Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
lurppa sanoi:ärsyttävää! mulla 100 metriä 17 sekuntia, vauhditonta pituutta 180 senttiä, keihästä n.10 metriä, kiekkoa vähän vähemmän! miten on mahdollista että tulokset on noin paskoja!? sori offtopic infosta
Pertti 123 sanoi:Mun tavoite loppu urheilu-uralle: pysyä ehjänä :(
Toi on ainoa tavote, jonka toteutumisella on oikeesti merkitystä.
Art2 sanoi:Nosiis tuo on tietenkin tavoite No. 1. Ajattelin, että tuo nyt olisi itsestään selvyys kaikille
Mutta siis omasta mielestäni täytyy olla jotain tuloksellisia tavoitteitakin kehittyäkseen
Edit: onkos sulla muuten ollut pahempia loukkaantumisia. Jos on niin mitkä olis parhaat neuvot, joilla saisi välteltyä mahd. loukkaantumisia?
mitä nopeammin ymmärtää olla tuhlaamatta aikaansa johonkin kilpaurheiluun niin sen parempi.Pertti 123 sanoi:18 vuotias jannu, joka on entinen pikajuoksija. Ei tossa iässä voi olla ENTINEN... :curs:
quiz sanoi:mitä nopeammin ymmärtää olla tuhlaamatta aikaansa johonkin kilpaurheiluun niin sen parempi.
no tietenkin kilpailisin, jos hommalla voisi rikastua. mutta noin yleisesti ottaen kilpaurheilu ei johda mihinkään. senkin energian voi käyttää järkevämmin. mutta kyllä nuoret tyhjänpäiväisempiäkin asioita harrastaa...Reeenari sanoi:Quiz on vaan katkera ja haluaa provosoida. Quiz on niitä miehiä joka ei kilpailisi missään vaikka olisi maailman paras, koska kilpaileminen on tyhmää. :jahas:
no kyllä se sitä vahvemmin tuppaa olemaan, mitä vanhemmaksi tulee. en minä tiedä, jos olisin 18, niin saattaisin ehkä hukata energiaa myös tyttöjen perässä juoksemiseen ja yleiseen sekoiluun.Reeenari sanoi:Kyllä on jotain pahasti pielessä, jos raha/rikastuminen on ainoa motivaation lähde tehdä yhtään mitään. Kerros quiz mitkä asiat ovat sellaisia, joissa aikaa tai energiaa ei mene hukkaa?n
Reeenari sanoi:Pertin kanssa samoilla linjoilla. Kilpaurheilussa onnistuminen on ainakin mun mielestä äärimmäisen tyydyttävää Ja onnistumisesta puhun nyt omien kykyjen puitteissa. Oman ennätyksen parantaminen, onnistuneen suorituksen tekeminen tai ehkäpä jopa voittaminen antaa varmasti urheilijalle enemmän kuin setelitukku. Kilpaurheilusta saatava paras palkinto ei todellakaan ole materiaa. ;)
Pertti 123 sanoi:Itsensä kehittäminen ja tuloksellisten rajojen hakeminen on tosi hienoa hommaa.
Tässä tuleekin ero joukkue ja arvostelu lajeihin, joissa tulosta ei voi arvioida ja parantaa (mitata kehitystä) kuten lajeissa, joissa mitataan sekunteja ja senttejä.
Ollaan taidettu olla samaan aikaan viivalla FJG:ssä. :D 60 m:llä paras sijoitus tais olla 5. (voitin Hulkin samalla ajalla muistaakseni), pituudessa tuli kerran kultaa.loops sanoi:Itellä saavutuksista parhaat junnu ajoilta oli Finlandia junior gamesin finaalissa 60metrillä ja suomen tilasto vitonen pituushypyssä omassa ikäluokassa tietenkin.
Urheilussa oppii paljon sellaista, josta voi olla hyötyä massin tienaamisessa myöhemmin. Tunnen useita hyvin urheilukentillä pärjänneitä kavereita, joilla on uran päättymisen jälkeen mennyt vähintään yhtä hyvin duunien kanssa...quiz sanoi:no tietenkin kilpailisin, jos hommalla voisi rikastua. mutta noin yleisesti ottaen kilpaurheilu ei johda mihinkään. senkin energian voi käyttää järkevämmin. mutta kyllä nuoret tyhjänpäiväisempiäkin asioita harrastaa...
No mulla nyt menikin aina FJG:t päin helvettiä kun ne oli alkukesästä, enkä treenannut talvella muuta kuin koripalloa. Parhaat tulokset yleisurheilussa tein aina loppukaudesta, kun alla oli monta kuukautta sitä ainoaa treeniä mitä yleisurheilussa vedin - kilpailemista. :Dshape sanoi:Ollaan taidettu olla samaan aikaan viivalla FJG:ssä. :D 60 m:llä paras sijoitus tais olla 5. (voitin Hulkin samalla ajalla muistaakseni), pituudessa tuli kerran kultaa.