1000 pulloa Pepsiä ja 13,3 Sony vaio?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meg4M4n
  • Aloitettu Aloitettu
Isoja settejä on tähänasti myyty / ja ostettu 4,99 per 4 plo. Joku on tainnu saada jopa 4,50 per 4 plo.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Anonymous sanoi:
Ottaa yhteyttä suoraan kauppiaaseen niin pääsee hieromaan sopimusta ja mahdollisesti saa alennustakin jos määrä tuhansia pulloja.

Sellainen sopimus voisi tietty olla asiaa, että tilaat kauppiaalta sen 1000 pulloa ja rekka tuo lastin suoraan kotiovelle. Ei tarvii sitten jonkun tunkkikärryn kanssa kävellä nolona kassalle.

Noniin, eli lakimiestäkin on jo kuultu.

Lakimies kertoo:

Tämä kohta "Kaikki kilpailuun osallistuvat sitoutuvat noudattamaan näitä sääntöjä ja järjestäjän päätöksiä." on lähes pätevämpi kuin: "Pepsi OY pitää oikeudet sääntöjen muutoksiin".

Eli periaatteessa Pepsi vois olla antamatta kenellekkään läppäreitä, mutta tuskin tekevät mitään kovin radikaalia imagon säilyttämiseksi.

Alna sanoi:
Noniin, eli lakimiestäkin on jo kuultu.

Lakimies kertoo:

Tämä kohta "Kaikki kilpailuun osallistuvat sitoutuvat noudattamaan näitä sääntöjä ja järjestäjän päätöksiä." on lähes pätevämpi kuin: "Pepsi OY pitää oikeudet sääntöjen muutoksiin".

Eli periaatteessa Pepsi vois olla antamatta kenellekkään läppäreitä, mutta tuskin tekevät mitään kovin radikaalia imagon säilyttämiseksi.

Onnistuuko sääntöjen muuttaminen periaatteessakaan. Siinähän vois alkaa syyttämään jostain huijauksesta/petoksesta.
Tässähän vois sitten itsekin alkaa järjestämään kilpailuja, että osta 100kpl 5 euroa maksavia mun tekemiä taideteoksia, niin voitat avaruusraketin. Kilpailuaika 1 vuosi. Kun vuosi alkaa täyttymään, niin muutetaan sääntöjä, että kukaan ei saakaan mitään ja pidän voitot itelläni.
Ei se vaan voi mennä noin.

Timba79 sanoi:
Ja lähes yhtä usein on rajoistus: yksi erä per talous. Että aika vaikeaksi menisi ison setin ostaminen.

tota en tosissaan ajatellut. vaikeuttaa hommaa, jos yksi kerrallaan pitää ostella.

PRIEST sanoi:
sitten vaan pepsiä myyntiin pakkiksen osto myynti osiolle. ostan heti sata pulloa maxia...

Mullekin saa Jyväskylän alueella tarjota halpaan hintaa, nimenomaan Maxia, mitään sokerilitkuja en osta. Ja en sitten todellakaan maksa sitä mitä kaupassa maksaa, pitäähän tästä minunkin jotain hyötyä. :D

Raven sanoi:
Onnistuuko sääntöjen muuttaminen periaatteessakaan. Siinähän vois alkaa syyttämään jostain huijauksesta/petoksesta.
Tässähän vois sitten itsekin alkaa järjestämään kilpailuja, että osta 100kpl 5 euroa maksavia mun tekemiä taideteoksia, niin voitat avaruusraketin. Kilpailuaika 1 vuosi. Kun vuosi alkaa täyttymään, niin muutetaan sääntöjä, että kukaan ei saakaan mitään ja pidän voitot itelläni.
Ei se vaan voi mennä noin.

No ainakin tuon lakimiehen mukaan onnistuu, eli jos sitoudut noudattamaan sääntöjä niin pepsi voi olla antamatta yhtään palkintoa.

Se, että kovin moni osallistuis tommosseen sun tekemään kampanjaan, en usko että kovin moni.

Ja millä rahasummalla pepsi alkais turmelemaan imagoaan, tuskin kovin pienellä tappiolla.

Ja eipä taida muutama kymmenen konetta tuntua Pepsillä vielä yhtään missään, kun kuitenkin tästäkin hommasta puhutaan suurinpiirtein jokapaikassa. Eli mainos menee perille vaikka koneita menisikin monta kappaletta ja myynti kasvaa. Sehän tässä varmaan on tarkoituskin, ei kai ne siellä Pepsillä voi niin tyhmiä olla, etteikö ne sitä ota huomioon että ihmiset ostaa noita juomia jopa tuhansia pulloja jotta saa sen koneen.

Jos joku saa täältä LPR-IMTR akselilta tämän päähänpiston, niin etiketittömiä Pepsi Maxeja ostetaan edulliseen hintaan. :)

Timba79 sanoi:
...etteikö ne sitä ota huomioon että ihmiset ostaa noita juomia jopa tuhansia pulloja jotta saa sen koneen.

Tai mukeja. Pelimieshän ostaa 1000 mukia ja näpyttelee ne koodit niistä. Maksaa n.5c kappale eli kone maksaisi 50e! Ainoa homma, että ne mukit on aika kiven alla.

Iteltä tulee myyntiin luultavasti ensi viikolla 0,5 pulloja myyntiin, johonkin 12 euroon kori (24 kpl) + koripantti. Jos joitain kiinnostaa ostaa.

edit. kas-vain: juu kiven alla ovat, oon kysellyt huoltsikoilta niitä ja luulevat piilokameraksi, kun olen valmis ostamaan 1000-2000 mukia.

Anonymous sanoi:
Iteltä tulee myyntiin luultavasti ensi viikolla 0,5 pulloja myyntiin, johonkin 12 euroon kori (24 kpl) + koripantti. Jos joitain kiinnostaa ostaa.

edit. kas-vain: juu kiven alla ovat, oon kysellyt huoltsikoilta niitä ja luulevat piilokameraksi, kun olen valmis ostamaan 1000-2000 mukia.

Mistä meinasit ostaa nuo puolenlitran putellit..?

skuge sanoi:
Mistä meinasit ostaa nuo puolenlitran putellit..?

Tukusta. Vaikka kuitin kanssa voi tulla ongelmia, niin uskon kuitenkin homman onnistuvan. Sillä säännöissä lukee kuitti tai etiketit ja muutenkin pullot tulossa yksityiskäyttöön. Lisäksi aina voi sanoa pikkupulloista, että on ostanut ne automaateista, jolloin kuittia ei saa. Oon tarkkaan tän funtsinut, joten en usko että ongelmia tulee...

Anonymous sanoi:
Tukusta. Vaikka kuitin kanssa voi tulla ongelmia, niin uskon kuitenkin homman onnistuvan. Sillä säännöissä lukee kuitti tai etiketit ja muutenkin pullot tulossa yksityiskäyttöön. Lisäksi aina voi sanoa pikkupulloista, että on ostanut ne automaateista, jolloin kuittia ei saa. Oon tarkkaan tän funtsinut, joten en usko että ongelmia tulee...

Mitä tukussa sit tollanen satsi kustantaa..?

skuge sanoi:
Mitä tukussa sit tollanen satsi kustantaa..?

Vähän auki vielä, kun voi olla, että saadaan alennusta kun tilataan isompi satsi kerralla. Tällä hetkellä taitaa olla jotain 95 c / pullo. Jos saan myytyä 50 c kappale eteenpäin, niin läppärille tulisi hintaa 450 €. Mutta jos en saa myytyä kellekkään limpparia (melkein mahdotonta), palautan tyhjät pullot kauppaan ja näin ollen olen tullut maksamaan siitä 750 € (kohtuu hinta vieläkin IMO).

Anonymous sanoi:
Vähän auki vielä, kun voi olla, että saadaan alennusta kun tilataan isompi satsi kerralla. Tällä hetkellä taitaa olla jotain 95 c / pullo. Jos saan myytyä 50 c kappale eteenpäin, niin läppärille tulisi hintaa 450 €. Mutta jos en saa myytyä kellekkään limpparia (melkein mahdotonta), palautan tyhjät pullot kauppaan ja näin ollen olen tullut maksamaan siitä 750 € (kohtuu hinta vieläkin IMO).

Tiedätkö koska noissa puolenlitran pulloissa menee päiväys vanhaksi. Tommosen tuhat pulloa melkeen jaksais yksinkin juoda :rolleyes:

Timba79 sanoi:
Ja eipä taida muutama kymmenen konetta tuntua Pepsillä vielä yhtään missään, kun kuitenkin tästäkin hommasta puhutaan suurinpiirtein jokapaikassa. Eli mainos menee perille vaikka koneita menisikin monta kappaletta ja myynti kasvaa. Sehän tässä varmaan on tarkoituskin, ei kai ne siellä Pepsillä voi niin tyhmiä olla, etteikö ne sitä ota huomioon että ihmiset ostaa noita juomia jopa tuhansia pulloja jotta saa sen koneen.

Todellakin. Onhan ihan selvää, ettei ne tuolla projektilla saa tuottoa myydyistä puteleista vaan jäävät varmasti tappiolle. Menetetty summa on kuitenkin aika pieni verrattuna siihen mainokseen, jonka tuote tässä saa. Eikä varmasti tunnu Pepsin kukkarossa vaikka antaisivat kampanjan ajan uuden auton jokaiselle 1000 pullon ostajalle. Ja ovat ne taatusti selvillä myös liikkeelle laskemien "etikettipullojen" määrästä. Ei niille rajattomasti tuosta tappiota tule sillä pullot ja etiketit loppuvat jossain vaiheessa yksinkertaisesti kesken.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom