Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
60 m 8,27
100 m 12,92
200 m 26 (?)
300 m 42,86
400 m 58,23
800 m 1.28
Neloselle harjoittelin silloin kun nämä tulokset tehtiin.. Laitoin nuo kaikki vaikka kysyttiinkin vain satasen tuloksia--
Harrastan palloilulajeja ja tarvitsisin nopeutta,miten sitä oikeen harjoitetaan?aluksi ajattelin, että se on pelkästä voimasta kiinni,mutta oma vauhditon pituushyppy tulos on 2.4m ja kaveri hyppää 5cm vähemmän, mutta pinkoo satasen monen monta sekunttia nopeammin?millä tää vois selittyä?onko kaikki tekemäni työ mennyt nopeuden saamikseksi hukkaan?nopeus on kyllä kehittyynyt pikkusen,mutta hyppytuloksen perusteella pitäis päästä paljon nopeammin?
60m 7.27
100m 11.49
200m 23.0h
400m 55.5?
vauhditon pituus 324cm
vauhditon korkeus 176cm
Olen armottoman huono juoksemaan verrattuna ominaisuuksiin!
Hmm mitäs muita tuloksia pystyt nakkaa tähän? Nyt näyttäs että oot pikkasen kimmosampi ku mitä nopiampi. Vaikuttaako vauhditon pituus tulos kuinka paljon 100metrin aikaan?
Mitkä testit kuvaa juoksunopeustestin lisäksi parhaiten 100m juoksun vaatimuksia. Olisiko joku pohjehyppely jatkuvana ja nopealla (<150ms) kontaktilla hyvä?
Olen muuten kohtalaisen kimmoisa, vaikka tiedän, että vauhdittomat ei hyvin kimmoisuutta kuvaakaan..
vuoro- ja juoksuloikat, sekä kinkat
Viitsisikö joku selittää, mitä nämä tarkoittavat?
Kysyttävää kuten 'täsmälläkin'? Sen verran tietoa olevinaan harjoittelusta nimenomaan juoksemalla, että:
esim. määräintervallit kehittää kestävyyttä, 60-80 m vedot nopeuskestävyyttä, lentävät 20m maksiminopeutta jne. Olen lienee oikeilla jäljillä????? Olen 'ihastunut' rappujen juoksuun kun tuntuu niin nastalta kun kotiin tullessa polvet lyö loukkua ja olo on muutenkin treenanneen oloinen. Vedän esim. 3 * 3 vetoa elikkäs yhdeksän vetoa yhteensä. Kesto yhdelle vedolle on n. 1 min. Vedot kävelypalautuksella ja sarjojen väissä 5 min palautus. Mitähän tuollainen vetoharjoittelu kehittää hyvän olon lisäksi???? Puntti, liikkuvuus yms. harjoittelu on sitten jo toinen asia....
Tuo 3x3x1min/5min harjoitusvaikutukset riippuu siitä, että kuinka hapoille se vedetään ja millä sykkeillä.
Mutta voisin arvata, että maitohapollista nopeuskestävyyttä sillä harjoitetaan.