Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Anonymous sanoi:Ottaa yhteyttä suoraan kauppiaaseen niin pääsee hieromaan sopimusta ja mahdollisesti saa alennustakin jos määrä tuhansia pulloja.
Alna sanoi:Noniin, eli lakimiestäkin on jo kuultu.
Lakimies kertoo:
Tämä kohta "Kaikki kilpailuun osallistuvat sitoutuvat noudattamaan näitä sääntöjä ja järjestäjän päätöksiä." on lähes pätevämpi kuin: "Pepsi OY pitää oikeudet sääntöjen muutoksiin".
Eli periaatteessa Pepsi vois olla antamatta kenellekkään läppäreitä, mutta tuskin tekevät mitään kovin radikaalia imagon säilyttämiseksi.
Timba79 sanoi:Ja lähes yhtä usein on rajoistus: yksi erä per talous. Että aika vaikeaksi menisi ison setin ostaminen.
PRIEST sanoi:sitten vaan pepsiä myyntiin pakkiksen osto myynti osiolle. ostan heti sata pulloa maxia...
PRIEST sanoi:sitten vaan pepsiä myyntiin pakkiksen osto myynti osiolle. ostan heti sata pulloa maxia...
Raven sanoi:Onnistuuko sääntöjen muuttaminen periaatteessakaan. Siinähän vois alkaa syyttämään jostain huijauksesta/petoksesta.
Tässähän vois sitten itsekin alkaa järjestämään kilpailuja, että osta 100kpl 5 euroa maksavia mun tekemiä taideteoksia, niin voitat avaruusraketin. Kilpailuaika 1 vuosi. Kun vuosi alkaa täyttymään, niin muutetaan sääntöjä, että kukaan ei saakaan mitään ja pidän voitot itelläni.
Ei se vaan voi mennä noin.
Timba79 sanoi:...etteikö ne sitä ota huomioon että ihmiset ostaa noita juomia jopa tuhansia pulloja jotta saa sen koneen.
Anonymous sanoi:Iteltä tulee myyntiin luultavasti ensi viikolla 0,5 pulloja myyntiin, johonkin 12 euroon kori (24 kpl) + koripantti. Jos joitain kiinnostaa ostaa.
edit. kas-vain: juu kiven alla ovat, oon kysellyt huoltsikoilta niitä ja luulevat piilokameraksi, kun olen valmis ostamaan 1000-2000 mukia.
skuge sanoi:Mistä meinasit ostaa nuo puolenlitran putellit..?
Anonymous sanoi:Tukusta. Vaikka kuitin kanssa voi tulla ongelmia, niin uskon kuitenkin homman onnistuvan. Sillä säännöissä lukee kuitti tai etiketit ja muutenkin pullot tulossa yksityiskäyttöön. Lisäksi aina voi sanoa pikkupulloista, että on ostanut ne automaateista, jolloin kuittia ei saa. Oon tarkkaan tän funtsinut, joten en usko että ongelmia tulee...
skuge sanoi:Mitä tukussa sit tollanen satsi kustantaa..?
Anonymous sanoi:Vähän auki vielä, kun voi olla, että saadaan alennusta kun tilataan isompi satsi kerralla. Tällä hetkellä taitaa olla jotain 95 c / pullo. Jos saan myytyä 50 c kappale eteenpäin, niin läppärille tulisi hintaa 450 €. Mutta jos en saa myytyä kellekkään limpparia (melkein mahdotonta), palautan tyhjät pullot kauppaan ja näin ollen olen tullut maksamaan siitä 750 € (kohtuu hinta vieläkin IMO).
Timba79 sanoi:Ja eipä taida muutama kymmenen konetta tuntua Pepsillä vielä yhtään missään, kun kuitenkin tästäkin hommasta puhutaan suurinpiirtein jokapaikassa. Eli mainos menee perille vaikka koneita menisikin monta kappaletta ja myynti kasvaa. Sehän tässä varmaan on tarkoituskin, ei kai ne siellä Pepsillä voi niin tyhmiä olla, etteikö ne sitä ota huomioon että ihmiset ostaa noita juomia jopa tuhansia pulloja jotta saa sen koneen.