10 vuoden kuluttua...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tina
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
nuorena halusin puliukoksi!!
ne oli niin rentoja eikä niitä mikään vaivannu,ne teki mitä halus ja millon halus,ne ei pelänny mitään..välissä tappeli ja taas otettiin huikkaa ja naurettiin ilman hampaita ja mie pikkupoikana katselin että minusta tulee isona kans rento rantojen jätkä,ruskettunut ja tatuoitu,kulmien kundi...
nykyään en enää halua...:lol2:

oma talo, muksuja lisää, asunto ulkomailla ja asiat siten hoidettuna että siellä ulkomailla voi olla 4-6kk vuodesta. Toki lihaa pitää olla ainakin 100kg tiukkana.

10 vuoden päästä olis ihan mukava olla hyvissä lihoissa, mutta sen eteen täytyy tehdä töitä niskalimassa! :curs:

Kunhan olen onnellinen. Muulla ei ole väliä. No, jos korjataan nyt sitten sen verran, että en kuitenkaan haluaisi olla hullu. Silloin voisin kaiketi olla onnellinen jostain sellaisesta, mikä ei olisi oikeasti kivaa.

Elossa, terveenä, siinä lähtökohdat. 10 vuoden kuluttua asunnosta olisi maksettu puolet, eukon kanssa oltaisiin onnellisesti liki keski-ikäisiä... :love: Kesämökki olisi oma. Ammatissani olisin kehittynyt arvostetuksi ammattilaiseksi, jonka palveluksia arvostaisi sekä esimiehet että alaiset. PikkuT jr. on murrosiässä, heittelen ovelta ulos nahkatakki-räkänokka-pitkätukka-poikaystäväkokelaita. :D

PikkuT sanoi:
PikkuT jr. on murrosiässä, heittelen ovelta ulos nahkatakki-räkänokka-pitkätukka-poikaystäväkokelaita. :D
Sun pojasta tulee siis kei?? Näkeekö sen jo jostain? :eek:

10v päästä mä olen rikas ja kuuluisa ja teinitytöt kuolaa lehdestä mun absejä. Sitten toinen niistä sanoo että "eiks toi oo kuitenkin vähän niiq vanha?" Ja toinen sanoo että "Ei se siltä ainakaan viime yönä tuntunut!" Ja se toinen on tosi kuuma!

edit: Se ekakin on tosi kuuma!

Ihan sama missä, kunhan en katsele taaksepäin elämääni ja voivottele kuinka oli kivaa silloin 10 vuotta sitten.

Oma asunto, siisti kaara, muija, kenties kakara / pariki, enemmän lihaa ja kireetä semmost, hyvä palkkanen työ ja tietenki terveenä pysyis. Ainaki noin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom