10 x 10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lexx
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Treenailin alkuvuodesta 10 x 10 tyylillä. Käytännössä painoa karkeat 60% maksimista, 10 sarjaa kymppejä 90 sekan tauoilla. Lisäksi täydentäviä 60 sekan tauoilla. Itte ainakin sain tästä todella hyvää lisäpuhtia etenki heikompiin liikeisiin, nyt sen huomaa kun oon pari viikkoa tehnyt taas perinteisemmällä tyylillä. Otan ehdottomasti uuden 6 viikkosen putken tuota ennen kesää! Tuntuis loistavalta systeemiltä diettaajallekkin.

voi olla ihan hyvä jonaki kestävyystreeninä tai kuntouttamiseen mut mun silmään tulee aika paljon toistoja..siis teitkö ton 10x10 joka liikkeelle??

onhan se tuo 10x10 paljon mutta onhan se varmaan hyvä tehdä jotain tollasta shokki hoitoakin välillä lihaksille, varmasti menee paikat ainakin kipeiksi eka kerroilla, niinkuin aina kun kokeillaan jotain erillaista

Meidän salin eräs veteraani painonnostaja sanoi, että kun sai tehtyä syväkyykkyä satasella 10x10 lyhyellä palautuksella niin silloin oltiin kovassa kunnossa.

mun voimanostajakaveri tekee tota kyykyssä melkeen jatkuvasti. tekniikka paranee tossa ja ton jälkeen on hyvät pohjat alkaa treenaamaan sit voimaa.

En tehny kun 1-2 massaliikettä per päivä, 5 jakonen ohjelma. Kunto loppuis kesken jos painais täyden repertuaarin läpi 10x10:nä. 2:ssa eri liikkessäkin hikeä tulee pyyhkeellinen :) Nyt taas normiohjelmassa teen useampia liikkeitä.

Vince Girondaa pidetään yleisesti tämän 10x10 volyymitreenin "kehittäjänä" eli esilletuojana.
Erittäin hyvä tapa rasittaa lihasta, yksi liike per lihas, riittää aktivoimaan lihaksen, pienellä painolla, lyhyellä palautuksella.
Vince Gironda piti muutenkin isolla volyymilla toimivista treeneistä, tehot otettiin isosta sarjamäärästä, ei niinkään raskaista painoista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom