Siis nyt on käynyt ilmi, että suurimmissa palkinnoissa vaaditaan sekä kuitti että koodit
Pelkästään sen takia, ettei huijarit saisi koneita..joka johtaa selvästi siihen, että kilpailussa on ostopakko..eli kilpailu ei ole laillinen..
lähetin postia asiakaspalveluun ja sieltä tuli mailia, että pistävät muutamia henkilöitä tutkimaan kilpailun juridisia asioita, koskien kilpailusääntöjä..Aika moni kilpailija on sitoutunut noudattamaan näitä sääntöjä jossa sanotaan koodit tai kuitit..Vaikkakin järjestäjällä on oikeus muutoksiin..
Amerikassa tämä tarkoittaisi sitä että korvauksia tulisi, mutta suomessa meidän pitää vain valittaa eikä sekään auta mitään..
Sanotaan näin, että ostit 1000pepsi pulloa ja et muistanut ottaa kuittia = et saa kannettavaa koska kuitteja ei ole
Paskamaista mutta totta..
Itse soitin tänään kuluttaja-asiamiehelle ja sieltä luvattiin soittaa huomenna kun saavat selvitettyä näitä sääntöjä tarkemmin..eivät luvanneet mitään, mutta saa nähdä..
Itselläni on tässä pöydällä kuitit 1000pepsi pullosta (en kuitenkaan itse ole niitä ostanut)..
Todisteeksi ostopakosta olen kerännyt yli 10 mailivastausta joissa käy ilmi, että palkitaan vain tuotteen ostaneita ja annetaan palkinnot kuittia ja koodeja vastaan..
Lisäksi sain kaveriltani joka on sonyn maahantuojalla töissä viestiä, että kyseisiä kannettavia on rajattu varasto suomessa, joita ei ole pistetty myyntiin kauppoihin..eli varmaankin nuo palkinnot..Saa nähdä mitä tapahtuu kun ne loppuvat..kuulemma suomeen ei ole lisää tulossa vaan ovat jo täyttämässä varastoa uudella mallilla eli s5:lla..kuitenkin puhutaan ihan kohtuullisen suuresta määrästä..(ei kertonut tarkkaa määrää)