. Esim asfaltilla pääsee 5-10min (1-2km/h) lujempaa kuin soratiellä.
Selittelyä, no en tiedä :D

tuohon 10km:iin vaikuttaa aika paljon tien pohja. Esim asfaltilla pääsee 5-10min (1-2km/h) lujempaa kuin soratiellä.
Selittelyä, no en tiedä :D

:offtopic:
Niin ja tien mäkisyys, risteykset jne. Ainoat lähes vertailukelpoiset ajat ovat Suomessa radalla juostut kympit. :D (lähes sama korkeus merenpinnasta kaikilla radoilla).

Siis onko tässä 10km cooperin gallupissa tarkoitus juosta mahdollisimman nopeasti tuo 10km?vai onko kyse vain ns.pk tasolla juoksemisesta?

theridin tekijä mulla just samat oli vuos sitte 10km 49 min ja cooper 2950!
nyt menee se sama lenkki (ei varmuutta onko 10km voi olla vähä yli tai alle) 46 min ja cooper en tiiä)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom